-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz kalmanchris #54589 üzenetére
Jaj, ezektől a tábláktól mindig rosszul vagyok. A benzines otthon áll a házunk előtt, mai napig használatban van, tudom miről beszélek. Ne gyorsulási adatokat nézegess, mert az a hétköznapokban nem mond semmit, vagy maximum az üres autópályán. Mi most nem gyorsulási versenyről beszélgetünk, hanem mindennapi használatról. A rugalmasságban van a kulcs. Innen látszik, nem próbáltál még rendes diesel autót. 2 órás ilyen folyamatos előzgetős út után azért megnéznélek téged is(csináltam régen sokszor, Budapest-Pécs a 6-os úton tényleg elég fárasztó, de nem volt mit tenni, mert nem volt M6-os, és a kamionok sorban mentek, a birkák pedig tötyögtek mögöttük), és az üveghangon járatott kicsi, rohadtul nem erre tervezett szívót is. Te hulla fáradt leszel a folyamat váltórángatástól, az autó meg leeszi a gatyádat, mert az 5000RPM, és fölötte nem pont az optimális fordulatszám fogyasztás szempontjából.(csak sajna azzal így lehet haladni)
De hangsúlyozom, továbbra is benzines párti vagyok. Csak egy bizonyos szint alatt életképtelennek tartom azt a vonalat. Igaz, jelenleg diesel autóm van, ellenben nem tudom szeretni. Na persze e mellett beismerem, hogy teljesen más kategória, és ezután csakis turbos benzinesbe ülnék vissza.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hobizoli
nagyúr
válasz kalmanchris #54589 üzenetére
pl talan a 80-120-ra pislogj oda
a leglenyegesebb elozeshez a jo(bb) rugalmassagtöbb drón kell ;P
-
Zoza24
senior tag
válasz kalmanchris #54589 üzenetére
itt a linkelt oldalon valami nem oké a tdci mondeó-nál...nekem is 6-os váltós van,de pl a 0-100 gyorsulás nem 11,3 hanem 9,8,pont mint ami a benzineshez van írva...volt egy teszt egyébként az egyik autós magazinban is,hogy ég és föld a két kocsi között a különbség a dízel javára...
Forza Italy!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen