Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz Elektrosokk #137298 üzenetére

    Inkabb a Bravo. Az 1.4 T-Jet nagyon jo motor, futomuve egyszeru, es joval olcsobb gatyaba razni mint az Alfaet, a vizpumpa tomitese az egyik tipushibaja, cserejevel orvosolhato a szivargas, utana mar nem jelentkezik, a masik pedig a huto futo rendszerben a kicsi szervomotorok, ez mar egyel koltsegesebb kiadas, de nem tragedia.
    A kormany borozese akar 100e km korul is csunyan megkophat, egyebkent eleg tartos szerkezet, motorja kifejezetten, az olajcseret nem szabad elbohockodni, illetve a turbo visszahuteset, ami minden turbosra igaz.

    Ha a merete nem eleg, akkor a kompaktoknal joval nagyobb Lancia Delta ajanlhato, szinten az 1.4 T-Jettel, ha dizel akkor 1.6 vagy 1.9 MJet, futomuve es fodarabjai megegyeznek a Bravoeval, belul viszont jelentosen tagasabb, mind belterben, mind csomagtartoban, elobbi Passat meretu.

    Nezz utana az araknak, szerviz es alkatreszkoltseg, milyen a szervizhalozata stb, kompakt kategoriaban Bravo, Civic, Delta harmasbol nehezen tudnek valasztani, utobbi ketto kozul kifejezetten.
    Probald vegig a lehetseges modelleket, 147-et ebbol a korbol kizarnam, a felsorolt konkurensekhez kepest mar erezheto a kora, felszereltseget es biztonsagot nezve mindenkepp, muszaki szempontbol alig.

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák