- Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Satan_Claus
senior tag
Üdv, 1 kérdés: Rover 75-től mennyire kell félni? Rohadtul tetszik, ahogy olvasgatom a dízelekkel meg a V6-osokkal van sok baj, meg az automata váltóval. 1.8 benzin állítólag japán (talán Honda?)
Angliából tök olcsón van alkatrész hozzá (1.8 benzinhez kettőstömegű + kuplung együtt 400 font).
Ennek ellenére mennyire lehet szopóroller?Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz !Overdose! #113130 üzenetére
Rover 25 volt anno talán aCivic, 45 meg az Accord megfelelője, ha jól emlékszem.
Vagy 45 / 65?[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz thomeef #113144 üzenetére
Az elmúlt 2 hétben megnéztem pár Avensist és Mazda 6-ot. Az összes Mazda 6, amit megnéztem (kb. 7-8 db), rozsdásodott, vagy már javítva volt, persze nem igazán szakszervízben; a 2 Avensisből az egyiknek a motorja csattogott, a másik meg felváltva fehéren - feketén füstölt, valszeg megölték a motorját (1.8 VVTi mind2). Gondolom ezért estek ebbe az ársávba. De levágnám a f*szukat, hogy nem képesek beleírni a hirdetésbe, gondolják, hogy nem veszik észre? Németországról beszélünk amúgy, ez itt szerintem már simán büntetendő kéne legyen. Eddig kb egy tank benzint autóztam el hiába.
Kipróbáltam 2 Primerát is, de mind2-nek lötyögős volt a váltója, állítólag ez ilyen, nekem nem jött be, amúgy jó autónak tűnik.
Holnap megyek megnézni még egy Mazdát, meg egy Lancer kombit. Hátha...
Ha a Mazda mellett döntenél, mindenképp garázsosat vegyél, mert az egy dolog, hogy nem rohad, de csak idő kérdése. Skoda Octavia még jó lehet, de nekem nem tetszik.[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Satan_Claus #113153 üzenetére
Lancer kombi lett a vége, elegem lett a rozsdás Mazdákból...
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz fi:zi'k #113242 üzenetére
Hátulja volt picit sérülve, meg van az összes számla hozzá. Lökhárítót cserélték, meg az bal hátsó lámpát. Csomagtérajtó lett kicsit fújva, minden szakszervízben. Szervízkönyv megvan, elvileg stimmel minden, 3 éve még csak 86e volt benne, azóta autópályázik. Pöccre indul, nagyon finoman jár, csavarok a motortérben eredetiek, rozsda nincs sehol. Kutyája volt az öregnek, az karmolta össze a hátulját kicsit (lökhárító + csomagtérajtó), ki kell ganézni még a szőrt belőle . Neppernek nem volt rá ideje, mert tegnap került csak hozzá. Klíma is működik, olajat kell majd cserélni, meg utána kell még nézni a vezérműszíj csereperiódusnak, 72e-nél cserélték 2010-ben. Nem egy nagy kiadás amúgy, 18e az SKF szett hozzá. Alkatrészárakat is kb. lecsekkoltam: kuplung otthon 80e, itt 130 euro. Kipufogó otthon 50e+, itt 50 euro.
Ezek az autók itt 2500 körül mennek, csak nem igen lehet ezeket kapni, kombit főleg. Amúgy még lealkudtam 200 eurot
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz parandroid #114927 üzenetére
Én most vittem haza sógoromnak autót sárga rendszámmal, Ausztrián keresztül. Semmi gond nem volt. Régebben azért büntettek érte, mert ki lehetett váltani a sárga rendszámot olyan autóra is, amin nem volt műszaki, ezért vehették le a rendszámot róla itthon. Viszont jan. 1-től már csak műszakis autóra lehet tenni. Mondta az ügyintéző, hogy a rendszám csak Németországra érvényes, de a biztosítás EU, a többi ország dolga, hogy elfogadják-e vagy nem. Úgy tudom, eddig csak Lengyelország nem fogadja el, oda a piros szélű rendszám kell. Amúgy ha export rendszám kell, kicsit bonyolultabb az ügyintézése, hiába van rajta műszaki, a helyszínen átvizsgálják, plusz a vevőnek is személyesen ott kell lennie, vagy legalább a személyijének. Én ezért nem kérhettem ilyet.
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz gzbotii #114939 üzenetére
Sárga rendszám kb 80-90, piros kb 130-140 Euro, ha te intézed, de a kereskedő is átvállalja, ha szépen kéred, de kell a piroshoz az igazolványod...
Ja, és ha kereskedőtől veszed, kell a számlának majd otthon a hivatalos OFI-s fordítása, ami 10 napra 14e, 1 napra 28e Ft. Magántól elég egy kétnyelvű szerződés.
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz parandroid #114941 üzenetére
Nálam más volt a vevő, az ideiglenes rendszám az én nevemre szólt. Mivel a vevő nem volt ott (sem az igazolványa), csak sárga rendszámot kaptam.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Üdv, a zselés akksi megéri a dupla árat?
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Ebben az autóban tuti megtérült a gázosítás ára
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Kellene nekem második autónak egy kupé, amibe hátra befér a 140 centis lányom.
Nagyjából sikerült leszűkítenem a kört 3 versenyzőre, de hátha tudjátok még bővíteni a listát. Ha lenne a Toyota GT86-nak régi verziója, az kéne, de nincs
ár: 2000-2500 EuroToyota Celica T20 ST202 175 (FL: 170) PS
éves adó: 300 Euro
éves bizti: 1200 EuroFord Cougar
Éves adó: 2.0 140 Euro, 1.5 V6: 200 Euro
Éves bizti: 1600 EuroHyundai Coupé 2002-
Éves adó: 2.0 140 Euro, 2.7 V6: 220 Euro
Éves bizti: 1600 EuroTudom, ezek elöl hajtanak, de BMW / Merci nálam kilőve a német szervízdíjak miatt.
Utóbbi kettőből a V6 csak benzin-gázban játszana (évi 20e km+), most épp levelezgetek egy Hyundai tulajjal, 2003 2.7 V6 benya + gáz 208e km-rel 2500 körül lenne új műszakival, de 3000-ért már vannak hibátlan 2.0-sok.
Cougarba szerintem a 131 paci meg kicsit kevés, gázos V6-os meg értelmes nincsen.
Toyota egyelőre ő van:
illetve van egy randának tűnő gázos [link]
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz rbalint88 #116503 üzenetére
találtam még ilyen förmedvényt
2 ajtó nem gáz, nagyrészt egyedül használom az autót. Mini nem kell, azt vegyenek a csajok... Alfából csak 2 lityist találni errefele, az meg elég betegecske.
Fiatot nem ismerem, vagy 5 féle motorral szerelték...
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Nézegetem ezeket a Fiat Coupékat, de 2.0 20V és a Turbo is rohadt drága (amelyiken van némi műszaki meg nem törött), már-már kultautói státuszban vannak. 2.0 16V 139 ló, 1.8 meg 131, nem is tudom, mi értelme a 2 lityisnek...
+ ahogy olvasgatom, a fényezéssel gondok vannak a típusnál.
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Elektrosokk #116577 üzenetére
Holnap megyek megnézni a Celicát, úgy tudtam, az összes GT klímás volt, erre az eladó közli, hogy ebben nincs. Erre nem számítottam... Na mindegy, azért megnézem. Lehet, marad a Hyundai V6.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Benzines Euro 2-től zöld plakettes (szabályozott kat.), dízel Euro 4-től, aminek része ugye a DPF.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Megnéztem a Celicát, bár ne tettem volna...
Vezérlés utoljára 99-ben volt cserélve, 90e km-nél, most 230 körül van. Első fék kuka. Körbe rozsda. Nyárigumi tükörradiál, télin volt profil, DOT 3205 . És még ezért pénzt kérnek...
Viszont benne ülni rohadt jó, nagyon tetszett, a motor pedig nagyon f@sza. De rendberakni még +3000 Euro.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Új hirdetés
És a másik jelölt
Hátsó fék + műszaki 400 Euro, állítólag a klímakompresszor kapott egy követ, +gázfeltöltés 150 Euro. Így KB 2500 lenne a vége, gumi nem tudom, milyen. Vezérlést is kell majd rajta cserélni, azt majd nyilván MO-on
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
A németek az Euro 1-6 rendszer szerint osztják a matricákat.
Benzin, amiben van szabályozott katalizátor: Zöld
Dízel: Euro 3-ig sárga, Euro 4-től zöld. Ha te rakatsz bele utólag Részecskeszűrőt, és csináltatsz egy új AU-t, besorolják az autót magasabb osztályba, a lényeg a részecskeszűrőn van. Euro 4-ben ugye már kötelező a DFP.
Benzinesnél is létezik a magasabb osztályba soroltatás, de Euro 2-től értelmetlen, mert ugyanannyi az adó kb., mint Euro 4-re. Egyedül az Euro 1 drágább (kb a duplája), 100 cm3-enként kb 7 Euro helyett kb 15 évente.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Új hirdetés, tőlem 20 km-re
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Satan_Claus #116861 üzenetére
Na, megnéztem ezt a Celicát is.
Kasztni nagyjából egyben van, rozsda csak a bal elején van egy fél tenyérnyi folt, járda vagy kő lehetett.
Recaor ülések vannak benne, ami nincs felvezetve a forgalmiban, meg rohadt kényelmetlen a 100 kilómnak. A klíma nem működik. a bal első felni ráz, 18", 225/40 gumikkal, amik kb. csereérettek. Vezérlést is lassan cserélni kell, fék ok. Új műszaki +100 ojró...Gyári ülést már tuti nem találok bele, a bontókból azt viszik el először belőle.
ebay-en van egy vezetőülés 150-ért...Klímakompresszor szintén beszerezhetetlen, aszongya az okos, hogy nincs benne gáz, azért nem megy. Mondom neki, hogy de be se kapcsol a kompresszor, csak erősködik, azért mert gáz nélkül nem kapcsol be...
Új felni + gumi kb. egy ezres
Hát, maradt a Hyundai?
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Újabb hirdetés, 100 km-re, megvan a hétvégi program
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Satan_Claus #116936 üzenetére
Megvettem, részletek később...
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz runner 125 #121896 üzenetére
Úgy tudom, hogy attól függően 140 v 170 LE, hogy 10 vagy 20 szelepes-e. Vagy az csak régebben volt?
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz roberto211 #126656 üzenetére
Hát, ha 3 ajtó alatt Coupét értesz, én T20 Celicát vettem, eddig bejött. 1.8-asat biztos kapsz jót ennyiért, én 2lityist vettem kicsit drágábban. Nézegettem még Cougart és Hyundai Coupét, de azok a 2literesek kicsit gyengébbek, a Cougar nagy, pl. még a kombi Mondeonál is hosszabb.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Buci21 #127149 üzenetére
[link] Toyota Carina? Kormányszervó volt az egyetlen gyári baja, elvileg azt már mindegyikben cserélték. Az enyémben még az egyik injektor halt be, mert Bosch volt (angol gyártású autó volt), 9e Ft volt a bontott. Ez az autó pl. japánban készült, Denso rendszer. Nálam 7,1 volt az átlagfogyasztása. A 2.0D karbantartva simán elmegy 800e km-t felújítás nélkül, de nem tudom, Angliában milyenek a környezetvédelmi előírások, Németországban az már nem nagyon jöhetne le az autópályáról .
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Buci21 #127166 üzenetére
Németországban nem nagyon lehet használni dízelt részecskeszűrő nélkül, ha elkapnak, 110 Euro + hívhatsz trélert. Általában a nagyvárosokban van tiltás.
Olyasmi technika, mint a béka Corolla, de jóval kényelmesebb, a GLi-ben fasza plüssülés van + bőrkormány, ha teheted, azt vedd. 3féle 1.6 benzinmotor van belőle, nálunk csak a 2fajta 16 szelepes van elterjedve, a 115 lovas sima és a 107 lovas szegénykeverékes, ebben máshogy állnak az injektorok. A japán gyártásúak alvázszámai JT-vel kezdődnek, az angliai gyártás SB. A benzinesek amúgy Euro2-esek.Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Buci21 #127635 üzenetére
A Primerában 2002-ig bezárólag hátul merev tengely van, ha jól rémlik. Vagy valami hasonló... [link]
Carina futóműve meg iszonyat kemény, tán a T20 Celicában is az van. Viszont bírja a magyar utakat.
Corolla jó autó, ha elférsz benne, viszont abból nehéz lesz 1.6-ost találni, ha sokat pályázol, bár az 1.3 is meglepően élhető.
Utóbbi kettő volt nekem évekig, Primerát csak venni akartam, de letettem róla. Corollából a béka előtti szériából liftbacket kerestem nagyon, 1.6-osat, de olyan nem volt, csak klíma nélkül. végül 1.3 sedan lett, az sem volt egy rossz széria.
Mindenesetre ha elbattyogsz egy kereskedésbe megnézni egy autót, és épp akkor viszi a papi beszámíttatni a 20 éves, garázsban tartott, 20.000 km-t futott Vectráját, akkor azt kell megvenni
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Üdv, a sógoromnak vittem haza tavaly egy Lancert Németországból, kint élek. Most kaptam egy levelet egy visszahívási akcióról, hogy cserélnék benne az utasoldali légzsák patronját. Ilyenkor mi a teendő? Otthon is kicserélik, ha bejelentkezik?
Védd az állatokat! Egyél embert.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- iPhone topik
- Xbox Series X|S
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bluetooth hangszórók
- Milyen okostelefont vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen