- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ASUS routerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Reklámblokkolók topikja
- Disney+
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yahhher
aktív tag
válasz Mr.Csizmás #18 üzenetére
Nem az árral van a bajom. Hanem szerettem volna kis időt nyerni, meg jó helyen van. Boltba kellett mennem. Senki nem beszélt az árakról. Hidd el képben vagyok, 2,5 év+100e km alatt megismertem őket.
kb. nap legfeleslegesebb hozzászólása volt - akkor már...
Üdv B.
u.i.: Nem kifogtam a töltőt, én választottam.
[ Szerkesztve ]
-
bteebi
veterán
válasz Mr.Csizmás #32 üzenetére
Láttam, olvastam is. És? Attól még, mert neki épp ott, épp akkor nem volt tényező az ár, akkor már másnak nem is lehet releváns? Nekem spec. igenis számít az, hogy ha vállalnám egy elektromos autó szarságait (hatótáv és macerás töltés), akkor legalább tényleg olcsóbb legyen már használni. Mert így nem igazán az, de legalább kifejezetten körülményes tud lenni. Nem mindenkinek csak az számít, hogy "letépi a fejed, úgy gyorsul 100-ra, egy emötösbömös is megirigyelné, pedig az sokkal drágább!".
Sokan azért is akarnak, akartak venni elektromos autót, mert hogy milyen óccsó fenntartani, meg mindenki legalább évi 100 ezret megy vele csak városban. Ezzel szemben a legtöbb helyen brutál drága a töltés, otthon meg kb. megoldhatatlan, ha értelmezhető távolságokat mész napközben. Igen, már a 180 Ft is baromi sok egy kWh-ért, a 200-250 meg még inkább (bár nyilván még az is <<300) amikor otthon 36/70-ért is lehetne, még ha a sebesség nyilván nem is ugyanannyi.
#36: "Hacsak nem hybriddel jársz, kizártnak tartom, hogy télen-nyáron 7 literrel járkálsz el Budapesten (itt minden benzines megeszik 10 liter körül télen, jobb időben mondjuk elképzelhetőnek tartom a 8 litert.)"
Szerintem start-stop rendszerrel talán kijöhet a 8 liter télen is, pláne hibriddel. De tény, 10-zel sokkal könnyebb a helyzet. Egyébként éppen emiatt is vagyok nehéz döntési helyzetben. Van egy régi (2005), nagy (~470 centi), ma már sok szempontból elavultnak számító szívó benzines Mazda 6-osom, amivel ~vegyesben 8-9 literrel járok el (nyáron inkább 8, télen akár 10 is, függően attól, hogy mennyi és milyen a városi használat). 4 éve van meg, az eddigi összes szervizével talán 1,6-1,7 milliómba fájt. Ha vennék helyette bármi újabbat, szebbet-jobbat, akkor az legalább 5, de inkább 10 millióba fájna (vagy még többe), a valós fogyasztáson 1-2 liternél többet nem biztos, hogy sokat spórolnék (évi ~15 ezer km mellett pedig azért ez nem annyira kritikus), viszont cserébe sokkal drágábbak lennének a szervizek. Szóval egyelőre marad a kivárás, bár már talán nem sokáig.
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Spectre x360 16-aa0075ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - U7 155H, 32GB
- HP Spectre x360 16-aa0770ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - U7 155H, RTX4050 (6GB)
- DDR3 BAZÁR! Kingston Samsung Crucial 8GB/16GB DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A22 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Intel DC P4510 2.5 SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest