Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz 8th #51258 üzenetére

    1, Az E30 M3 azért nyert két autóhosszal még ezen a rövid távon is, elrontott rajttal. (Vagy a gumi volt szar? Mindenesetre RWD létére nagyon haloványan lőtt ki.)

    2, A GTI pedig már a maga korában sem volt erős 119 lóval, szóval ez nem volt épp fair. Bár tény, hogy meglepően nagyot kapott. Azért az tegyük hozzá, hogy a komolyabb hot hatck-ek már a '90-es évek elején is felülről nyaldosták a 150 lovat...Csak hogy néhányat említsek: Kadett GTI, CRX, Civic VTI, Williams Clio, 323 turbo 4x4. Ezek azért csúnyán megcsapnak máig egy 140 lovas TDi Golfot.

    3, A Quattroval pedig még az eszméletlen rossz rajt után is nyertek, bár ez sem volt fair, borítékolható volt.

    4, Az Opelesnél is az látszik, hogy sokkal jobban betapad indulásnál az újabb, de utána nagyon meglép a Kadett.

    Összességében szoros szerintem csak a két nagy Merci volt. A Golf diesel simán nyert, illetve a Fiesta XR is, a másik 3-nál csak az volt a kérdés, hogy mennyi kell az újabb autó beéréséhez a réginek a rosszabb rajt után.

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák