- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- JavaScript topic
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Docker konténerizálás
- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.
őstag
válasz dízelracer #5160 üzenetére
1.: Tök igazad van, vérgáz a cucc, a 2 évvel öregebb-2004es a Wagon, a Polo 2002-es- konkrét fényárban úszik,, gyakorlatilag nonszensz, hogy ezt igy komolyan gondolták.
2. Nem tudok hozzászólni, utasként ültem benne, de én nem éreztem ilyesmit.
3. Ez tény, de szerintem megszokás kérdése, egy idő után az ember tudja, hogy szélben mire számíthat, és ennek megfelelően vezet. Haver pl nagy szélben direkt óvatosan vezet, mert tudja, hogy a kocsi nem szereti. És ennyi.Az ülés azért furcsa, mert konkrétan a 2001es évjárattol elöl Opel ülések vannak-1:1 megeggyezik apukám G astrájának az ülésével- szóval akkor igy nézve az astrák/corsak nagyrésze is kényelmetlen. Nem mondom, hogy életem legjobb ülése, meg a Pandorf-Budapest út kicsit sok volt a Wagonban, de azért ültem már kényelmetlenebb kocsiban- F astra, Régi swift-.
Ami nagy előny még, hogy irtó jól elfér 5 ember. Mármint egy ekkora autóhoz képest. Én 193 centi magas vagyok, az ülést nem kell teljesen hátratolni, hogy elférjek, és még lazán beférek magam mögé. Mentünk már 5en buliba, 3 jó magas ember, meg 2 lány, és simán elfértünk. Ennyi pénzért ezt nem sok más autó tudja.Tudod, én úgy gondolom, hogy a helyén kell kezelni. Ismerösömék nagyon szeretik, tényleg filléres dolog minden hozzá, jól kilátnak benne, és mivel 99% város, igy ott még jó is vele parkolni. Tény, hogy egy egyszerű, érdekes- - formavilágú autó, de városban irtó praktikus, és ausztriában nekem már bemutatta, hogy tud kussban is lenni, ha út van alatta.
Az alkatrészek filléresek, a parkolás városban kiváló, a fordulókör pici-3 sávos úton lazán megfordul minden különösebb probléma nélkül- szóval ha valaki városba vette rohangászni, akkor oda kiválló. Nyilván való, hogy nem annyira pályára találták ki, sőt nem is hosszú utakra, de gondolom az ember az olcsó árért ezeket elfogadja. -
dízelracer
senior tag
válasz dízelracer #5160 üzenetére
Ja az kimaradt, hogy 100-110nél simán bever 8litert.
-
mycso
veterán
válasz dízelracer #5160 üzenetére
Jajj, nem cipősdoboz az, hanem telefon fülke.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Tothgera30
Ármester
válasz dízelracer #5160 üzenetére
Jó, persze lehet szídni, mert semmi sem tökéletes, én szeretem, jobban mint az Ignist, ami szinte ugyan az, aki mástmond annak porszem került a gépezetbe.
ui.: Gumiból minőségit kell rá venni, nem szart, rendesen be kel lőni a futóművet, nem "két sörért a haverral majd megcsináljuk" stílusban és nem darálja, nekem két garnitúra van hozzá, egyiknél sincs kopás vagy darálásnyom. Továbbá 110-120 körül azért ne ilyen autóval közlekedjünk tartósan, autopályázni Passat alatt ne, oda is PD TDI.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sorozatok
- Futás, futópályák
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android játékok topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen