- Aliexpress tapasztalatok
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Amazon
- JavaScript topic
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Router gondok
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kalmanchris #54579 üzenetére
A megadott 110 ló az a dzelnél is annyi ez rendben van. Vezettél te dízel autót? Ez a fordulat tartomány nekem valahogy nem ül. Ha csak dízel taxiban ültél, az nem ér, ők nem forgatják 1500 fölé.
3000 fordulaton ha nyomok egy padlót a tdi-nek, azért még történnek érdekes dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz kalmanchris #54579 üzenetére
A teljesítmény inkább származtatott, mint a nyomaték. (nyomaték x fordulat)
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalmanchris #54579 üzenetére
Csak a dízel 1.500-nál leadja a max. nyomatékot.
-
válasz kalmanchris #54579 üzenetére
Érdekes, nekem Gazsi 1500-nál meglépve megtáltosodik, de nem kicsit. Persze a súlyához mérten. Arról nem is akarok beszélni, hogy a kicsit is újabb dejzeleknél a turbólik már messze nem olyan mint a régi mociknál. Gondolom a bimmer is azért rak az 535 d-be kettő turbót, h kétszer legyen lik
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MPowerPH
félisten
válasz kalmanchris #54579 üzenetére
És akkor állíts egymás mellé egy 1.6 szívót, és egy 1.5 dieselt. Feladat, A-ból B-be jutás, közepes forgalom, végig előzgetni kell, mert 70-80-al megy a sor. Diesel-el előbb hazaérsz, ez garantált.
Turbo lyukról már nagyon nem érdemes beszélni, mivel az összes modern 1 turbos diesel változó geos csigát használ, így ez a fogalom már a múlté. Van némi késleltetés(szinte észrevehetetlen), de jóval kevesebb, mint amennyi idő alatt egy szívóbenzin erőt gyűjt, és amennyi régen megszokott volt.
Nyomatékot pedig igenis ne mellőzzük, mert a nyomatékból autózás működik, sokkal kulturáltabb, mint a szívóbenzint mindig üveghangon járatni, mindegy egyes előzés alkalmával kiforgatni. Nem mind1, hogy 130Le@340NM, vagy 145Le@190NM. Ez egy 2.0i Mondeo, és egy 2.0TDCi Mondeo adatai. A diesel uzsira megette a benzinest, hiába gyengébb 15 lóval. Mindkét autó saját használat alatt is volt, egy időben.Az, hogy az erő mikor jön, teljesen motor karakterisztikától függ. Ismerek olyan diesel autót, ami pont olyan, mint amit Te leírsz(pont egy Mondeo 2.2TDCi, ami tényleg használhatatlan ). De egy D5-ös Volvo pont úgy megy 4000RPM fölött, mint 3000RPM fölött kicsivel, és vígan elforog 4500-ig, erővesztés nélkül, csak úgy mint egy Accord 2.2iCTDI, vagy egy E90 320D. Amit én használok dettó, 4800-nál kezd elfogyni, és 5000-ig engedi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hobizoli
nagyúr
válasz kalmanchris #54579 üzenetére
ez eleg bla-bla, hogy de ha 1500 alatt...., mert 2500-3000 alatt a benzines sem megy, foleg ha 16v, ugyanugy turbolukban vagy
meg aztan mi van ha elektromos gazpedal van a benzinesben (is), az sem ad olyan gazreakciot mar, mint a hagyomanyos bowdenes volt regen
savvaltas elott fel sec-l mar belelepsz a gazba, beleszamolva a tubolukat, akkor mirol beszelunk?
geoscsiganal meg eleve mi az, hogy turboluk?ma egy atlag benzines ~1500-l forog tovabb, mint a dizel
csak a dizel ~1500-l lejjebbrol mar elindulugyhogy az rpm sav, ahol huznak, kb azonos szelessegu, de a teljes rpm savja nagyobb(!) reszeben huz a dizel, mint a benzines
szamold ki, es csodalkozztöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen