- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz TheProb #203255 üzenetére
Ezért hoztam fel példának, hogy néha konkrétan a turbósból ülök át néhány mp különbséggel a sokkal gyengébb szívóba, és ugyan érzem a különbséget, de teljesen élhető. Ahogy mondtam is, az a leglényegesebb, hogy mennyire viseled jól a változásokat.
Btw. a 165 lovas kompakt Mazda is arrébb tud állni. 130kg-mal nehezebb, de 75 lóval erősebb az Astra-mnál. Értem én, hogy euro 6d, de attól még van erő abban az autóban. A gázreakciót kell megszokni. Mindenképp próbálj ki egyet, mielőtt döntesz.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TheProb #203255 üzenetére
Sokan nem is engedik teszt vezetni a kocsit de próbálj rá, hátha. Állóból oké, nagy gáz és leugrasz a kuplungról de ha gurulóból kéne csinálni valamit akkor ott türelmesnek kell lenned vagy fixen jársz magas fordulaton de akkor hangos és eszik is. Egy chippel olyan 170-175 környékére felhozható ez a 3-as de a karaktere akkor sem sokat fog változni sajnos. Turbós után picit csalódás lesz de nyilván azért bőven élhető.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kés topik
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- iPhone topik
- UbiForward24 - Érkezik a MONOPOLY
- Luck Dragon: MárkaLánc
- TCL LCD és LED TV-k
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen