Új hozzászólás Aktív témák

  • Zeki

    nagyúr

    válasz NNNBBB #4158 üzenetére

    Én nem mondtam semmit.

    A következő a nagy büdös helyzet:

    a webáruházak mindenféle klímát árulnak, ugyanis ha elromlik, a garancia kérdése nem érinti őket.

    A szerelők (már a jobbak) nem árulnak mindenféle klímákat, hanem úgy alakítják ki a szortimentet, hogy legyen olcsó meg legyenek drágábbak is, de a legfontosabb, hogy megbízható legyen.
    Ugyanis ha elromlik, akkor nekik kell kimenni INGYEN javítani. Ám az csak neked van ingyen, nekik pénzbe kerül. Ha sokat kell javítani, az egyrészt elveszi embereket akik telepíthetnének is (ez hoz pénz), másrészt a garanciális javítás nem hoz pénzt, csak viszi (legalább 2 ember munkaideje, + üzemanyag + eszközök)

    Tehát úgy kell kialakítani a kínálatot, hogy a készülékekhez ne kelljen sokszor kimenni javítani, vagyis a forgalmazott és telepített készülékek közül a lehető legkevesebb romoljon el.

    Tudok olyan cégről is, akik pont emiatt csak és kizárólag japán klímákkal foglalkoznak, de abból sem minddel, csak amelyiknek teljesen rendezett a hazai háttere.

    És az is benne van a dologban, hogy sok kínai klímához nincs vagy nehezen jön meg az alkatrész, és nyilván a legnagyobb melegben romlik el, ahol téged nem vigasztalna az, hogy de hát megrendeltük Kínából, kb 3 hét és megjön. Sőt volt már arra is precedens nem egyszer, hogy a panelek szériahibásak voltak, és NEM jött hozzá alkatrész. A tulaj anyázott, a cég meg égett, és nem tehetett semmit. Azóta azt a "márkát" nem forgalmazzák itthon. SENKI.

    Egy noname klímánál mindig ott a rizikó, hogy hamarabb elromlik, hogy valami szériahibája van, hogy nehezen vagy nem jön alkatrész.
    Mondjuk ez nem csak klímákra értendő.

Új hozzászólás Aktív témák