- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- ASUS routerek
- Vivaldi (böngésző)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Ubuntu Linux
- HBO Max & OD topic
- Lejtőre került a streaming
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Még több embert rúgott ki a Tesla
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz Joccc07 #222198 üzenetére
Jó autó tud lenni a Xsara, de nem ennyiért.
Ha teheted, emnyiért ne vegyél autót. Ha pár hónap alatt ezt az összeget nem tudod minimum megtriplázni, akkor nem valószínű, hogy bármilyen autót fenn tudnál tartani.
Ha mégis marad az összeg, akkor egy nem rohadt 1.3mas régi swiftet keress (nehéz lesz), vagy titkos tippként benzines Skoda Feliciát. Az se lesz egyszerű, de talán nagyobb az esély rá.
A legnagyobb érték ennyi pénzért a minél hosszabb műszaki vizsga lesz. Anélkül ne vegyél ennyiért tényleg semmit, mert kidobott pénz lesz.[ Szerkesztve ]
.
-
adobodo
csendes tag
Sziasztok!
Köszönöm a segítséget, javaslatotoknak megfelelően nekem már sikerült lecserélni a verdát. (Egyébként egy fullos VII-es golf lett 1.4 tsi 150 ló kevés km-el).
A soron következő az asszony autójának cseréje, ami még talán nehezebb lesz mint az én esetem, mert őt még a szín is érdekli
Szóval:
- 99% városba keresnénk kisautót (2 gyerek de 2-3 km-es táv, 4-5 ajtó azért kell)
- maximum 10 éves
- asszony inkább japán vonalas, VAG nem tetszik neki
- a környéken (70-80 km körzet) nincs elektromos szerelő, a helyiek még a hibridhez sem nyúlnak hozzá
- ár 3,5 M környéke
- nem kell teljesítmény, a fogyasztásminimalizálás és megbízhatóság a lényeg
- 4000 km/év használatKöszönöm a helpet ismét!
-
Micsurin
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
Ne ajánlgassatok már robogót ennyiért.
Tudjátok Ti mennyibe megy egy kis 50-es szutyoknak is a karbiját rendbe szedni ha befolyik? Nem csak alkatrészben, hanem munkaórában amit rád vernek ha nem tudsz otthon úszószintet állítani, tűt cseréli stb stb...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Joccc07
addikt
Köszönöm srácok. Igazatok van. Kevés a keret. Marad a gyűjtögetés.
Sisakgyűjtemény eladó-- https://hardverapro.hu/apro/star_wars_sisakgyujtemeny/hsz_1-50.html -->Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #222212 üzenetére
De, és azzal együtt a világ minden szívását is a nyakadba veszed ennyi pénzért.
Kerestünk rokonnak nem rég falura 200-ból... ismersz, nem riadok meg ha valamit szét kell borítanom és meg kell értsem mi az isten baja van. ~9db-ot néztünk meg hahu/marketplaceről, duplázott a kereten inkább...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
őstag
válasz Joccc07 #222210 üzenetére
ha mégis vállalnál valami bontószökevényt ennyiért, akkor két legfontosabb szempont a minél hosszabb még érvényes műszaki vizsga és a látható rozsdásodás hiánya
én alapvetően kockázat kerülő ember vagyok (tehát magamnak csak projektként vennék 200-ért autót) de el tudom fogadni azt az élethelyzetet, ha valakinek KELL az autó.
ezt viszont neked kell eldöntened, hogy ténylegesen mennyire elkerülhetetlen egy autó vásárlása. ha csak jó lenne, ha lenne egy autód, akkor a 200k csak egy parkolódísz lesz, mert állandóan találsz majd rajta egy hibát, ami miatt nem működik rendesen.
ha meg mondjuk valamelyik rokont kell kórházba hordani, vagy a munkahelyed van autóval fél órára tömegközlekedéssel meg másfél napra, akkor viszont az kell, hogy a cucc üzembiztos legyen, és minél alacsonyabb presztizs de minél nagyobb eladott darabszám. ennek a metszete jellemzően a francia/olasz autók és a Suzuki. semmiképp ne legyen nagy, tehát CSAK kis autót nézegethetsz, a nagyokban a hibalehetőségek hatványozottan többek, és valljuk be 200-ért aki el akar adni valamit, az SZABADULNI akar tőle, tehát baja van.
hahun egyébként 0-230 ezer forint között 606 találat van most, azaz ha van türelmed, akkor akár kifoghatod a gyémántot a szalmakazalból. ennek az esélye egyébként mint egy lottó ötösnek.azért, hogy ne küldjelek el üres kézzel, én erre lehet rá alkudnék: [link]
GC azaz alapmodell, de legalább nem zavarnak össze az olyan extrák, mint a légkondícionáló, a légzsák, vagy az elektromos ablakemelő. ami kellhet: 4 gumi a használt piacról, ami nem 100 éves
esetleg: [link] autó szerűbb érzetre, mint a Stift, de csipázik a kerékjárati ív. meg lehet csinálni okosba' nyilván, és ha az alja tényleg nem rohad, akkor ebben is lehet még 2-3 év, mielőtt kileheli a lelkét- amiknek az árait nem árt megnézni, mielőtt megveszel valamit:
kuplung, 4 használt gumi, lengéscsillapítók, féktárcsa+betét, vezérlés
ezek jó eséllyel már az üzemeltetés első évében felmerülnek majd, mint költség, ha a terv a hosszabb távon való megtartás.
- amire mindenképp illik költeni az autó megvételét követően: olajcsere, szűrők cseréje, fékolaj cseréje
- amit bele kell számolni a vételbe: eredetvizsga, kötelező biztosítás, átírás költségei“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
oké, hogy bentről rohad, de a sárvédő ívet javítani azért még nem a karosszérialakatolás csúcsa - főleg ha nem is feltétel, hogy szép legyen.
jelenlegi állapotában lamellás koronggal megcsiszolni fémig, kicsi gittet rákenni, megtüsszenteni obis zöld festékkel: egy óra munka meg 10 ezer forint anyagköltség, és a következő egy évet kibírja, mire újra előjön a rohadás.ennek feltétele persze, hogy az alja TÉNYLEG ne rohadjon.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Joccc07
addikt
válasz f4lcon #222215 üzenetére
Köszönöm. Ezek alapján próbálok keresni. De nem igazán jön szembe. Marad a gyűjtögetés mert nem pont bontószökevényre lenne szükségem. Azért jó lenne ha legalább két évig kiszolgálna. Köszönöm az alkatrész listát is. Ez nagyon hasznos volt.
Sisakgyűjtemény eladó-- https://hardverapro.hu/apro/star_wars_sisakgyujtemeny/hsz_1-50.html -->Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
őstag
válasz Joccc07 #222220 üzenetére
másik meg, nem árt egy profit felfogadni. no offense, de ha teljesen fogalmatlan vagy, akkor jó eséllyel melegítenek rád valami szemetet
lásd vicces videó [link]
egy korrekt átvizsgáló nagyjából 25-35 ezerbe kerül, per autó.
hosszú távon tutira megtérül meg egy olcsó autónál isa mostani kínálatot nézve szerintem olyan 600-700k az a határ, ahol már értelmezhető autót lehet venni, viszonylag alacsony hiba százalékkal, és nem kell hozzá különösebb szerencse sem.
ezekben már lesz légzsák, ABS és klíma is (mind hibalehetőség, btw) tehát nem akarod majd elátkozni a napot, amikor úgy döntöttél, hogy spórolsz. a vételárhoz számolnod kell kb 60-100 ezret alapvető szervizre (olaj- és szűrők cseréje, ha belefér akkor fékolaj csere, fékbetét csere) meg kb ugyan ennyit az átírásra, eredetvizsgára és vagyonszerzési illetékre, valamint még kb 25-50 ezret kötelező biztosításranagy vonalakban azt mondanám, hogy ha van már 700-750k a zsebben, akkor el lehet kezdeni nézegetni a 600-ért hirdetett autókat, és elkezdeni masszívan alkudni.
bármi is a kiválasztott:
- ne rohadjon az alváza, vagy fő elemei
- lehetőség szerint a 4 gumija ne legyen öregebb 5-6 évnél (DOT xx18)
- kuplung ne essen be, meg ne fent fogjon
- ne füstöljön kéken, fehéren, feketén se hidegen, se melegen
- körbe ne legyen több festék réteg rajta 300 mikronnál, tartó elemeken 150-nél se, kivéve, ha van fénykép az előzményekről, és annak alapján úgy ítéli meg a profi, hogy vehető
- futómű elemei nagyjából rendben legyenek (ehhez tuti kell profi)
- minél több műszaki (mivel jellemzően 15+ éves autókról beszélünk, ez itt maximum 2 év lehet)
- ha van benne klíma, akkor működjön, a "csak tölteni kell" dumát kerüld, mert az mindig 100+ ezres javítást jelent.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
Kolléga nézne valami kis fogyasztású autót munkába járására.
Fejér megye-Budapest, főleg az M7-esen, napi 70-100 km, belső égésű, egy Golf méretét érje el, a fenntartási költésg és üzemanyagfogyasztás a fő szempont.
A 3 gyerek mellé van egy minibusz is a háztartásban, tehát tényleg csak munkábajárás lenne a feladat.
Az se baj, ha hitelre veszi.Mik a javasolt típusok, motorok, amik autópályatempó mellett sem esznek sokat és nem sírnak konnektorért?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tototos
őstag
válasz macilaci78 #222223 üzenetére
Toyota Camry hybrid?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #222223 üzenetére
Valami évjárat, keret, egyéb kritérium nincs még? Linea 90 LE 1.3 Multijet jutott eszembe.
-
Yany
addikt
J12-es Qashqai tulajként tudom, hogy micsoda jó vétel van most, ezért gondoltam bedobom: fb-n most hirdeti valaki a saját e-poweres Tekna felszereltségű hófehér verdáját 12 misiért. Aki új(szerű) autón filózik, szeretne elektromos járművet, de nem akar sz*pni a töltéssel, akkor ez most egy tuti vétel. Szalonból 15~16 misiért megy ez az e-Power meghajtású soros hibrid. (az eladóhoz semmi közöm, csak a témában érdklődőknek segítségül dobtam be)
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #222225 üzenetére
Egyelőre nincs. Aztán persze jönnek a kifogások, nyafogások, hogy nem tetszik, túl öreg, túl drága, stb.
A hibrid pályán, 130-nál nem fogyaszt ugyanúgy, mint bármi más? Illetve nem holt súly a nagyobb akku és a hibrid rendszer?
Spritmonitor 6 liter könyékére tlagolja a Camry hibridet, nem akkora előrelépés a jelenlegi 7-8 literes benzines fogyasztáshoz.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #222227 üzenetére
Hibrid pályán nem előny, nem is hátrány, de felesleges pénzügyi kockázat az akku szvsz.
-
szebe
őstag
válasz macilaci78 #222227 üzenetére
Megane 3-4 1.5 dci 110le (adblue nélkül)
Kia/Hunyadi 1.6 cr
PSA 1.6/2.0 dízel
A VAG-ot meg megmondják a többiek, hogy 1.6 vagy 2.0 a jobb"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
rbalint88
addikt
válasz macilaci78 #222223 üzenetére
A fillerszeksz a fo motivacio vagy a kb komfortos utazas kis fogyasztassal?
Utobbira vegyen egy olyat mint a tied, elobbire A2 3l tdi vagy barmelyik 1.4pdtdi, 1.4hdi, 1.5dci, 1.3mjet es egy fuldugo. -
őstag
válasz macilaci78 #222223 üzenetére
pályázni 4 ajtóst vennék az aerodinamika miatt (vagy 5 ajtós hatchback-et)
mivel tényleg nincs ár sem megkötve, talán egy 100 ezernél kevesebbet futott 1.6 CRTDi oktávot, főleg a "GreenLine" szériából?
nekünk volt a cégben, imádták a fiúk pölö [link]“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
NeoPampalini
aktív tag
Sziasztok!
Idén most már tényleg lecserélem a régi Fókát, igazából nincs vele nyűgöm, de hát csak 25 éves...
Úgy 2,5 millió környékén mi a best buy akkor, ha olyan autót keresek, ami:
- kombi
- ne legyen hosszabb, mint 455 cm, mert akkor már nem fér be a garázsba
- benzines (nem sokat megyek a kocsival)
- manuális váltó
- gondolom már alap, de legyen isofix a jövőre nézve
- valamivel legyen dinamikusabb, mint a 100 lovas Focus
- évjáratilag a fene tudja, mi éri meg/mi fér bele, de mondjuk 2012-2013 évekből érdemes keresgélni, vagy felejtős, és nézzek öreg autókat? Mert akkor inkább még gyűjtögetek picit, ha muszáj.Extra igényeim nincsenek, a Fóka az első kocsim, elektronyos ablak és klíma fontos, de ez talán megugorható.
Ültem és/vagy vezettem:
- 2012-es Toyota a fenetudjamilyen kombi
- 2014-es Skoda Octavia kombi
- és egy szintén hasonló évjáratú (pontosan nem emlékszem) Hyundai I30 kombiA felsoroltak mind tetszettek, ha ez kiindulási alap.
-
-
szebe
őstag
válasz NeoPampalini #222235 üzenetére
- ne legyen hosszabb, mint 455 cm, mert akkor már nem fér be a garázsba
Ezzel az octaviat ki is lőtted, hahu szerint 4659 mm. Meg ennyibe nem fog beleférni ajánlott tsi-vel.
Megane 3 (1.6 16v 110le), Focus 3 (1.6 ti-vct 125le) 455x mm, azok lehetnek jók talán.
i30/Ceed is oké 1.6 MPi-vel, 449x mm-t írnak a kombira.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
szebe
őstag
-
wanted5
őstag
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni. Ugyan tudok néhány alap dolgot meg követek néhány műsort, oldalt de az itt összegyűlt tapasztalat, tudás azért egy külön kategória. (megeshet, hogy rosszul gondolok, tudok néhány dolgot, örülök, a helyesbítésnek, ha ilyet láttok)
Vissza olvastam jópár oldalt, voltak is hasonló kérdések, de mégsem teljesen azonosak.Szóval olyan 1,5M körülig keresnék autót, és abban kérnék tanácsot, hogy milyen típusokat
érdemes nézegetni?
a szempontjaim:
- egyszerű, olcsón fenntartható technika
- benzines
- 1.6 literes motor, 100 le körül (lehet nettó hülyeség ez a pontom, ezt a méretet gondolom a _saját_ felhasználásomra univerzálisnak)
- sedan (nincs kőbe vésve, az 5 ajtósok közül is tetszik néhány, de ha lehet választani, akkor inkább a sedan, nekem az az autóforma)
- nincs gyerek, egyedül vagyok, különösebb extra igény nélkül
- felszereltség szinten klíma, elektromos ablakok, centralzár, ami kell (nyilván nem baj ha van plusz, de nem szükséges)
- egyelőre nem is túl sokat lenne használva, havi 1x Bp-Debrecen út fix, meg néha munkahelyre (30 km), de talán az évi 10 ezer km-t se érné el összesen.Nagyjából ezek jutottak eszembe, remélem nem hagytam ki semmit.
Amiket nézegettem:
- Lancer
- Jetta
- Focus
- Lacetti
- Auris
- Astra
- Octavia
Ezek már mind 14+ éves autók. Vagy hagyjam a fentieket és teljesen más irányból induljak neki? -
őstag
válasz wanted5 #222242 üzenetére
az irány szerintem teljesen jó: eldöntötted, hogy szedánt szeretnél, benzineset, és olyat, ami nincs alulmotorizálva, és megszabtad a keretet is. nem tudom milyen más irányból lehet még ennek neki esni
VW csoportból jók az 1.6 8 szelep verziók (a 102 lovas) de a 16 szelepes se megvetendő (105 lóerő) mindkettőnek az egyetlen igazi nyűgje a gyújtótrafó random halála, de szerencsére azt magad is tudod cserélni, nem agysebészet. ami az ilyen idős VAG csoportos autókra még jellemző: az első-hátsó ablakemelő szerkezet halála (leesik és lent marad, léteznek utángyártott "erősített" szettek) a műanyag elemekről a gumírozott bevonat hámlása (jellemzően esztétika) és emiatt a gombok kifehéredése, pl ablakemelő, rádió, stb de szerencsére aliexpressen van utángyártott olcsón, Seat-oknál illetve minden 4-es Golf származéknál a pollenszűrő rossz behelyezése miatt az utas oldali lábtér beázása.
ha lehet, akkor kerüld az FSI jelzésű 116 lovas verziókat, a korai TSi-ket meg főleg.amúgy meglepően összecsúsztak a Jetta és az A4 árak
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagyúr
válasz f4lcon #222245 üzenetére
👍Ablakemelő hibát megerősítem 2 példával is:
Anyósnak Polo classic 1.4 (75LE)
Apsnak Toledo II, 1.6 16v (105LE)
Azonos évben vették, mindkettő új volt.
Kb. 3 hónap különbséggel esett szét mindkettőn az ablakemelő.A toledo még megvan, 24 éves, és még most is azt mondom, hogy egy szép szedán. Nekem legalábbis, de ez már mindenkinek egyedi, hogy mi tetszik.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
grizlisandor
addikt
VAG 1.6 Golf5-be elmegy, de nagyobb kasznis autóba én nem kérném, mondom ezt úgy, hogy egy Alteát hajtok.
Én Focus2 1.6, Megane3/Fluence 1.6, Clio 1.2Turbó(100 ló), HAstra 1.6 autókat nézegetnék.
Mazda3 1.6 is jó lehet, ha sikerül találni egy nem elporladtat.Peugeot 407 1.8 benzinnel nem tudom milyen lehet, mert mindig csak a dízelről volt szó a topikban.
-
ProperGoblin
friss újonc
Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mennyire jó ötlet az alábbi:
Jelenleg egy 2004-es 1.3-as, 3 ajtós Yarist használunk, amit mindketten imádunk, nagyon megbízható, keveset fogyaszt, nekünk elegendő a dinamikája is, vettünk bele sport üléseket, azóta a kényelemre sincs panasz. Amíg ketten voltunk, bőven elegendő is volt a csomagtere (hátsó üléssor vagy előre tolva vagy ledöntve), viszont babával már kicsit kényelmetlen, ha ottalvós utazásra megyünk. Feleségem úgy szeret utazni, hogy hátul ül a gyerek mellett, így nem tudom előre tolni a hátsó üléssort, csomagtartóban csak az utazóágy és pár motyó fél el épphogy, és az első ülésre pakolunk minden mást, amit nem szeretek (féltem az üléseket, és kilátni sem tudok kényelmesen jobbra miatta, ha nagyon megpakoljuk).
Felmerült, hogy amíg kicsi a gyerek, és sok cucc kell, addig jó lenne egy kicsit nagyobb autó a Yaris mellé (ezt szerintem amíg nem köteleznek rá, nem fogjuk lecserélni), viszont mivel ez egy ideiglenes autó lenne, nem szeretnénk nagyon sokat költeni rá (1 millió alatt, minél olcsóbbés megbízhatóbb, annál jobb jeligére), és valami hasonlóan megbízható típust keresnénk, mint a Yarisunk.Egyelőre japán 5-ajtós vonalon nézelődöm, de ott a rozsda a nagy ellenség ahogy néztem a hahu-t. Toyota vonalon a Carina, Avensis T22, Yaris Verso kategórián gondolkodom, Mitsubishiből a Carisma vagy a kombi Lancer, motorból pedig kerülném az olajfogyasztós típusokat, illetve a Toyota 1.4 vagy 2.0 D4D dízeleit nem ismerem, hogy mennyire szabad olyat.
Csak hosszabb utakra használnánk (alkalmi rövidtávot leszámítva ha épp szerelőnél lenne a Yaris, vagy ha 2 fele kellene egyszerre mennünk), azt többnyire pályán vagy autóúton.
Jó úton nézelődöm, vagy másik típust ajánlanátok?
-
Villa7
tag
válasz ProperGoblin #222248 üzenetére
mennyi pénz lenne rá - első szervizzel együtt- ?
-
szőröscica
addikt
válasz ProperGoblin #222248 üzenetére
Megpróbálnék az alulértékeltebb modellek közül nézni valamit. Esetleg egy Fiat Croma, Nissan Primera.
-
Micsurin
nagyúr
válasz szőröscica #222251 üzenetére
G Astra kombi?
1m azért elég szűkös.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
őstag
válasz szőröscica #222251 üzenetére
+1 a Primerára, sőt ha már ott vagyunk, akkor az Almera is nézhető
ami még nálam standard felmerülő verda 1 milláig: Daewoo/Chervolet Nubira/Lacetti főleg a kombi - ezekből is van GM eredetű 1,6-os, igaz kicsit iszákos, de amúgy nincs eget verő hibája
illetve családilag megfontolnék egy első generációs C-max-ot is, szintén az 1.6 szívó benzinnel, 800 körül néha már facelifteset is lehet találni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz molnarpeter #222254 üzenetére
a C-Max autószerűbb, 13 centivel szélesebb is meg vagy 30 centivel hosszabb, az egy egész méret különbség az autóiparban a Meriva Corsa alapokra épül, a C-Max meg kettes Fóka
mondjuk Merivából is létezik 8 szelepes egyhatos (a 86 lóerős Z16SE) ami a világból kimegy*
*ha nem rohad szét[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Yany
addikt
Lehet-e vontatni a kiszemelt járművel: [link]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Videós, mozgóképes topik
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest