- DIGI kábel TV
- Bittorrent topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Outlook topic
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz hobizoli #46136 üzenetére
Na akkor most ide reagálnék... A kocsi újonnan került hozzánk, és heti szinten volt folytáson Főleg amióta meg van a jogosítványom (HIDEGEN NEM!) De amúgy kinyomom a szemét is... Fogyasztásban 9L-ben megáll, bőven elég... 310 000km-nél bontották a motort cseréltek ezt-azt. A legdurvább dolog az egyik olajlehúzó gyűrű volt, ami eléggé tropa, cserélni kellett... Gyertya, olaj, minden ami ilyenkor kell cserélve lett... 70 000Ft-ból! Mennyi is egy turbó NETTÓ nagyker ára?
Jó, meggyőztetek, hogy jobban megy egy turbós lentről (bár nem ezt tapasztaltam, de tudjuk be az autó hibájának).
Szerintem akkor sem megoldás a turbó semmire Csak egy újabb fogyasztói társadalomnak szánt cucc... Gondoljatok bele, ha 5 év múlva mi lesz ezekből? Ja és még egy... Rövid utakon szerintetek mit bírna a turbó? És szerintem egy 1,4 - 1,6 szívónak is van elég ereje ÁTLAGOS használat mellett... A többi f@szméregetés...
Főleg amikor 50-ig se gyorsítanak fel városban, mert mindjárt meg kell állni és az mennyi pénz kidobás... Hidd el nekem ez az EU környezetvédelmi normák miatt van így, meg azért mert "nekem 600LE kocsim van" és hol használod? Városban.
Most nem emlékszem, de valamelyik Ferrarival volt ilyen gond, hogy városban kigyulladt... Aztán amikor a mérnököket kérdezték, kiderült, hogy 50-nél nincs elég hűtése. Ha viszont tesznek be még ventit akkor ugye több levegő, nagyobb diffúzor kéne amikor nyomja neki... stb
Szóval szerintem arra kell kocsit venni, amire használod És én egyelőre nem látom a turbósnak sehol sem előnyét
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen