- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
GodHeart
senior tag
basszus.. Hétfőn elkellett mennem Fertődre, teljesen ismeretlen környék, csak pár dolgot ismerek ott, és nézegetem az utcaneveket, meg a házszámot, erre 30-al olyan gödrökbe mentem bele, azthjittem leesek a motorról.. Meg is lett az eredménye újra folyik a benzinem! Szerelőm meg pont most nem ér rá... Mondjuk minden karburátor hibára utal, pedig most lett kicserélve újra a belseje, hisz úgyanúgy folyik mint anno mielőtt nem lett kicserélve, viszont meg a motor teljesen simán indul az esetek 80%-ában.. ami az előző rosz állapotában nem igen volt rá jellemző. Csak a benzin csöpög belőle egész gyorsan..
-
etnies
senior tag
Hibatlan kresz vizsgat tettem ma A kategoriabol
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Kriszcso.
csendes tag
Van vkinek egy fölösleges SR 50- es gyári légszűrője?
Megvenném, esetleg az enyémmel elcserélném. 125- ös SR.ha a térdünk visszafelé hajlana, milyen alakú lenne a szék?
-
GodHeart
senior tag
válasz golyani #2802 üzenetére
egyenlőre úgy tűnik ami biztos, hogy a lefolyó a karbin letört, és ott csöpög a benzin. belesz ragasztva úgy sem kell az, ha leakarjuk engedni majd szétszedjük. Ez a kisebbik hiba egyenlőre... A benzin tartályom viszont pár helyen megvan repedve, és szivárog belőle a benzin. Új tartály a gyárból 50k.. hát azt nem tudom megfizetni. Elvileg van olyan ragasztó ami képes megragasztani és a benzin sem kezdi ki.. remélem találok ilyet minél előbb. Ohh istenem.. ez kész
-
GodHeart
senior tag
válasz golyani #2807 üzenetére
hmm műanyag hegesztő!? Ez igen jól hangzik, csak hol találok én itt ilyet a környéken, de ez tényleg még olcsónak is hangzik.
Hát ha tudsz arról a dadogásról egy hangfelvételt feltenni, akkor talán tudok valamit mondani, másnem szakértőnek lejátszom. De így rengeteg baja lehet. -
golyani
addikt
válasz GodHeart #2808 üzenetére
nem dadog.
benzines a légszűrő belső oldala. visszabeszél a légszűrőbe de most kérdeztem meg okos emebtől aszondja természetes.
oylan baja volt h kevés benyát kapott ezért 48-nál eltűntek a robbanások majd 45-nél visszajöttek meg lassan pörgött fel. de ezt megoldottam.
[Szerkesztve] -
ToRR3nt3
senior tag
Na végül is +vettem a Predatort, első látásra szerelem volt úh, nem tehettem semmit
Nagyon ott a gép, gyorsulás, futómű, kényelem OK, viszont a végsebessége vsz gyenge. 60 km/h Malossi kipuff., variátor és kuplung tuninggal. A jövő 7en elviszem egy helyi robi guruhoz hátha tud rajta vmit javítani....We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
etnies
senior tag
Megvoltak az elso rutin oraim, kezdtem egy 125-s geppel, utana egy 250-essel gyakoroltam harom orat, egeszen jol mentek mar a feladatok.
Igazabol csak ez az integetos okoz neheseget, f*sze nem lehet indexelni. Annyit forgolodtam, mint forgalomban egy het alatt osszesen
Viszont ertem mar, miert mondjatok, hogy ne vegyek 125-st. Ez sajnos penz kerdes :I
Nap vegen felultem egy Honda nemtommi 250-re. Jade volt, ettol mindenki elelvezett (valami ritkasag, vagy mit mondtak), en is. Mar a hangja is teljesen eltert az en 250-esmtol, hat meg nyomatekban.
Durva.
Klassz volt, hogy egesz nap esoben tudtam motorozni, nincs is jobb, mint kilenckor elindulni a szakado esoben, majd negy orat a palyat tolteni esoben. Es hogy teljes legyen a kor, kettokor hazajottem, esoben.
De nagyon elveztem, egy het es vizsgazom runtinbol, meg volt elegedve velem az oktatom (en is magammal, ketszer fulladtam le csupan, elesni se sikerult)"önmagam hite vagyok magamban"
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2816 üzenetére
ha felkerülök pestre szeptemberben akkor már van esélyem utána nézni de itt ahol lakok kapuváron, hidd el ha lenne valaki tudnám
-
T. Almeida
senior tag
Szevasztok,
Egy 50 cm3-s Honda Dióba milyen keveréket kell tölteni, ha tönkremegy az ''olajzó''?
1:30? 1:40?
Köszi! SOS!! -
T. Almeida
senior tag
Kérdésem is lenne:
A Piaggio Vespa motorokról mi a véleményetek? Hallottam erről a típusról jót is, rosszat is...
KOnkrétan ezt néztem ki, nem tűnik rossz vételnek:
[link] -
T. Almeida
senior tag
válasz T. Almeida #2819 üzenetére
Egy bátortalan up...
-
etnies
senior tag
válasz T. Almeida #2819 üzenetére
A kepen egy Piaggio Zip van, a Vespa egeszen mas. A Piaggio es a Vespa ket kulon marka, bar kozos a tulajdonosi koruk.
Vespa mindig hajlitott femlezbol van es retro jellegu, ezek a a biztos pontok.
Zipet ne vegyel, tul kicsi a kereke, a Vespanak szinten, csak rajongoknak ajanlott.
[link]"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #2822 üzenetére
Ultem mar mindenfele meretu kereken, hidd el, a nagy kereket semmilyen felfuggesztes es rugozas nem helyetesiti. A 10-es kerek Budapesten eros vallizmokat general, annyira raz.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt nekem ne mondd, én már elnyírtam pár robogót... is. Csak arra akarok rámutatni, hogy ilyen kis kerékmérettel rengeteg nagyon jó minőségű robogó kijött a gyártósorokról. Ez miatt eltanácsolni valakit egy olcsó robogótól, nem indok. Ha azt mondtad volna, hogy nincs hozzá alkatrész, és különben is agyon van ütve, az oké...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
T. Almeida
senior tag
válasz Topiccsendőr #2824 üzenetére
Eegen, nekem egy kifejezetten olcsó robogó kellene, 99% falun belül furikáznék vele...a sórogom nagylelkűen egy 50-esért adná el a Dio-ját, de nem működik az önindító, az olajzó, a fékek is cserére szorulnak, ahogy próbáltam (legalábbis marhára nyikorognak), a kormány ferdén áll, az idomok szarrá vannak karistolva, aksi is cserés lenne...elsőre jó vételnek tűnt, de hogy nézem a használt robogók árait, már nem annyira tűnik olcsónak.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz T. Almeida #2826 üzenetére
azt felejtsd el. 50 000 ért kapsz egy tip top 2JA-t. Vagy egy szakadt 3KJ-t, ami motorikusan jó.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
T. Almeida
senior tag
válasz Topiccsendőr #2827 üzenetére
2ja...ha jól gúglizok, akkor ez Yamaha Jog típus...Kösz, nézegetek apróhirdetéseket, de egyelőre semmi, csak jóval drágábban...Ha valaki lát ilyen aprót, ne kíméljen
-
Topiccsendőr
addikt
-
ToRR3nt3
senior tag
Az miért van, ha el akarok indulni, akkor legalább félgázt kell adnom? Félgáz alatt meg se moccan, aztán meg majd kiugrik alólam. Minden elindulásnál nyígatnom kell a motort. Rosszul van beállítva a kuplung, vagy ez a tuning kuplungok sajátossága?
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #2832 üzenetére
Akkor ez normális igaz? Elég nehéz megszokni...
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Den
veterán
válasz T. Almeida #2839 üzenetére
a motorja az bírja csak képnyelmetlen, meg nincs hova pakolni egy akkora úthoz való cuccot, komoly túrabőrőndök meg nem férmek rá
www.simson4t.hu
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #2824 üzenetére
Igy van, de biztonsagi okokbol nem javaslom a Honda Dio jellegu motorokat, mult heten utottek el egyik ismerosomet. Elmondasa szerint, mert tul pici es alacsony es a varos ritmusat se tudja felvenni. Ezert vesz egy 250-es maxirobogot.
En azt hiszem hetfele ketkerekut vezettem (jovo heten megyek A-s rutinra), es eldontottem, csak olyan motort veszek a jovoben, aminek nagyobb a kereke 12 collnal, mert ugy megizmosodott a vallam fel ev alatt, hogy par polot ki kellett dobnom
Pedig kosarlabdazom.
Naponta megyek 60 kilomtert, szerintem Budapest legrosszabb utjain.
Ezert kell nagykereku motor (Scarabeo is jo), a lenyeg, hogy rendszamos legyen es negyutemu, legalabb 125-s blokkal.
En a fentiek miatt mondom, hogy nem jo a kiskerek, te viszont azt mondod, hogy olcso es elnyuhetetlen, ezzel egyetertek. Ket szempont, mindenki dontse el maga, mi kell neki."önmagam hite vagyok magamban"
-
lni
csendes tag
tunningot próbált vki,
én ara gondoltam, hogy benzin helyett széndiszulfiddal (CS2) kéne hajtani és levegő helyett NO-t szívjon. A keverék égési hőfoka kb 4000C. Amíg el nem olvadnának a dugattyúk menne vegy 300-at Wolfrámdugattyúkkal és hengerfallal kell próbálkozni... -
ToRR3nt3
senior tag
Én két évig hajtottam a Yamaha Jog-ot. A futóműve meg a termete miatt cseréltem re nagytestűre/kerekűre. A sz@r, kátyús utak miatt nem csak kényelmetlen a kiskerekű, de vsz balesetveszélyes is.
A kis japcsiknak nem a legjobb a futóműve (az enyémen meg egy haver Suzuki Sephiáján tapasztaltak miatt mondom), viszont motorikusan nagyon ott vannak....We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Peet210
őstag
-
Den
veterán
válasz ToRR3nt3 #2848 üzenetére
nem tom milyen messze utaztál eddig, de napi minimum 4-5 óra egyhuzamban elég durva tud lenni.
Én eccer még több mint tíz éve mentem szüleimmel svájba egy wv golffal. két nap alatt tettük meg az utat oda de így is napi 10 órát ültünkkocsiban. hááát, a verda magyarországon bárhova mentünk addig, kényelmes volt, de itt a 4-dik óra után kvára kezdett kényelmetlen lenni, 5-6 óra után már nem tudtam hogy üljek, a végén már úgy voltam hogy még 10 perc és ámokfutásba kezdek...
Szal ez tuti kényelmes városban, és biztos hogy az országban bárhováelmész és nem lesz kényelmetlen, de európának nekiindulni... háát, csak mazopistáknak
A tank lenne a másik ami megőrjítene, ráálsz autópályára csőgázon, hip hop szárazraszívja a tankotwww.simson4t.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest