- JavaScript topic
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Docker konténerizálás
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Aliexpress tapasztalatok
- Total Commander
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz rbalint88 #123427 üzenetére
Azért egy maserati nem tucatgyártó, én egy kerek szám és megfelelő mennyiségű nulla nélkül a bankszámlámon nem állnék neki luxussportautót venni. Míg a merci még a drágább típusoknál is használ közös alkatrészesek nem is kis számban, addig a maserati nemhiszem, hogy annyira toppon lenne ebben. Hiába Fiat konszern...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #123427 üzenetére
Ismerősömnek volt a kétezres évek elején maserati quattroportéja az utolsó kocka bódés. Rengeteg pénzt beleborított míg nála volt és végül hatalmas bukóval szállt ki belőle. Hiába volt lefűzött füzete számlákkal minden egyes alkatrészről és beavatkozásról ez kutyát sem érdekelte. Emlékszem olaszból és németből rendelgetett hozzá bontott felújított alkatrészt mert az új megfizethetetlen áron volt hozzá már akkor is. Se alkatrész se szerelő nem volt hozzá Magyarországon. Hazai forgalmazója jelenleg is van a márkának de kétlem, hogy egy komplett márkaszervízt fenntartanának annak a néhány magyarországon futó maseratinak. Azzal még ki is békült volna az ember, hogy nettó lehúzás minden alkatrész hozzá és, hogy gigaszopás szervizeltetni, azt tette be végképp a kaput, hogy heteket kellett várnia minden megrendelt alkatrészre majd amikor az végre megjött még szerelő után is szaladgálnia kellett aki hozzá mert nyúlni az autóhoz mert nyilvános gyári szerelési dokumentáció híján mindenki csak húzta a száját és senki sem akarta elvállalni. Volt egy többmillió forintért vásárolt fiatal használt autója ami megesett, hogy 1,5hónapra is kiesett alóla. Az még nem az internet korában volt, hogy lewarezolod a legfrissebb tört gyári szervízprogramot és otthon a garázs mélyén megszereled te az autót. Bazdmeg, a Fiat szervízből elküldték, hogy ők nem nyúlnak maseratihoz mert nincs rá képzett szerelőjük és nincsenek spec. szerszámaik. A Fiat szervízből... nevetséges. A váltóját a lengyelekhez kellett kiküldeni felújíttatni a mert itthon sehol sem vállalták el. Egy szaros váltófelújítást. Ez mi már? Nem egy 60éves muzeális értékű ritka veteránról van szó hanem egy akkor kb. 8-10éves használt autóról. Kész röhej.
Lehet, hogy a többi prémium márkához sem sokkal olcsóbb az alkatrész de ahhoz van márkaszervíz hálózat van szakértelem és nem kell hónapokra letenni az autót ha olyan baja van.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #123445 üzenetére
Nem a pénzről szól a dolog. Egyszerűen kabaré, hogy egy másik országba kell áttrélerezni a kocsit minden alkalommal ha valami baja van. Egy elektronikával és összetett technikai megoldásokkal vastagon teletömött olasz prémium luxusautónál sanszos, hogy megteszi majd párszor "lóháton" azt az utat. Ezzel szemben a lerohadt mercidet begurítod szépen a legközelebbi márkaképviselethez és szia. Megcsinálják, értenek hozzá. Ez a nem mindegy. Tőlem nyugodtan vehet maseratit (mindjárt kettőt, hogy amíg az egyik... ) akinek arra áll fel csak másoknak ne ajánlgassa.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Integrale
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz rbalint88 #123729 üzenetére
Akkor még mindig a golf... fillérekért van minden hozzá(többek közt nekem is van hozzá új conti vezérlés és hosszbordásszíj szett ami megmaradt felhasználatlanul az enyémről,és 2018-ig betehető), elől hátul tárcsa fék, komolyabb futómű. Klíma-4el ablak-abs az alap, olajhőfokot is mutató computer....
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
m3tr0
senior tag
válasz rbalint88 #123807 üzenetére
Ahogy nézem Alfához azért elég drága az alkatrész,persze szigorúan a mostani autómhoz mérten.
Eddig valahogy nem láttam az Alfákat,de most,hogy itt is többen szóba hozták őket megtetszett.
Mondjuk még a Civic előtt is néztem a 147-eket mert úgy volt,hogy esetleg azt veszek,de lebeszéltek róla.
Sőt most jut eszembe,hogy az első autóm is majdnem egy Alfa lett.(145) De aztán vettem helyette egy rom kettes Golfot. -
-
nagyúr
válasz rbalint88 #123827 üzenetére
2 dolgot megfogadtam, amit betartok: Audit és dízelt soha többet. Naponta 2x2km-t megyek kb. Erre a dízel hót fölösleges, nomeg a 3.2-es benzines is. Most volt nálam egy spider, nagyon tetszett, de több sebből vérzett, erősen kellett volna rákölteni és hiába 1.8 Twin Spark volt kb 12L-t bekajált.
-
runner 125
nagyúr
válasz rbalint88 #124405 üzenetére
Használtpiacon kb. 7-800k felárat elkérnek a gyári navis modellekért. A 25-30i meg eleve egy piaci felárat jelent a 16-18-20D-khez képest.
Egy barátom van belezúgva ezekbe, idén akar valamit, szóval már egész jól kikupálódtam belőlük, annyit küldött.
Utólag ebbe is lehet okosítani típusspecifikus navis fejet a rádió helyére, de annyira mélyen van az egész, h ezt nem tartom túl szerencsésnek. Ebay-en 800-1000 euro körül már be lehet szerezni a nagy képernyős komplett gyári iDrive rendszert, kijelzővel, vezérlővel, olvasóval, csak egy felső navis műszerfal borítást kell bontani hozzá.Egyébként a Volvo-ban én sokszor használom telefon BT-ről a szintúgy utólag beépített kínai fejegységet, 320kbps minőségű MP3-akkal nekem tökéletesen megfelel a minőség.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #124405 üzenetére
"de azért azt is tegyük hozzá, hogy az extralistánál nem szaladt el a megrendelő keze"
Azert ne mar, hogy lefapadozunk egy 325i, xenon, bör, automata, multikormanyos.... bmw t ....nyilvan nem full extra, de nagyon boldog lennek, ha a bankszamlamon landolna az az összeg amit az alap 316i -n felül fizetett az a csori tulaj a konfiguralaskor
-
Tothgera30
Ármester
-
kalmanchris
tag
válasz rbalint88 #124553 üzenetére
Mk3 mondeo-nak jók a benzinesei? Csak olvastam(!), hogy mindben van kettőstömegű - jó benzines létére biztos nem halálozik el olyan hamar, mint a dízelben - meg aztán ott vannak a jó kis örvénylapátok a szívósorban, ami megint szereti megadni magát.
C5-ben a 2.0 hpi kerülendő.MunezXbx: ahogy olvasgatom itt dízel tulajoktól használat függő a dolog.
Nekem inkább az a furcsa, hogy miért kell egy benzinesbe is?[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz rbalint88 #124618 üzenetére
Senki nem mondta, hogy az alapverziót kell megvenni, a hámlós dolgokat ki lehet védeni, alu borítással megvenni,de maradjunk a hámlós dolgoknál, ez max. az ajtóbehúzó és a rádiókeretre korlátozódik, ezt leszámítva a műszerfalhéj puha jó anyagból van, az ajtókárpit szintén. Az erezet mintája szintén jó. Már a 3as golfomba is el ablak volt hátul.. Az alfa jobban megy, mihez képest. Minden a súly/LE arányom múlik.
Nyilván van más alternatíva, de azért van itt még az a pár ember, hogy majd ajánl mást. Nekem nincs ezzel problémám, azt meg nem tudom miért fáj itt sok embernek, hogy nem ajánlok mást.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
hobizoli
nagyúr
-
lenko
aktív tag
válasz rbalint88 #124666 üzenetére
Mert a 2.0 Pd-k szarok, fentebb írtam az 1.9-est kell venni. Vagy CR.
Volkswagen 2.0 PD TDI
Motorkód: BKP, BMR, BRD, BMN
Gyártás: 2004-2008
Típusok: Audi A3 2.0 TDI/125 kW, Audi A4 B7 2.0 TDI/125 kW, Seat Altea/Leon/Toledo 2.0 TDI/125 kW, Skoda Octavia RS TDI, Volkswagen Golf/Jetta 2.0 TDI-PD/125 kW, Volkswagen Passat 2.0 TDI-PD/103 a 125 kW, Volkswagen Touran 2.0 TDI-PD/125"A piezo-injektoros motor a legkülönbözőbb hibajelenségekre képes, nem véletlen, hogy csak négy évig készült. Az adagolók számítanak a leggyengébb pontjának, kokszosodnak, zárlatokat okoznak, ettől az egész elektronika labilis. Bárhol, bármikor megállhat az autó, a "check engine" lámpa gyakran világít. A 170 lóerős változat nagyon kényes a részecskeszűrőre, és a kiegyensúlyozó tengely kenésére is figyelni kell."
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
8th
addikt
-
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #124687 üzenetére
Ide a rozsdás bökőt, hogy annak a motornak folyamatos befecskendezési problémái voltak. Dugótörés is ezt bizonyítja illetve az lehetett akár anyagfáradás miatt is és egy anyaghibás alkatrésszel nem tudsz mit csinálni. Beszopod és kész ez gyártófüggetlen. Hajtókartörés (kikönyökölés) az tipikus. A korai 2.0PD-ken alkalmazott hajtókarcsavar idővel megnyúlik és elszakad. Ez is ismert hiba kizárt, hogy a márkaszervízben nem tudták. Jellemző, hogy visszahívás emiatt sem volt pedig kellett volna nem kis hiba és idővel garantáltan előjön. A besült motor sem normális jelenség. Én egyről sem olvastam/hallottam soha pedig fut nem egy nem kettő haveri körben, van ami évek óta jócskán fel van húzva és kapja is az ívet rendesen. Bírják a gyűrődést megy mind hibátlanul.
(#124701) kornelka: mutass egy beszállítót aki csak azért jobb alkatrészt szállít a megrendeltnél, hogy majd a leendő autótulajnak jó legyen. Ilyen nincs. Viszont a bosch legalább megbízható stabil minősége ad. Siemens meg olyan amilyen. Utálják is a szerelők mint a xart.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Tothgera30
Ármester
válasz rbalint88 #124883 üzenetére
Olyat nem ajánlok ami nekem nem jön be, mert hogy mondjam utána hogy jah... "szép, megbízható." Amúgy saját célra is hasonlót keresnék (főleg a kerékpár szállítás miatt). Felhasználás szerint szerintem nem lenne 90-110km/h fölött használva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #125173 üzenetére
A vitaras terv fejben megvan...
De tobb is lesz kp-ben, 2-2,5M is adott esetben.
1-1,5M-t meg felveszem 1-2 evre max., 6-7% THM mellett nem nagyon zavarna.A linkelt volvok kvra tetszenek, de a km allasok nem.
Tudom, nem km-t veszunk, de en azt is...
Max. 150k, az is nagy fintorral.[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz rbalint88 #125206 üzenetére
Csak kíváncsiságból kérdeztem, annyira már nem tetszik mint kölyökkorban, csak most eszembejutott aztán megnéztem őket, de köszi ennyi info pont elég volt, hogy valamely szinten többet megtudjak. Majd egyszer ha tele leszek sok pénzzel veszek egy ilyet városra, bár ez nem veszélyeztet még pár évtizedig
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Gumi és felni topik
- Fotók, videók mobillal
- FinTech - Financial Technology - digitális pénzügyi szolgáltatások, szoftverek, rendszerek megbeszélése.
- JavaScript topic
- Futás, futópályák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen