- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Hálózati / IP kamera
- Vírusirtó topic
- Synology NAS
- Mozilla Firefox
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz neduddki #911 üzenetére
Szia,
Picit elbeszélünk egymás mellett. Illetve nagyobb részt meg egyet értek azzal amit írsz.
általánosítás: pedig errôl van szó, mert mindenki nagyáltalánosságban leírja az összes elôforduló dízel hibát (amikkel természetesen tisztában vagyok, kössz nem kell utánaolvasnom) az tény, hogy vannak ezek a hibák, csak picit túlzó mikor sokan úgy állnak hozzá, hogyha dízelt veszel ez meg az a hiba lesz és beszopod, csak egyet felejtenek el, hogy ez a 3-4 általánosnak mondható hiba azért nem együtt jön/nem egymás függvényei, és azért jelentôs km futás után jelentkezhetnek csak
alkatrészek-felújítás: asszem az elôzô oldalon írtam (csak dci-krôl tudok írni, mert azokkal van nagyobb tapasztalatom, de nagyjából így van ez a többinél is) csúcsokat 20k környékén újítanak, lendkereket 30k-tól, turbot egy rommá ütöttet 100k-ból, foglalkoznak szivattyú felújítással is errôl nem tudok árat.
ja igen lendkerék: ugye írtad, hogy sok esetben komplett kuplunggal jár együtt, igen így van, viszon ez már olyan futásnál vsn, ahol már általában a kuplungcsere is indokolt, tehát ez nem mérvadó
céges dízel-gázos: igazából ezt csak költôi kérdésnek szántam...
és természetesen olvastam, hogy írtad van sokat futott gázos autós ismerôsöd, tehát megköszönöm ha majd beszámolsz rólaés még két dolog a végére: még mindíg nem találom sehol, hogy hol írtam hülyeséget és azt sem látom sehol, hogy hol kezdtelek el sértegetni, majd esetleg erre még rámutathatnál.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen