Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz hobizoli #46136 üzenetére

    Na akkor most ide reagálnék... A kocsi újonnan került hozzánk, és heti szinten volt folytáson :) Főleg amióta meg van a jogosítványom (HIDEGEN NEM!) De amúgy kinyomom a szemét is... Fogyasztásban 9L-ben megáll, bőven elég... 310 000km-nél bontották a motort cseréltek ezt-azt. A legdurvább dolog az egyik olajlehúzó gyűrű volt, ami eléggé tropa, cserélni kellett... Gyertya, olaj, minden ami ilyenkor kell cserélve lett... 70 000Ft-ból! Mennyi is egy turbó NETTÓ nagyker ára? :))

    Jó, meggyőztetek, hogy jobban megy egy turbós lentről (bár nem ezt tapasztaltam, de tudjuk be az autó hibájának).

    Szerintem akkor sem megoldás a turbó semmire :) Csak egy újabb fogyasztói társadalomnak szánt cucc... Gondoljatok bele, ha 5 év múlva mi lesz ezekből? Ja és még egy... Rövid utakon szerintetek mit bírna a turbó? És szerintem egy 1,4 - 1,6 szívónak is van elég ereje ÁTLAGOS használat mellett... A többi f@szméregetés...

    Főleg amikor 50-ig se gyorsítanak fel városban, mert mindjárt meg kell állni és az mennyi pénz kidobás... Hidd el nekem ez az EU környezetvédelmi normák miatt van így, meg azért mert "nekem 600LE kocsim van" és hol használod? Városban.

    Most nem emlékszem, de valamelyik Ferrarival volt ilyen gond, hogy városban kigyulladt... Aztán amikor a mérnököket kérdezték, kiderült, hogy 50-nél nincs elég hűtése. Ha viszont tesznek be még ventit akkor ugye több levegő, nagyobb diffúzor kéne amikor nyomja neki... stb

    Szóval szerintem arra kell kocsit venni, amire használod :) És én egyelőre nem látom a turbósnak sehol sem előnyét :)

    www.dongosofor.hu

Új hozzászólás Aktív témák