Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz CactuS #176538 üzenetére

    Nem hinném, hogy a chips okozta volna, mert aligha pörgeti a motort mindig teljesítménycsúcson az ember, a Mágus által leírt olajozási probléma sokkal hihetőbb, így meg mókolás nélkül is előjött volna a hiba.

    Szívókat nem is nagyon lehet/érdemes csippelni. Persze van, amit igen, de a kommersz személyautók között nem sok ilyen van, ráadásul az esetek zömében csak picike, pár %-os növekedés érhető el.

    (#176540) dragonfx:
    2005, de igen.
    A motorkód a legkézenfekvőbb, de az Ignis-ben és a vasaló Swiftben csak láncos motor volt (M13A és M15A, Swift Sport esetén M16A), így ezeknél nem kell erre figyelni. A WagonR-ben csak az egyliteres (motorkódot nem tudok) és a G13BB volt szíjas, de 2003 végén ez is megkapta az M13A-t. Az ezzel a motorral szerelt változatot egyébként a szögletesebb hűtőrácsról is könnyen fel lehet ismerni, 2003 végéig "mosolygósabb" volt.
    A váltó csapágya ha hibás, morgó vagy surrogó hangot ad üresben alapjáraton, és ha benyomod a kuplungot, elhallgat, de mint írtam az előző hsz-ban, elsősorban csak az M13A-t érinti, a többit nem igazán.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák