Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Hát kb. 10 óra után részemről:
+Az mindenképpen pozitív, hogy egy 3015-ös korszakú kvázi open world MechWarrior játékba belefogtak és elkészültek.
+A szabadon való kószálás a Belső Szférában nagyon hangulatos, a különféle ellentétek, konfliktus zónák kidolgozottsága ha nem is túl jó, de azért adja a hangulatot.
+A játékbéli grafika nem olyan rossz, nem 2019 csúcsa, de azért nem ronda.
+Rengeteg küldetés, rengeteg fegyver, rengeteg Mech.
+Nekem tetszik a Battletech személyreszabásának rákfenéjére (fegyvertömeg, slot arányok, illetve a Mech-ek elvben nem olyan könnyen átépíthetőek) adott válaszuk. Az adott Mech alváltozatnak small/medium/large ballistic/energy/missile slotjai vannak, ezekben viszont szabadon lehet kontárkodni, kisebb fegyvert belerakni.
+Rombolható környezet. No nem túl szépen, de rombolható, ez nagyon nagy plusz.+/-: A játékegyensúly koránt sincs rendben. Az MWO-hoz képest egy fokkal lejjebb vették a páncélzat szorzóját (olyan 4x-esre), de hogy ez így jó-e a játékélmények, azt nem tudom. Az olyan "one kill" Mech-ek, mint az UM-R60 AC/10-el vagy HBK-4G AC/20-al korántsem tudnak olyan félelmetesek lenni, mert a fegyvereik egyszerűen nem bírnak olyan pusztító hatással. Ezt pedig nem ellensúlyozza az, hogy 4x annyi lőszert kapunk 1 tonnáért. Persze, értem, hogy sokan vonyítanának, ha egy szerencsétlen fejlövéstől meghalnának, de hát istenem, ez benne van a pakliban...
-A karakterek grafikája kb. 10 évvel van elmaradva az aktuális színvonaltól.
-Az AI rém buta. Beakadhatnak, olykor csak előre-hátra sétálnak. A városi terep vicces - sokszor a védők okozzák a legtöbb kárt a védendő objektumokban. Zéró taktikai érzéke van az AI-nak, és nem figyelnek semmire.
-Ebből fakadóan ugyan ott vagyunk, ahol 1996-ban: hullámokban érkeznek az ellenfelek, mert azonos mennyiségű ellenfél ellen nincs kihívás, ha viszont egyszerre törne ránk az összes ellenség, akkor meg nem lenne esélyünk...
-Az, hogy a semmiből jelennek meg az ellenfelek, oltári gáz 2019-ben. Azért nem értem ezt, mert ugyanakkor egy csomószor Leopard dropshipek szállnak le, és hozzák a Mech erősítést. Szóval lett volna mód másként csinálni, de nem...
-A küldetések jó része eleve el van cseszerintve, szerintem nem volt rendesen kitesztelve ez sem. A Defense küldik jó részénél vért kell izzadni, hogy legalább befejezni esélyünk legyen, 40%-os értéken meg esélytelen megvédeni egy városrészt úgy, hogy olykor 500 méterre jelennek meg az ellenséges támadók, különböző irányból.
-A fő küldetésszál... gyenge, egy picit sem tudok azonosulni vele, vagy legalább méltányolni.
-Tele van még bugokkal. Ha szétlövöd egy Mech lábát, kb. 10 másodpercre lassul le, majd hirtelen Jézusi segédlettel újra teljes sebességgel fut tovább...
-Nincsenek normálisan felépített ellenséges Lance-ek. Magányos járművek róják az útjukat, 2 tök különböző Mech jön erősítésként, és így tovább.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Politika
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen