- JavaScript topic
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Aliexpress tapasztalatok
- Total Commander
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Milyen routert?
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
FrankMonzano
őstag
válasz hobizoli #154323 üzenetére
Ja, csak a 95lovasnak megkérik az árát, annyim nincs rá. Egy 1.4 8v jönne ki a keretből. Ezért is érdeklődtem, hogy a Fiesta és Grande Punto közül melyik a jobb választás?! A másik meg az, hogy a városban használnám. Nem hiszem, hogy oda a dízel lenne a legjobb választás.
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
válasz hobizoli #154569 üzenetére
&aero.
Köszi az infót!
Néztem a szervízkönyvet, volt hogy 5000km volt két olajcsere közt, a legtöbb 12000volt. Tavaly kapott vezérléscserét, olajcsere 3000km-rel ezelőtt volt. A nyárigumik kb 3000km-t futottak, téliek egyszezonosak. Elvittem egy körre, semmit nem tapasztaltam, nem csörög-csattog, megy. A vezetőoldali ajtóbehúzón van pár karc, a váltóról lekopott a felirat. Ezenkívül a beltér 100%-os. Kívül pár apróbb karc, semmi különös, törve nem volt. Nyilván nem új, használva volt, 82892km van benne. Kb 95%-os az egész gép.Renault Megane IV Limited
-
Lacy6
senior tag
válasz hobizoli #154737 üzenetére
Igen, ez valóban így van.
Amúgy a mercinek 1 hónapja le van állítva a hűtőrács megmunkálása.
Egy kis részt kell nekik marni és filléreket akarnak fizetni érte.
Konkrétan 2-3 Eurot mondtak nekem, egy olyan munkáért hogy készülékre fel kell tenni és 3D marással gömbmaróval profilt végig kell követni, majd kivenni és elcsomagolni az alkatrészt.
Marási idő 4 perc.
Nevetséges, hogy néha hogyan gondolkoznak.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
psg5
veterán
-
8th
addikt
válasz hobizoli #154824 üzenetére
Steyr-Puch ugyan ez. Hollós István és Zima János is sokszor elpicsázta a jóval erősebb zsigulikat nagypolszkikat skodákat vele rali túra és hegyi versenyeken mert sofőrrel navigátorral rajtra készen volt 650kiló az egész. Kotán László Mini Cooperére vagy Cserkuti József NSU 1000 TTS-ére ugyanez érvényes. Pici baromi könnyű nagyon stabilan forduló autók voltak. Féltek is tőlük a zsigulisok pedig rendre 20-50 lóerővel erősebbek voltak ezeknél.
mod: Amcsik meg külön állatfaj. Azt hitték a nagy motor mindent visz és még a nyolcvanas évek elején is bőszen pakolták a hátsó merev hidat meg a dobféket a sportkocsijaik alá. Aztán csak pislogtak, hogy a korabeli olcsó import sportkocsik (924, 944, 300ZX, Starion, RX-7) pályán ugyanolyan vagy még jobb időt futnak mint a saját "népsportkocsijaik" v6-os Mustangok Camarok amelyek vezethetősége a béka segge alatt van még egy proli 924 porscéhoz képest is pedig az tényleg nem egy nagy szám. Mondjuk a súlyelosztása és futóműve az baromi jó.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #155290 üzenetére
En ezt nem is vitatom, de ezek az eletben nem mennek el annyi kilometert, mint a regi szivok. Erre pedig majd 2022 -ben visszaterunk.
A letjogosultsagukrol pedig csak egy dolog. Ugyan ezzel a motorral vette az egyik garasoskodo baratom a Mondeojat, leven igy csak 14k volt 6k futott merfolddel, minimalis roadtax kotelezettseggel, alacsonyabb fogyasztassal(vagyis azt hitte). Cserebe nem megy, az autonak nincs olyanja, hogy gyorsulas, inkabb szenvedesrol beszelhetunk. Es tartos autopalya temponal lezabalja a gatyadat is. Voltunk fent Portpatrick -ban 3 autoval, neki nem volt eleg az 1 tank benzin(62l), valami 7,4 -re jott ki az atlaga, mig en a csupan kicsivel tobb mint 3x erosebb, 350kg -al nehezebb autommal kijottem 6,5 -el, a masik baratom a Passat TDi -vel 5,3 -as fogyasztassal szinten tankolas nelkul hazaert. Es meg csak nagyon nem is tapostuk... Varosban biztos jo, de hogy kozutra, hosszabb tavra alkalmatlan, az fix. Aztan lehet van par mazohista, aki szereti az e fajta kihivasokat. De hogy nem neveznem forradalminak, az biztos.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #155852 üzenetére
Nem persze de nem mindegy erre mekkora az esély. Mert ha 100,000-ből visznek el 87-et vagy 1000-ből az nem mindegy. Plusz még nem vettük bele a területi eloszlást (itthon gyakorlatilag csak pesten lopnak autót).
Ez nem feltétlenül igaz, a Subaruhoz is drága minden mégsem lopják őket. Azokat lopják főleg amiből sok van mert nagy a kereslet az (olcsó) alkatrészre.
Persze, hogy olcsóbb mert eleve többet adtak el, több a donor is és jobban megéri utángyártott alkatrészt is árulni mert nagyobb a megtérülés. Hány Punto GT-t adtak el és hány Integrát? Nem mintha egy napon lehetne említeni a két autót. Az egyik egy túlmotorizált városi kisautó a másik meg egy eleve sportautónak tervezett kocsi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
-
válasz hobizoli #156449 üzenetére
Emellé illik odaírni, hogy
1- VAGok a mutattott km-ek többszörösét menték.
2- igen jellemzően a nácivágeneket igáslónak és részingkárnak használták, mert jóvanazannak
3- (most csak alfát és fiatot említek mert ezekkel van bármilyen tapasztalatom) az olasz autót ha meghajtják ahogy kívánja, olyan nincs h nem kell hozzányúlnihttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz hobizoli #156460 üzenetére
Nem nézek én semmilyen FB csoportot Néha egy Vekerdy Tamás cikket vagy hatalomkritikus írást megolvasok és bélájkolok , de az egyetlen vag csoportkötődésem az volt amikor el akartam adni a felnit csak nem kellett senkinek. Kár h nem mutatja a vw adok veszek csoortban mikor jártam utoljára
Ne tuningról beszélgessünk, hanem egyszerű napi használatról. Benne van a köztudatban - hogy miért és hogy , teljesen más történet - h náczi vágen akkor jó és bírja. Erre gyk minden márka rácáfolt már az ilyen megítélésekre. Felesleges és értelmetlen sztereotípiák ellen hadakozni, különösen keresztes hadjáratot folytatni - ahogy te teszed.
Senki soha egy szóval nem mondta hogy nem volt hibás a lánc. Ahogy a mazdánál sem hogy nincs model amit alulterveztek olajilag pl. Most kiderült h a japánok hazudtak az acél minőségét tekintve. De lehet folytatni minden nációval és gyártmánnyal.
Az meg hogy ki mit mókol a kocsival ne legyen már alapja semmi általánosításnak. Mindenki csináljon azt amit akar, a kocsijával
Összehasonlítod a golf III-t meg a 147-t? Ízlésről Úriember nem vitázik (nekem spec a golf jobban tetszik, pedig vezettem 1.6 ts 147-st is) de nehogy az legyen már az alapja bármilyen előítéletnek, hogy jaj kurblis! Nem gondolom én sem h összeegyeztethető egy bármilyen high level brand-del a kurblis ablak , de na: ízlések és pofonok.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz hobizoli #156460 üzenetére
"a dizel tuning csoportot asszem Te is nezed a FB-n, hat ami ott megy az se normalis"
Roppant jól szoktam szórakozni esténként amikor átfutom a napi termést.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #157706 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy feltétlenül.
Az a vélemény, hogy általában így történik, különben nem tudnák eladni normális árban úgy, hogy még keressenek is rajta. Van ott több dolog is, amiért gyanús a dolog. Érdemes lenne utánajárni az autónak a kinti szervizekben, TÜV és hasonló helyeken a tényekről. Addig csak találgatás megy, vagy elhiszünk mindent, amit írnak, vagy nem.100-ból lehet, hogy van egy tisztességes nepper, de azt biztos nagyítóval kell keresni a Hahun, vagy a Fehér úti és hasonló nepper telepeken. Mert nem azért nepperkednek, hogy jótékonykodjanak, de ezeket a dolgokat te is tudod.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen