-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #134997 üzenetére
Amúgy tényleg a szó pozitív értelmében is meg a negatívban is full igénytelen az az autó. Tankolod meg öntöd bele az olajat és kész. Futóműve sem kényes (de nyilván nem kikezdhetetlen ilyen korában meg pláne ha el volt hanyagolva). Fogyija nem gáz, én városban 9-10-ből eljártam vele (1,6 16V). Országúton 8-ból simán úgy hogy mindig siettem.
Kétszer fikkant meg ebből egyszer az akksi mattolt be egyszer meg a kipufogó szétrohadt és ezért leszakadt de egyik se egy vészes történet igazából. Tehát elektronikai vagy mechanikai nyűgje soha nem volt.
Mondjuk a Bora pl klasszisokkal kényelmesebb...
#nincsbennetarcsi
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #135008 üzenetére
kéne neked egy nő. vagy ha van, vele foglalkozni inkább, mint itt belekötni mindenkibe és hangoztatni sokszor a butaságot.
focvis: nekem a K astra bejön, az összes többi nem. bemutatáskori kínálattal összevetve is ez sikerült a legjobban talán. mindegyik régebbiről azt írták, hogy eléggé döglött, erről nem hallottam ilyesmiket eddig.
-
akos727
senior tag
Szerintetek akkut hol vegyek az autómba? Bp budai oldalán lenne a legjobb. Egy HRVbe kellene, nem baj ha nem fel ev alatt merul le, de nem kell a legdragabb marka sem. Kb milyen aron megy egy normalis?Koszi!
-
veterán
válasz rbalint88 #135012 üzenetére
Erről majd 2 év múlva írják, hogy döglött... az Insigniáról és az Astra J-ről is áradoztak az elején, ma meg csak per ólomszánkó beszélnek róluk.
A K nem rossz elölről meg hátulról, de oldalról szvsz gáz a C oszlop. Szubjektív persze, nekem 15 év után herótom van, túltelitődtem Opellel.
-
Vesztor87
senior tag
Csoportelsőként végzett a magyar válogatott :-) Most nem fújhat a másikra senki:-)
-
-
-
mdani01
aktív tag
Nyugi srácok, a topic zárható. (ebbűl lehet baj lesz)
#csakahonda
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
-
#94529552
törölt tag
válasz mdani01 #135017 üzenetére
Felőlem járjon Swifttel, de te mégis hol láttál AstraH ajánlást? Melyik csatornán? Én csak azért szólaltam meg, hogy ne pocskondiázzák ami nekik nincs, mert ugye mindenki a sajátját dicséri elsősorban. Unalmas az autó, hát akkor ne nézze. Emellett sokan lehetnek elégedettek a típussal, de az nem kell, hogy fájjon másnak. 😃😉
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Dr.Zoo
senior tag
Olvasom a kommenteket, és jókat röhögök.. Kinek volt Astrája? Tegye fel szépen a kezét. Mert nekem speciel volt egy, 1994-es full fapad. Azon kívül, meg hogy szarrá rohadt, a világból kiment. Csöpögött az adagoló, de 5 liternél többet nem evett. 160 volt a vége, de azt 2 emberrel, 2 kutyával, és egy heti hideg élelelemmel a csomiban is tudta. 1.7 szívó dezső volt, lépcsős hátú.
Szerk : GM motoros volt, úgy 400.000-el adtam el.
Szerk2: két évig nyúztam.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #135030 üzenetére
Az F Astra a németek Suzukija. Tesómék tizenpár éve egy Astra Classic 1.4 60nyiha full fapadot hajtanak. Két és fél éves volt amikor hozzájuk került azóta sem volt semmi komoly vagy drágán elhárítható probléma a kocsival pedig olyan rideg tartásban csak kevés autónak van része mint amit tőlük kap. Kopó dolgokon kívül semmit sem kellett még cserélni rajta. Itt ott felütötte a fejét a rozsda de lakatos szerint csak felületi, nem veszélyes fényezéssel együtt megvan minden javítás 40k-ból. Igazi igénytelen fapad Opel, persze jó értelemben véve. Kicsit sokat fogyaszt és nagyon nem megy cserébe csak tankolni kell és -20°C -ban is pöcc-röff.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
F-ECT$
titán
Hirdetés alapján bármi gyanús látszik ezzel az autóval kapcsolatban?
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz BigBlackDog #135036 üzenetére
Köszi, ez nem tűnt fel, bár sejtettem, mert a Profixer ilyenekkel foglalkozik. Ez egyébként plusz költségen túl jelent hátrányt, pl garinál vagy bárhol máshol?
Dive ever, work never.
-
BigBlackDog
veterán
válasz F-ECT$ #135037 üzenetére
Előélete szerintem nehezebben deríthető ki (mármint hiteles forrásból), meg aztán eddig amit láttam külföldről behozott, egygazdás autó címén itthon 2-3m Huf környékén, azok azért hagytak némi kívánnivalót maguk után (pl. csomó idegesítő apróság).
Garancia tekintetében mondjuk egy márkaszervizben kéne érdeklődni szerintem, konkrét alvázszámmal, az lenne a legbiztosabb.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz mdani01 #135039 üzenetére
Egyébként jó a Trabihoz való hasonlat, mert a régebbiek igénytelenek, az biztos.
Az újabbakról már nem tudok nyilatkozni, egy cégest vezettem, 1.7 CTDI, amikor épp működött, egész kellemesen ment."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
BigBlackDog
veterán
válasz alázógyík #135041 üzenetére
Mondjuk ez sem elhanyagolható, ezt most ki is hagytam, pedig anno én is emiatt mondtam le a vadidegenek* által behozott külföldi származású autókról többek között (nem akartam még esetleg meglepetésként jelentkező a hatóságok felé fizetendő pluszköltségeket a megvétel után, amik papíron már be lettek fizetve elvileg a kereskedő által ).
(#135043) MunezXBK: Sajnos nem mindenhol ennyire átlátható a történet a tapasztalataim alapján. Szóval kiegészítve magam;
* "...vadidegenek által, nem átlátható és egyértelmű módon behozott..."[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #135042 üzenetére
Az autóval együtt kapod a papírokat, csekkeket, amit 1 évig meg kell őrizni, mert kérheti a NAV. Vagyis nálunk így működik.
-
őstag
Ezek az új 1,4-es tsi-k már megbízhatóak? Nem hittem volna de első tesztek és videók alapján tetszik az új seat ateca. A 150 lovas hengerlekapcsolós (bár remélem van olyan beállítás hogy ez a start stoppal együtt kikapcsolható legyen, teszek rá ha 1-2 lityivel többet eszik városban ) 1.4 tsi lenne. Az rémlik hogy láncprobléma már nincs, mert szíjas .
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem fogják DPF-nek hívni, mert nem diesel. Szerintem itt kell venni valami régi nagy blokkot és szarni a normákra. Bármilyen szűrőt tesznek a kipufogóba, az el fog dugulni.
Ha jók az értesüléseim, jövőre az 1.4 TSI lesz az első ezzel a szűrővel. A vég kezdete. Nem lesz mit köpködni a benzin fanoknak, mert szar lesz mind.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen program, ami...?
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Gray Zone Warfare
- iPhone topik
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen