Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gzbotii

    veterán

    válasz MunezXBK #175519 üzenetére

    Tehát ha Németországban ha veszek egy autót, akkor az említett két forgalmi birtokában az enyém az autó hivatalosan.
    Ha viszont itthon be akarom íratni, akkor kell hamisítani egy szerződést a tulaj nevére?

    When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

  • harry

    veterán

    válasz MunezXBK #175519 üzenetére

    Hogy hogy nincs adásvételi? Bármiről lehet szerződést írni, nem? Szokták is javasolni, hogy ekkor érdemes kétnyelvűt vinni.

    Oké, most akkor ki az eladó? :D Mármint, ez egy aránylag bevett dolog, hogy kintről hoznak kocsikat, biztos ki van ez találva. Nem értek hozzá, lehet nem értettem pontosan amit mondott, de azt tudom, hogy nincs rendszám / nincs forgalomba helyezve, de műszaki még érvényes 2019/09 -ig.

    Az itthoni eladó mondta, hogy töltött a klímán.
    Ahogy face-en átfutottam az autókat, mindegyik szervizelt, jó állapotú, pár hét alatt elkelt kocsi, és nem láttam negatív kritikát (csak pár pozitívat). Így nem élnék gyanúval, bár nyilván figyelni kell, csak nem akarom a hozzá nem értésem miatt rossz színben feltüntetni.

    A foglaló fedezi az átírás költségét, nem tudom mi van a szerződésbe írva, gondolom tárgyalja ezt a részt (idáig még nem jutottunk).

    Inkább az zavar, hogy kérdeztem egy márkaszervizt, ott 3 héttel későbbre tudnak adni időpontot : \ Megnézek másikat is, de ha nem tudom elérni a szerviztörténetet, az necces: több típus hiba van, amit elvileg cseréltek garanciában, de nem tudom, hogy ennél megtörtént-e. Pl ilyen a felpúposodó műszerfal, itt az egyik képen valaki ezt ki is szúrta.

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák