- Max
- Mikrotik routerek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Linux kezdőknek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vírusirtó topic
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #41635072 #155985 üzenetére
H Astra 1.6/116 vagy 1.8/125 & 1.8/140 motorral tessék választani. Ha mindent megkaptak akkor nagyon jó kis motorok. Ha nem akkor tud drága is lenni. De ha ez nem elég akkor 1.6T vagy 2.0T de ezek már drága jószágok.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diegho
nagyúr
-
-
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz #41635072 #156275 üzenetére
A Vag csoport autóiból szerintem inkább találsz 1.2TSI és 1.4Tsi-t mint nagyobbat. Ford-nál meg szintén 1.6-os szívó az elterjedt abból az évjáratból.Lehet egyszerűbb ha kipróbáld, és ne másokra hallgatsz, főleg hogy a szervizszámlát sem ők fizetik. Bár szerintem a Z16XER H Astra igencsak jó autó, és a dinamizmussal sincsen gond, hétköznapi közlekedésre, átlag sofőrnek megteszi.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Xero
nagyúr
válasz #41635072 #156548 üzenetére
Bár benzinnél ritka, de mi van ha heti szinten járták meg a BP-Stuttgart távot vele oda-vissza? Semmi. Végig meleg volt a motor, belül alig kopott, futómű kb semmit sem kapott. Sokkal inkább egy 200-at futott pályázós gép mint egy BP-en használt 100e-s.
szerk: Mondjuk egy benzines 10 éves gépnél nem irreális a 150e km. Sőt inkább az átlag.
[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
válasz #41635072 #156548 üzenetére
Tehát akkor 150 001 kilométernél az autó megáll, és nincs tovább? Vagy hogy van ez pontosan?
Lehet az én Nissanom óráját előre tekerték, mert 182 000 körül van, és még mindig megy. Roncsnak se nagyon nevezném, bár volt most vele 2 belesetünk 3 hét alatt, de arról sem az autó tehet.
Annó a másik autómat én is úgy vettem, hogy márpedig 150 000-nél nem lehet benne több km, most is csak 134 000-nél jár, de ettől még nem lett se jobb, se megbizhatóbb.
A nissant már úgy kerestem, hogy mindegy cask ne fél milliót futott legyen, és nem bántam meg.
Szerk.:
Csak magaddal cseszel ki ezzel a hozzáállással, autód igy jóval nehezebben lesz.[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
-
válasz #41635072 #156556 üzenetére
Első körben az előítéletet kellene legyőznöd. Olyan használt és lassan már új autó sincs amire nem kell költeni. Nem tudom mit értesz megnövekedő fenntartási költségen, de használt autónál elsősorban a kímélő használat és a szerencse ami olcsóvá teszi, így ebből csak egyikre van az embernek ráhatása.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #41635072 #156556 üzenetére
Pestről nem szabad autót venni, a vidékiek nincsenek annyira lerúgva, a pesti mindig siet, szervizre nincs idő, ha el is jut oda, lehúzzák. Egy jól szervizelt nem városi autó dupla annyi futással is jobb vétel lesz, mint a miszter nemérekráhaggyállógva tulajtól valami nagyvárosból.
-
Integrale
veterán
válasz #41635072 #156556 üzenetére
4 hónapja hajtom az Audit (amit 294 e km-rel vettem), belekerült 16e km, de arányaiban ennyit futott otthon a két "szarolasz" is, évi 30-40e között.
Ne a kilométert nézd, mert erős a gyanú, hogy nem azt fogod kapni amit akarsz, maximum azt fogod látni.
"Bad reklám is reklám too"
-
Termi16
őstag
válasz #41635072 #156553 üzenetére
Akkor 180 001-nél vagy 200 001-nél hullik szét darbokra a kocsi? Még mindig nem értem.
Miért nem kérsz meg valakit, hogy tekerje gyorsan vissza mondjuk 74981km-ra az egyik kinézett kocsit? És akkor mondhatod, hogy 80 000 km volt a határ, ez pont belefér, és még el is megy 100-120 000-et, nem? :
Na de ezek szerint a lényeg nem ment át, úgyhogy felesleges itt koptatni a billentyűzetet, meg amúgy is péntek van.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Gombinyó
őstag
válasz #41635072 #156566 üzenetére
Csak segíteni próbálnak, hogy ne fuss lyukra. Pont a kritériumoddal fogod magad felültetni a rollerre. Itt egyébként senkinek nem érdeke, hogy magas futású autót vegyél, de a valós 200 még messze van az élete végétől, ha rendesen karbantartották. Ugyanakkor 150 alatt is le lehet rúgni egy autót.
-
válasz #41635072 #156566 üzenetére
Senki nem azért frusztrált mert magas futásút vesz, hanem azért mert meg akarnak óvni téged hogy nyitott szájjal a f@szerdőben rohangálj, de te ellenállsz a tapasztalatnak
Itt sokan már beletörődtek, hogy csodát nem várnak, és a valós lehetőségek mellett mennek. Tudod milyen egyszerű egy nem elektronikus szervizkönyvet hamisítani? Ha sokan (köztük te is) igénylik a futás alapú kínálatot, akkor jön az elvárthoz igazított portéka. Utána meg a köpködés.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #41635072 #156566 üzenetére
Kiforgattad, ami írtunk. Sok szerencsét az autóvásárláshoz!
Az lett volna a lényeg, hogy a futástvkell utoljára nézni, azt is nézd meg, milyen maga az autó ahhoz képest, amit a km számláló állít. A jó vétel a legobb állapot lenne a lehető legkevesebb futással. Sokszor a bolygók együttállása távol áll az elvárttól. Attól, hogy valamiben pl. 90k km van, még lehet szar, akkor is ha valós, ami persze egyre ritkábban az.
[ Szerkesztve ]
-
-
dj79
senior tag
válasz #41635072 #187872 üzenetére
Swift, de ha jól emlékszem, 2007 október utániakból lenne érdemes válogatni, ott már javítottak pár dolgot, mint pl a csomagtér lemezét. Ha a vezető magas, akkor viszont mindenképp érdemes kipróbálni, ugyanis elég pocsék a kilátás a közlekedési lámpákra (nem túl nagy az első ablak). Az 1.3 swifteknél a váltóban a nyelestengely-csapágy szokott elhullani, az 1.5 viszont legtöbb esetben panaszmentes.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #41635072 #187877 üzenetére
GP szervó javítás úgy 60k, többi hiba fruttiért otthon megoldható kategória. Hátsó lengéscsillapítók hibája sem ritka, előny, ha volt cserélve. Toronycsapágy cserével lehet számolni.
Vagy egy jó 1.9 SDI, az sem megy, de legalább nem is eszik és el sem romlik1.3 mjet Punto-val járok pár hónapja, 175k körül van benne, egyelőre 15k-ért kapott egy talpas gömbfejet, vettem egy kesztyűtartó nyitót kb 3000-ért, meg 1-2 apróság, mint jelvény matricák amik x év után leesnek, stb. De ha a Swift tetszik jobban a leendő vezetőnek, a az fontosabb szempont[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen