- Aliexpress tapasztalatok
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Amazon
- JavaScript topic
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Router gondok
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Open Broadcaster Software OBS
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz HdRew #189148 üzenetére
Jazz-ből 1 milláért már elképzelhetőnek tartom, hogy van épkézláb automata (CVT) váltós darab, azok jellemzően olcsóbban mennek egy kicsivel, mint a manuális példányok. Ennek oka, hogy a CVT nagyobb kockázatot jelent, az indítókuplungja szokott tönkremenni, >200k a javítása.
Na, nem mintha a manuális váltó hibátlan lenne, abban a nyelestengelycsapágy szokta hallatni magát, de még új kuplunggal is (opcionális) gyakorlatilag csak a felébe kerül a szerelés.
-
dj79
senior tag
válasz HdRew #193499 üzenetére
Prius2: kellene szerezned valahonnan miniVCI kábelt meg techstream programot. Ha nem megoldható, akkor valami nem kínai bt olvasó és dr prius program használata javasolt.
Amiket eddig próbáltunk:
Delphi diag csak akkor lát bele, ha eredeti és frissített, valamint (és ez a legfontosabb) kábeles olvasóval van rákötve, így a cellák feszültségére is rá lehet nézni. Texa szintén alap dolgokra jó, viszont a nagyakku adatokat nem látja.Ezekre nem igazán jellemző a rozsdásodás, szóval ha mégis van rajta, az gyanúra adhat okot.
Katalizátort érdemes ellenőrizni, illetve a hátsó dob jobb oldalán van egy hőterelő lemez, azalatt a dob elrohadhat/kilyukadhat.Sokan a gyári mérettől eltérő gumikkal szerelik ezeket, mert a gyárilag rávaló méret drágább a kommersz méreteknél.
Hátsó rugók, porvédők, valamint a kerékcsapágyak állapotát ellenőrizni kell.Klímahűtőnek érdemes megnézni az alsó sarkait, ha olajos folt van rajta háromszög formában, akkor az nyárra cserés lesz.
A benzinmotor bemelegedési fázisban nem áll le és nem is lehet túlpörgetni. Bekapcsolt fűtésnél pedig nagyon ritkán áll le a rendszer. Kapcsold ki-be a fűtést többször. Ha nagyot ránt a benzinmotor, akkor PCV szelep kuka.
Nagyakkut érdemes nézegetni menet közben, a túl gyors merülés/töltés hibás cellákat jelez. A próbaút alatt bekapcsolt fűtéssel töltsed fel zöld tartományba, majd kapcsold ki a fűtést (ekkor leáll a benzinmotor), így a túl gyors merülés látható.
A 12v kissaku a csomagtér jobb hátuljában található, gyárilag AGM és van rajta egy szellőztetőcső. Ha nem AGM, az sem gond, viszont azt tudni kell, hogy az új meglehetősen drága, cserébe nagyon sokáig jó.
Próbakör után érdemes ellenőrizni az inverter-hűtőfolyadék tartályában, hogy áramlik-e a folyadék, erről van néhány youtube video, hogy kb mi a normális.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz HdRew #193499 üzenetére
"Talán csak a katalizátorát szeretik vinni,"
az elmúlt hetekben a Prius & HSD fan csoportok facsén mással sem voltak tele, csak a fémgyűjtőkkel Nem hatynám "lenazutszán"
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Doki16
addikt
válasz HdRew #197279 üzenetére
Egy hibrid se éri meg az árát. Egyszerűen a HSD vagy bármelyik PHEV annyival drágább, hogy a felárból évekig tankolnál és a hibákra is lenne pénzed. Amúgy a P2 után szerintem nem rossz döntés egy P3. Elég sokat fejlődött, hogy többet adjak ki érte.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz HdRew #210181 üzenetére
Mint volt P2 tarstulaj es felhasznalo, azt javaslom inkabb egy kis hangszigetelesre kolts a Priusba, mint beleugrani egy tobbet fogyaszto, kerdeses muszaki allapotu barmibe. Ha nem lenne mar meg a P2, nem beszelnelek le amugy a V50-rol, de igy kevesebb a hozadek, mint a kockazat
-
Vismajor01
addikt
válasz HdRew #210181 üzenetére
Szia
Én is Prius2vel kezdtem, es valtottam feljebb. 3m keret az prius aran felul vagy vele? Nem sok olyan hasonloan fogyasztó/megbizhato autó van ami jobb a felsorolt hibakban mint P2, de 3millabol megvan. Ha a teljesitmenyert/hangert lemondasz a fogyasztásról es/vagy megbizhatosagrol akkor tudunk ajánlani, csak ugye nem tul esszeru. Vagy melyebben zsebbe kell nyulni. En pl v60 phevet vettem ami eleg sok boxot kicsekkolt a listan, nalam meg "megbizhatobb" is volt mint a prius, kevesebbet is fogyasztott, dehat az 6mihaly nem 3 :(
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
rbalint88
addikt
válasz HdRew #210183 üzenetére
Egy 2019-es eGolfra.
Felesegem felhasznalasi profiljahoz a villanyauto passzol a legjobban (Bp-n belul es Zsambekra megy leginkabb), ar-ertekben ez felelt meg leginkabb* es meg eppen ki tudtuk fizetni marciusban. Azota meg dragabb 2-3millioval
* ami minden mas fontos “ujautos” dolgot tudott volna, csak benzinesben, az alig 1-1,5 millioval lett volna olcsobb ennel, cserebe sokkal inkabb aknamezo/koltseges muszakilag (dsg valto, magasnyomasu rendszer, kokszosodas, eves szerviz). -
őstag
válasz HdRew #219598 üzenetére
Előző generációs aygo-t én béreltem cipruson még 20-ban. Ahhoz képest hogy robotváltó egész jó volt, és nagyon keveset fogyasztott. Nyilván hátsó ülés meg csomagtér jelzés értékű (ha gyerköcöket is vinne akkor ez fontos lehet). Az 1.0 toyota benzin nem rossz motor, a robotváltó megbízhatóságáról viszont sajna semmit nem tudok.
-
-
#57407232
törölt tag
válasz HdRew #219598 üzenetére
Jazz-hez egy fontos info, ami úgy látom eddig kimaradt: 2-3M forint között leginkább a GE generáció facelift előtti verzióját fogod találni robotizált váltóval, ezek nem annyira ajánlottak.
A régebbi CVT váltós GD-ből vannak szépek ennyiért, akár frissen cserélt indítókuplunggal is, de 2-2,5 millió forint egy 18-20 éves kisautóért... Hát nem tudom.
Aztán 2011-ben visszatértek újra a CVT-hez, de azok meg 3,5M körül mennek már.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Aliexpress tapasztalatok
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- iPhone topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen