-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
figyelj, a mitsubishim is ugyanolyan megbízható, nincsen diffi. de volt nissan is, az is.. ez nem az én hibám, ezek egyszerűen jó autók. az, hogy te ezt így fordítod le magadnak, a saját problémád, nem az enyém. egyszerűen fóbiád van... olyan dolgokról beszélsz amivel még tapasztalatod sincsen. na mindegy, majd leszoksz róla, vagy nem.
leírtam egy tök egyszerű tényt. hol érdekel engem az, hogy te hogy működsz? pont leszarom. semmi köze hozzád annak, amit leírtam. de az input processing nálad erősen akad, mert szöveget sem értesz rendesen. csak provokálsz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
EQMontoya
veterán
Azért az is nagy észre vall, hogy 1.5-ért akarunk E39-et vetetni a jó emberrel. És akkor most reagálva az előzőre: van normális E39, ami nem rohad, és nincs is benne 400e km. De könyörgöm, nem 1.5-ért, és feltehetőleg nem itthon. Ha E39-et akar venni, csinálja rendesen: németeknél/osztrákoknál kell keresni tényleg keveset futott, normálisan szervizeltet, aztán azzal nem nagyon lesz baj.
A piac elég durván áraz. Lásd IS, lásd Integra, de hogy mondjak mást is: egy jó 190-es Merga ma is van mondjuk 700 rongy. 20+ évesen. 10 éves Z4-ek 4 gurigától indulnak. És egy normális E39 is ennyibe kerül. A másfél milliós álom egy illúzió.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
őstag
Szerintem ez a bullshit. Vannak rendesen szervizelt autók, amik lehetne ugyan úgy megbízhatóak. Nálam most pont egy Honda Jazz van, holnap teszek róla ki egy videót. Alapjárat néha ingadozik, pörgeti magának a motort. Hidegen csúszik az ékszíj. A kipuff rendszert meg cserélni kellene, kifúj valahol, rendesen szét van égve mindenhol. 63k van benne, 2006-os 1.2-es.
Ezzel nem azt mondom, hogy sz*r a honda, sőt nagyon is megbízható autó, de ugyan így el lehet várni mondjuk egy Skodatól, Opeltől és még jó pár márkától.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Manitou
addikt
4 éve használom a nissanomat. Konkrétan semmi nem romlott el benne . Most 15 éves.
Olajfogyasztása is a 0-hoz konvergál. Rendszeresen olajcsere meg kopó cuccok cserélve voltak .
Szóval ami jó, az jó.
Az enyémnek mondjuk a kaszni a gyengéje, hátsó kerékjárat szeret rohadni + a küszöb. De motorikusan még közel 200k km után sincs vele semmi gond, a váltója is nagyon pontos patent. Pedig én aztán nem kímélem azzal , hogy szinte mindig rövidtávon használom, jó kis motorgyílkos üzemmód.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autóhifi
- iPad topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen