- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Ahhoz, hogy segíteni tudjunk, ki kell töltened a lenti kérdéssort.
Ha korábban kitöltötted, akkor linkeld a hozzászólásodban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
spyduck
nagyúr
válasz forzaroma #76023 üzenetére
Régen ha probléma volt egy termékkel akkor az ügyfél bement bármelyik Ideapad szervizbe (mint csepp a tengerben) és pár nap alatt megjavították. Utána átkerült az egész a lengyelekhez, ami a kezdeti nehézségek után szerintem egész jó színvonalt biztosított a nagy átlaghoz képest. Amióta hazakerült a szerviz nincs megcsinálva 1 készülék sem. Mit csinál az ügyfél? Fel akarja jelenteni a viszonteladót. Ezzel azt akarom mondani, hogy elképzelhető, hogy hasonló hibaarány volt, viszont most többen balhéznak, hozzáteszem jogosan. Egy dolog viszont biztos, 2 évvel ezelőtt ennyi eleve hibás, karcos, törött, pixelhibás készülékkel nem találkoztam. Nagyon durva minőségromlás történt!
Nem tudom mit hoz a jövő, a múlt pedig nem érdekes. Ha a jelent vizsgáljuk, aki jót akar magának csak Dell, HP és Fujitsu gépet vásároljon, meg persze Apple, egy bizonyos rétegnek . A Fujitsu egyébként azért ennyire megbízható, mert a Japánoknak más az üzletpolitikájuk. Túl büszkék ahhoz, hogy belemenjenek a consumer harcba. Lásd: az alsóbb kategóriát is a Németek gyártják, a felső-kategóriát pedig a japánok. Nekik az a lényeg, h amit eladnak az jó legyen. Egyébként ez minden Japán termékre igaz. A kivételekbe ne menjünk bele, ott is emberek terveznek, gyártanak, mindenki hibázhat.
A kérdésedre válaszolva: Az első Z50 amit kibontottam GPU hibás volt, a második pixelhibás. Én nem vennék
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
-
HARDVERAPRÓD
(rögzített hozzászólás)
Kedves fórumozók!
A kérdezőket arra kérném, hogy mindenképpen töltsék ki a kérdésekre a válaszokat az összefoglalóban. Nem véletlenül van ott. Anélkül nehéz válaszolnunk.
Kérek mindenkit, hogy konkrét bolt linket/hardveraprós linket ne tegyetek be sem a kérés, sem pedig a válasz hozzászólásokban sem. Ha linkelni szeretnétek, akkor vagy a gyártói linket, vagy egy árukeresős linket tegyetek be.
Az ilyen hsz-ek automatikusan törölve lesznek.Köszönettel:
Pyttawrx[ Szerkesztve ]
● kérdés előtt olvasd el a Topic összefoglalót!
● hirdetni a Hardveraprón lehet, a topicban nem!
- HP Probook 15,6"FullHD, 6.GEN.Core i5,világító billentyűzet,8GB RAM,240GB SSD, jó akku, jó állapot
- MacBook Pro Retina M1 PRO CHIP 14" 10C / 14C / 16GB RAM / 1 TB SSD - 60 nap Garancia
- ÚJSZERŰ! Lenovo Thinkpad T470p / 14" full HD IPS / i5 7300HQ / 16GB DDR4 / 256GB NVMe SSD / HDMI
- ÚJSZERŰ! Dell Latitude 5400 / 14" full HD IPS / i5 8365U / 16GB DDR4 / 512GB NVMe SSD / HDMI / USB C
- HP VICTUS 16,1" Full HD 144 Hz, i7-11800H, 16 GB, 512 GB SSD, RTX 3060 6 GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen