-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
Ennél az autónál az 1,4-16v -75 ló lenne a legjobb választás szerintem. Gyári 7 literes fogyasztás egy 1060kg-os tömegű autónál, 15,5-es 0-100 és 160-as végsebesség... valahogy elég gyengének tűnik. Kasztnija jó, masszív jó kis autó, nekem nagyon tetszik a Fabia. Csak a motorok...
-
Vesztor87
senior tag
válasz footy #148986 üzenetére
Én ültem Punto 1,2-60le-s változatban, fura volt hogy kis emelkedőn már inkább lassult mint gyorsult 4 személlyel városba is.... Amellett érzésre sokkal gyengébb minőségű mint pl a Fabia. Nekem mondjuk a belső is nagyon nem gyere be. Inkább vennék Ignist, bár most nem tudom mivan, a Suzukik elkezdtek veszett drágák lenni.
-
Vesztor87
senior tag
válasz hobizoli #149037 üzenetére
Ez a fogyasztás az Ignis kapcsán sokaknál előjött, magyarán zabál mint állat. Apunak Ignise van, öcsémnek korábban 2006-os Swiftje volt, normális vidéki országutas, falvakon átmenős használattal mindkét autó 5.5-6,0 közt kajált eddig. Szülők kimentek Ausztriába pályán és összátlagba vmi 6,3 volt a fogyi. Ahogy láttam vezetni pályán 120-130-al megy óra szerint, szval ez a fogyi nem vészes. Inkább azon múlik szerintem hogy a gyorsításkor mennyire bánik finoman az ember a gázpedállal.
Nekem is sikerült az Almerával 5.3-as fogyasztást csinálni, ez egyszer jött össze, szinte 0 város 90-es országút tempó és 100-as autópálya tempó mellett (m43-ason járok sokat, itt alacsony a forgalom, nem tartok fel senkit). Normális használattal rögtön 6 felett vagyok, ha klímázok és oda is lépek néha akkor megy 7...Azt nem értem miért ilyen kicsi motorokat csinálnak... Egy kompakt autóba simán mehetne egy nem agyon húzott 2 literes motor simán, lenne nyomatéka, nem kellene pörgetni se. Nem tetszik hogy pályán baromi sokat forognak, 6. fokozat hiánya is számomra érthetetlen. Ennyire drága lenne? Pályán 120-nal 3300 rpm... Sok...
-
Vesztor87
senior tag
válasz bajnokpityu #149046 üzenetére
Lehet, de sok esetben ezeknek a valóság alapja konvergál a 0-hoz... Egy nagy motor erőlködés nélkül viszi a kasztnit, van tartaléka, nem kell szétforgatni se.
Kornel ajanlata szimpatikus. Kár hogy Nissan tali nincs felém. A Nissanosak valahogy nem nagyon bandaznak... Toyota fb csoport aktív, addig a Nissanba semmi....
-
Vesztor87
senior tag
válasz kisza25 #149080 üzenetére
Haver 2,0-ás benzines (rs) cliojával 4-esen lementünk Hajdúszoboszlóra 4-en normális tempóban vmi 6,3-as átlaggal. Szegedre a régi 5-ösön is lejöttünk alig több mint 6 literes fogyasztással. Normális egyátalán nem racing módban mentünk persze, de azért normál 100-110-el haladtunk. Viszont baromira tetszett hogy szépen húz bárhonnan bármikor :-) Az egy 170 lovas benzines motor volt. A mazda a skyactive motorokkal is hasonlót próbál ha jól gondolom. Magyrán legyen nagyobb de takarékosabb a moci.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz lezuvius #149281 üzenetére
Szerintem a lényeg hogy benzines legyen, és olyan autó, amiből sok fut, ezekhez bontott alkatrészek is olcsón vannak Itt inkább az előző gazdája/gazdái hozzáállása a lényeg, ha vigyázott rá akkor bármi jó lehet Én is néztem 1,6-os Focus mk1-et, Astra G 1,4-et, aztán N16-os 1,5-ös Almerát vettünk, az volt normális állapotú normális áron a közelben.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz FrankMonzano #149502 üzenetére
Facebook Toyota csopiban valaki pont most hirdeti az e12-es Corolláját, kb 2003 körüli, szürke 5 ajtós 1,4 vvti.
Szerintem lépj be és nézz körül, néha nagyon szép darabokat árulnak. De érdemes lehet benézni egy Nissanos, Suzukis, akármilyen csoportba is. Hyundai csoportba 1,3-as vagy 1,5-ös Accentot árul az egyik csoport tag vmi 68.000km-el. -
Vesztor87
senior tag
válasz FrankMonzano #149521 üzenetére
Szerintem nincs vele gond, kipróbáltam egyszer egy ilyet, tök jól ugrik, jó a váltója, erős a fékje /50-60-nál mondjuk nem fékeztem nagyobb tempóról, csak kerültünk egyet vele/. 70k-t futott autó szinte új. Corolla és a többi hasonszőrű nagyobb, valszeg többet is eszik. De persze jobb autó az e12, de drágább is.
-
Vesztor87
senior tag
válasz FrankMonzano #149565 üzenetére
Linkeltem a jó kis Hyundait 720k-ért 68k km-el. Vagy nézz Nissan Almerát mint én xd
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz FrankMonzano #149570 üzenetére
Aztán ha kimész pályára lecseréled majd mert gyenge/sokat forog/nem megy? Ezek a 10-15 éves kompaktok nem nagy autók egyébként, főleg belül. A 2535 mm-es tengelytáv itt pl hasonló mint ma egy kisautónál kb... evvan, nőnek az autók
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #149572 üzenetére
Ezerrel? Honnan veszed? 1,4-es és 1,6-os autók jó része 3000-et forog 100-nál, ez 110-nél,szal picit hosszabb a váltója.
Rohadás: nem rohad ha figyelnek rá, nem tudom honnan jön ez hogy rohad minden japán. A mienket 12,5 évesen vettük, a bal hátsó kerékjárati ívnél volt egy 10 centis részen egy 2mm széles rész ahol felületi rozsda volt.... ennyi az egész. Kollega 2005-ös Almeráján egy deka se volt.
Elektronika, franciaság: ez is egy légből kapott baromság, mindegyik Nissan fórumon volt róla szó, japán tervezés, oké hogy nem ott rakják össze, de se a motor, se a váltó nem francia. A dízel motor igen.
A váltó nyelestengely csapágya szokott gondot okozni, a qg15-ös váltót nem istenítik a szerelők, kicsit franciás kapcsolási érzete van, mert sebességbe téve mozog picit a kar, de amúgy szépen pakolható, szinte 2 ujjal, pontos, nem lehet félre váltani. Nekem nincs vele bajom amúgy, a Focus csendesebb, magasabb építésű, ez nem olyan tágas hátul, de nem rohadós szerintem, és japó motorja van -
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #149577 üzenetére
Lusta vtam külön külön címezgetni
Egyébként a németek is baromi sokat forognak. Fabia 1,2-90-nél 3000, D Corsa 1,4-90-nél 3000 rpm, Astra G 1,4 és Astra H 1,4 100-nál 3000, Ford Focus II 1,6 szintén 100-nál 3000.BigBlackDog - igen, 140-nél 4000 persze, de a többség még többet, mármint ami szívó benzin.
-
Vesztor87
senior tag
válasz BigBlackDog #149580 üzenetére
Nemtom, az 1,2 htp Fabia pl nem egy sport kocsi. De Kornel majd megmondja hogy a Swift Sport mennyit forog, asszem az is valami marha sokat. Nálam a 120-nál 3500-at forog kb, az még kényelmes, van ereje, de nem forog olyan sokat. Most egy Fabia itt már forog majdnem 4000-et, az már érezhetően több. Fogyasztásban főleg. Ettől függetlenül nem értem miért nincs ezekbe egy nyamvadt 6. fokozat
-
Vesztor87
senior tag
válasz szőröscica #149586 üzenetére
Ezzel vitatkoznék. Egy fabia forog 130-nal 4500-at (1,2 htp) akkor lead mondjuk 60 lovat meg 110 nm-t.
Az enyémnél maradva ez kijön belőle kb. 2000-2500 körül. Nem mondom hogy 6-ban 160-nál forogjon 2200-at, de egy 130-nál 3000 sztem jó lenne. Ha meg kevés a kraft vissza kell kapcsolni. M7-esen Győr felé mentem Pestről aztán ott is láttam némelyeknek gondja volt az emelkedőn a tempó tartásával, ott mondjuk kijött hogy jó ha forog, mert volt hogy egy két okos addig kínlódott hogy 100-ra lassultam mögötte, de le nem húzódna... -
Vesztor87
senior tag
válasz Joe Swanson #149757 üzenetére
Suzuki Wagon R+. Lehet rajta nevetni hogy doboz formájú, de elnyűhetetlen motorja van, magas az üléspozíció ami városban főleg jól jön, ha nem hosszú táv futó akkor ugye a sok ki/be szállásnál jobb, meg jobb rálátás a forgalomra. Emellett nem is esznek sokat, alkatrész olcsó, és van is. Szerintem ésszerű választás. Ja, és marha jól pakolható. 240x210-es kanapé az ágyneműtartó kivételével belefért úgy hogy ketten ültünk benne, ha nem látom nem hiszem el...
-
Vesztor87
senior tag
válasz Joe Swanson #149764 üzenetére
Kis pénz kis foci Egyébként a Wagon 3 csillagosra tört, szal nem annyira szar, a 9,5 mázsa a bódé, nem egy régi Swift színvonal. Nem gondolom hogy rosszabbul törik mint a hasonló évjáratú társai, ellenben picit magasabb építésű, ütközéskor ez is jelent valamit.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Citroware #150055 üzenetére
Korábban azt gondoltam hogy ha egy megbízható és normális autót veszek akkor gondtalan autózás vár, csak olaj és benzin kell majd a vasba. Tavaly vettünk egy N16-os Almera-t, szeretem, kényelmes, megbízható, de kellett rá költeni. Pedig semmi nem romlott el szinte. Vigyáztak rá, vezetett szerviz könyve volt (nem végig márka szervizben persze), méretpontos ülés huzat, csomagtér tálca, emelő stb. rongyba csavarva hátul ahogy kell. De jött az, hogy használjuk, vagy elhasználjuk ezt az autót? Inkább előbbi, ezért mindent cseréljünk időben, és tényleg legyen megcsináltatva rendesen. Motor és váltóolaj csere, szűrők cseréje, nyári gumi szett (új, nem használt), téli gumi szett (új), motortartóbak csere, spirálrugó repedés miatt csere párban, önindítónak néha hangja volt-> felújítás, akku 7 éves volt, simán indította az autót, de nászútra külföldre mentünk, jön majd a tél, indító áram nem volt sok (kimérettem), akkor akku csere egy két apróság ... Elment 300k... Az auto 13 éves 190k km-t futott, 600e-be tudtuk bealkudni (750-ről), de ezekkel már millába van ez is. Szval sajna ráköltös sajna
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz kisza25 #150089 üzenetére
Nem álltam mellette, nyakamat rá hogy nem kamuzik. Utána Lacetti kombit vett 1,6 benzineset, annál is megmondta hogy 7-10 közt eszik. Nem klímás volt, full fapad volt az övé. Dévúk szerintem nem rosszak, inkább a fogyasztásuk több picit. Fabia 1,2 az elvan 5-6 körül...
-
Vesztor87
senior tag
válasz kisza25 #150143 üzenetére
Ezt a motort a fogyasztás miatt szokták dicsérni, ugyanakkor nem azt írták hogy nem ajánlott az élettartama miatt (tc-n pl)? 5,5-es átlag nem rossz, mondjuk 6 felett nem sokkal az 1,5-ös Almerával is kijövünk tartós 120-130-as pályázással. Irtó sokat számít pályán is ki hogy közlekedik, kerülve a padlógázas gyorsításokat 120 körül nem fogyasztanak sokat a szívó benzinesek se. Persze 140-150-hez kell a dízel...
-
Vesztor87
senior tag
válasz Sirandrish #151976 üzenetére
Facelift, ráncfelvarrás, modell frissítés. Lökös, lámpa picit más, egy két új szín és extra, tehát picit javított autó.
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Melyik autó az, amibe átlagos méretű gyerekülésből kettő, közéjük vagy melléjük pedig egy átlagos anyuka befér? Vagy más hogy szokta csinálni két kisgyerkőccel az utazást? Most még csak fél éves lesz a pici, de úgy gondoltuk lesz kistesó majd, és bizony az N16-os sedan Almera màr most se nagy 😀 Nem sos az autóvásárlás, még bőven ráér. Corolla Verso tetszene, de azt mondják zabalja az olajat. Francia nem tetszik. Árban ha most kellene venni sztem 2 milla lenne a határ. Új vitara is tetszik, de családi hasznalatra gondolom kicsi. -
Vesztor87
senior tag
válasz molnarpeter #155082 üzenetére
Felírom a listára
Többiek hogy csinálják? Ahol van két kicsi gyerek ott anyuci hátraül, vagy nem? -
Vesztor87
senior tag
válasz vzsryl #155395 üzenetére
Nekem első autóm, apósnak mk1-es fikusza van, meg t22-es avensise. Fikusz jobban vasalja az úthibákat, és kevésbé dől. Ez fura mód billen eggyet, de utána tart. Finoman jàr a váltó, de sebességben is mozog a kar, kicsit lityi lötyi... Azt sajnálom hogy a hátulját így lecsapták, a tető nagyon lejt, a hátsó ajtó nagyon kicsi, fejbeverős lehet a beszállás 😁
-
Vesztor87
senior tag
válasz FrankMonzano #155399 üzenetére
AlmeraN16, olcsó, megbízható, váltóra figyelj oda.
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok! Első generációs Ceed Sw mennyire ajánlott autó az 1,6 szívó benzinnel? Mennyit forog 100/130-nál, illetve mennyire zajos pályán? Van esetleg a kortársak kozt olyan ami jobban ajánlott? Kombi, vagy nagy csomis 5 ajtós lenne érdekes, ami ha kell szedi a lábát, de se turbó se bonyi dolog nincs benne. Octavia tetszene, de abban nincs csak turbós, vagy gyenge szívó. Köszi!
-
Vesztor87
senior tag
válasz Richard! #156947 üzenetére
A Ceed elso gen. 1,6 122 ló, gondolom jobban megy mint az Octavia a 102 lóval. Most egy 1,5 benzines Almeránk van, nehezen pörög fel a hosszú váltó miatt, ha egyedül ülök benne akkor egész jól megy érzésre, de ha 3-4 fő ül benne akkor teljesen halott... Nyilván nem egy ezres Swift de nah... Amugy egy Ceed/H Astra vagy hasonló autó kellene 2000 ccm szívó benzinnel 160-170 lóval de ilyen nincs....
hülyegyerek: az első genes ceed1,6 forog ennyit, vagy amit írsz az már az 1,6 gdi?
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Luck Dragon #156951 üzenetére
A H Astra 1,8-ra pont azt írták hogy lusta, n pörgős, ráadásul 105-nél forog 3000-et.... 130-140-nél gondolom zajosabb is. Cégnél Rapidok vannak, 120-nàl forog vmi 2500-at 6-ban az ezres turbós....az egész jó😂
-
Vesztor87
senior tag
válasz Luck Dragon #156954 üzenetére
Nem, az 1,8-ra írták....
Nézegettem H Astrát, de azt mondta az egyik rendőr hogy annyra nincsenek oda az Astrákért, zabálják az olajat pl...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen