Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dißnäëß

    veterán

    válasz Viperator #161514 üzenetére

    Az akkumulátorok gyártása: egyetlen akkumulátor legyártása 17 tonna széndioxid kibocsájtással jár.

    Pontosan erről szólt egy beszélgetés az (anno) Gazdasági rádióban egy szakértővel, hogy gyakorlatilag csak máshol "puffogjuk ki" - ami önmagában is előny, de hogy kisebb lenne a lábnyoma az elektromos autónak, vagy tisztább lenne, nem jelenthető ki egyértelműen. Még egy előnye van, hogy az ipari kibocsájtást jobban lehet szűrni, hiába ugyanakkora a CO, az erőmű és gyárkémény nonstop megy, míg anyu Euro6-os katalizátorai még semmit nem csinálnak, amikor a gyereknek már becsengetnek, mert ugye a gépjármű emissziós mérés forró kat. mellett történik, mivel csak akkor szűr hatékonyan. Persze ha a gyár EU területen van, mert USA beintett Párizsnak, amúgy meg minden Kína, na ott meg csak a lelkiismeretükön múlik, mit szűrnek és mennyire (tudjuk.. :((( ) .. De ha mindezek ellenére Bp szmogja eltűnik, az nem kis dolog. Londonnak ennél sokkal drasztikusabb tervei vannak (és milyen jól teszik).

    [ Szerkesztve ]

    POKE 16017,44 ..... SYS 2077

  • kisza25

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Viperator #161514 üzenetére

    Ne nekem mond én már vagy 5x kifejtettem ezt a dolgot ;)
    Az igazi megoldás a kerékpár és otthon végzett munka:)
    Én nekem kell az autó a munkámhoz, de mindössze 2e km megyek többet, mint mikor nem kellett.
    Visszafelé intézem a postát, vásárlást, meg mindent, nem munka végeztével külön
    Dißnäëß: a kona-ból lesz 39 és 64-es, elöbbi 300km utóbbi 480 km tud papíron, persze ha minden lámpánál kipróbálod a 7,6- ős 0-100-at akkor biztosan nem:P

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

  • footy

    addikt

    válasz Viperator #161514 üzenetére

    Mondjuk ez a forras nem tunik tul hitelesnek es pontosnak:

    Az akkumulátorok gyártása: egyetlen akkumulátor legyártása 17 tonna széndioxid kibocsájtással jár.
    Milyen akumlator? Az eredeti cikkben irjak a Teslat, de ott is van 50KWh-tol 100Kwh-ig tobbfele kapacitas.
    Nagyon nem mind1 hogy milyen kapacitassal szamolunk.

    Vagyis pontosan annyival, mint amennyit egy benzin- vagy diesel meghajtású jármű bocsájt ki 200 000 kilométer megtétele után.
    Ez milyen fogyasztasu autora van szamolva?
    Az akkuk sokkal lassabban degradalodnak mint gondoltak.

    Felreertes ne essek szerintem meg mindig csak masodik autonak alkalmasak elektromosak es a litium beszerzese is kerdeses de hatekonysagban az elektromos a nyero. A fenti cikk pedig inkabb karogas mint tenykozlo cikk.

    (#161516) Dißnäëß
    A nem lokalis kibocsatas elony, mert ha nem minden egyes autora kell ujabb es ujabb szuroket szerelni, hanem az aram eloallitasanal szurik, akkor az sokkal hatekonyabb tud lenni.

Új hozzászólás Aktív témák