- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
-
IT café
Fontos: aki OKOSTELEFONT szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sentinel
aktív tag
válasz peppe79 #53015 üzenetére
Nagyon helyes. Sajnos össze vissza beszél minden ügyintéző. Minden héten egy esküszik hogy azon a héten már visszautalják. Aztán kiderült a kettőből egyik számlám "roszul lett kezelve" és nem is indult el útjára a visszafizetés, úgy hogy már kaptam arról is stornó számlát a fiókomba!
Azt birtam még hogy az egyik elkezdett nekem vitatkozni hogy a 14 nap az 30. Aztán hagytam kis időt neki hogy előtúrja a szabályzatot, majd nem győzőtt elnézést kérni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki OKOSTELEFONT szeretne, kérem, fáradjon át ide!
-------------------------
Előzmények I.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen