-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
N.Szil
tag
-
vzsryl
nagyúr
válasz Berrik00 #203430 üzenetére
Ilyen felhasználásra a dízelek a legoptimálisabbak, de értéktartásban a hibridek odaverik őket. A GS az nagyfiú kategória, és jóval drágábbak hozzá az alkatrészek, mint a közép-kategóriában. Annak idején sokat nézegettem IS-t és GS-t is, de az IS-t sokkal olcsóbb fenntartani. Lehet, hogy inkább az utóbbit nézegetném a helyedben. Nagyon megbízható ilyen korban is, és lehet külön-külön a cellákat is cserélgetni.
Ennyiért ha az a cél, hogy minél halkabb és megbízhatóbb legyen, akkor Lexus IS300h vagy VW Passat 2.0CRTDI. Akár lehetne Avensis is, de az nem olyan halk, mint a Passat, de ez igaz a Mondeo-ra, 508-ra, Insignia-ra és Superb-re is. A Lexus pedig prémium kategória, de megbízhatóságban és fenntartási költségben porrá veri a német prémiumokat. Esetleg még Audi A4 B9 2.0TDI szóba jöhet.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
szőröscica
addikt
válasz Berrik00 #203430 üzenetére
1.6TDI vagy 1.6HDI, minel ujabbat vegyel. A Lexust es lefingott egyeb oreg premiumokat hagyd meg a vendegmunkas sztereotipianak, Te legyel okos. Gondolom azert vagy kint, hogy gyujts, vagyont epits. Ne szord el egy hulye autora. Meg ezt az 1000km-es heti hazajarast is at kene gondolni, egy vagyon.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Berrik00 #203446 üzenetére
A dízel autók most is olcsóbbak használtan, mint a benzines társaik ugyanazon típuson belül, pedig újonnan jóval drágábbak. A nagyobb városokban még jobban megfigyelhető ez a tendencia, ami csak növekedni fog.
A kétezres dízelek nagyon megbízhatóak szinte minden márkán belül ebben az árkategóriában, szóval azoktól sem kell túlzottan tartani, de értelemszerűen a Toyota hibridek (Lexus is közéjük tartozik) ilyen szempontból minden belső égésű motort leköröznek, ráadásul a fix karbantartásuk is kedvezőbb. A fékeket is ritkábban kell cserélni, mivel a visszatermelés miatt erősebb a motorfék. Nincs turbó, részecskeszűrő, magasnyomású szivattyú stb... Ahogy említettem is, az akksiban egyenként lehet cserélni a cellákat. Nálam két okból esett ki az IS300h, és végül Superb-et vettem. Az egyik az volt (nyomosabb indok), hogy nagyon megugrott a hibridek ára, és már nem mertem tovább nyújtózkodni. A másik pedig az, hogy az ikerbabakocsi jobban elfér a Superb-ben, de ez nem annyira lényeges, mert a Lexus-ba is beletapostam volna.
Szerintem a Golf 4 pont hangszigetelésben és futóműben volt a legkulturáltabb annak idején, tehát a Golf 7-esben nem ezeket tartom a legnagyobb fejlődési területnek. Ettől függetlenül természetesen jóval halkabb, de nem közép-kategóriás szinten. Nekem a Golf 7-ben a tökéletes harmónia tetszik a mindennapi használatában. Minden annyira magától értetődően működik benne, és annyira profi mindenben a kategóriáján belül, hogy néha letaglózó tud lenni pl. egy azonos életkorú Focus-hoz vagy Astra-hoz képest. Az anyagminőség szerintem egyáltalán nem etalon, de az összeszerelés minősége már az.
Utazóautónak én eggyel magasabb polcról választanék. Egyrészt nem esznek sokkal többet, másrészt alig drágább a fenntartásuk, pl. 2.0 CRTDI Golf 7 vagy Passat B8 között nincs nagy különbség. Másrészt a közép-kategóriások jól érezhetően komfortosabbak. Harmadrészt helykínálatból sosem elég semmi, kérdezd nesa fórumtársat.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Vismajor01
addikt
válasz Berrik00 #203446 üzenetére
Szia,
Nekem hasonló a felhasználás, bár én nem ingázok 1000 kilométert hétvégente, de az össz futásteljesitményem igyis fele autópálya, másik fele város.
Nekem szempont volt hogy kényelmes és halk legyen, menjen ha nyomom neki de ne fogyasszon sokat ha nem, és városban elektromosan cirkáljon hogy mindenhova beengedjék meg ne pöfögje a sok szemetet. Keret 6 milla volt nálam is.
Volvo 60 PHEV lett az én autóm, de én tudom itthon tölteni, ha te nem tudod a munkahelyeden-szállásodon-otthon akkor felejtős. De pályán megy böszme módon, de ha nem nyomod neki 6l alatt elvan, városban meg 50 (most télen inkább 40-et) elmegy elektromosan.
Vzsryl jól mondja, a Toyota hibridek kimennek a világból, cellaként cseréhető az akksi úgyh attól nem kell félni. Nekem azért nem lett Lexus mert Prius után kicsit elegem volt az eCVT váltóval. Mindenképp próbáld ki az eCVT-t mielőtt veszel egyet, valakinek nagyon tetszik és valakinek meg nem.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs