- Programozás topic
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #42800 üzenetére
Lehet, hogy az anyaföldet teríti nagy felületen fényes...
Nyilvánvalóan erről a képről (képpárról) beszélek. Képzeld
el, hogy az árnyékos részen osonkodó sötét autón be van
kapcsolva a tompított: máris látszana! Amúgy is kötelező!Ha a szemedbe akar világítani a DRL, tegye! DE ne kelljen
a tompítottat lekapcsolni mellette, mert az nettó baromság:
hozzá vagyunk szokva, hogy hol + hogyan világít egy autó,
hogy azt jól észleljük, hosszú évek óta. Nem a lökhárítóján
keressük a fényforrást, hogy megállapítsuk, részt vesz-e a
forgalomban: az első kép alapján azt is mondhatnám, hogy
az autó áll, hiszen nincs kivilágítva. A DRL segít valamit, de
nem tartom elégségesnek. Ez az én véleményem. (Vagy
megérted, vagy nem, de attól még ehhez tartom magam...)Te ezen kép alapján érvelsz a tompított ellen + DRL mellett.
Motorosként én meg azt mondom, hogy plusz jöhet, de EL
NE VEGYÜNK a világításból, könyörgöm: így sem vesznek
észre, mert a motor kis felületen látszik szemből. Ennyi.Nyilvánvalóan a szabályok szerint kell eljárni. Szóval nem
kívánságműsor. Ha azt mondják, hogy lehet DRL a motoron,
DE le kell kapcsolni a tompítottat, akkor ez - mivel a legtöbb
motoron automata a tompított, hiszen az MINDIG kötelező -
gyakorlatilag azt mondja, hogy nem lehet DRL a motoron.
Kicsit ellentmondásos. Akkor marad a xenon... Ami szintén
csak fél-legális (nem teljes körűen szabályozott). Vagy pl. a
lámpacsere (esetedben!), mert nem látsz a gyári fénnyel stb.Ha nem látsz, vagy nem látszol, hamar meghalhatsz. Akkor
már inkább beszélgetek a sünökkel közlekedésbiztonságról.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Na, ki ismeri fel a robbantós arc motorját? (mert én nem)
-
SirKero
őstag
Szégyen,hogy egy pénzintézetnek aki milliárdokkal húzza le a "zembereket" ilyen minőségű felvételt készítő kamerára telik. Illetve hogy nem kötelezi őket senki és semmi arra hogy minőségi kamerát szereltessen fel ( mert csak akkor fizet a biztosító pl. ) Nem is érdeke,hogy megtalálják mert így fizet a biztosító ha meg meg van az illető akkor perelheti azon.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
canniball
nagyúr
Az eredeti képek azért kicsit értelmesebbek...még ha ezekből sem sok derül ki. Kíváncsi lennék mivel sikerült rögzíteni őket.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kcsa
veterán
válasz SirKero #42805 üzenetére
Erősen off: az emberek milliárdokkal történő lehúzásáról kicsit más véleményem van. Csak hogy ne menjek túl messzire, tavaly volt valami autós forgalomlassítós tüntetés a "hitelkárosultak" által szervezve, előttünk is elmentek - hát a többség nem trabanttal és ezeröcsivel sajnáltatta magát. De őket megkárosították. Oké
A kamerás dolog jó kérdés, szerintem eltér ez bankonként is, de akár bankon belül is. Láttam már drága kamerás rendszert, az se adott tűéles képet éjszaka, és akkor még óvatosan fogalmaztam
csak hogy ontopic is legyek: azt amúgy nem tudom miből vették hogy ez 125-250-es, simán van ilyen kinézettel ötvenes is, arra meg tényleg nincs rendszám
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz canniball #42806 üzenetére
Jaaa Ezek a képek sokkal jobb minőségűek De nem ezek folynak a csapból is
(#42807) kcsa Hard off Én lakás bővítésre vettem fel 2,8 milliót ( frank alapút ) tíz évre 48 ezer forint induló törlesztéssel. Három év múlva már közel 90 ezret fizettem. A 180 ft-os témánál fizettem ki egy összegben ( de előtte egy évvel már futam időt hosszabbíttattam mert a 90E már sok volt.) Szóval durván az öt év alatt mire kifizettem őket a 2,8 millára közel 6 az az hat milliót fizettem be. Ez akárki akármit is mond uzsora kamat
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
kcsa
veterán
válasz SirKero #42808 üzenetére
Nekem is volt svájcifrankos hitelem. De:
1) anélkül hogy bárki mondta volna, tudtam, hogy árfolyamfüggő, és ez az én kockázatom.
2) ezért a kockázatért kaptam alacsony kamatot. Az elejénNyilván lehet polemizálni a közös kockázatvállaláson, azon, hogy egyes ingatlanok esetén a tőketartozás radikálisan magasabb mint az ingatlan forgalmi értéke, de minden szerződés alapja (szerintem) a fenti két pont.
Amikor elszállt az árfolyam, én is felmértem a potenciális veszteségeimet és a lehetőségeimet, és úgy döntöttem hogy még időben kiszállok. Ez speciel autó volt. Ezzel a lépésemmel buktam kb. másfél milliót összességében. A veszteségemet realizáltam, de ezzel nagyon kevesen vagyunk/voltunk így, egy kisebb tömeg szenved és kinyögi, egy nagyobb tömeg pedig tüntet, hisztizik, és azt várja hogy jófejségből majd elengedik a háromnegyed tartozásukat. Ezek mondjuk nem az intelligensebb része a társadalomnak.
A motor is svájci frank volt, azt kifizettem a végéig
Na de befejezem, mert erről órákat lehetne cseverészni, és valódi értelme se lenne mert erősen kétoldalú a téma
-
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #42813 üzenetére
Mondjuk a Totalcar rávilágított, hogy a hátsó felépítése más...
Valóban: az a sárhányón középen fent lévő lámpa nem olyan.
(Ellenben a DT szériához volt szerencsém anno, ezért rögtön
az ugrott be meglátva az oldalidomot, meg az első lámpáját.)Mondjuk 16:34-kor lehet, hogy még csak a fekete-fehér képek
voltak elérhetők (ez is rejtély, hogy miért: valami bulvár vicc?!).
A rendőrség honlapján meg szép színesek vannak... Mondjuk
ez azon nem változtat, hogy a Kawasaki KDX 125 is volt más
lámpával - vagy neadjisten lámpa nélkül, elvégre krosszmotor.Kicsit várunk, és enhanced lesz az összes kép, amin látszik
a motor kerekén az az ütés, amiről rögtön felismerik, hogy a
Sanyié, mert a múlt héten megpadkázta a Raiffaisen banknál.Szerk: nyomtam neki egy "egyebet". Megoszlanak a tippek...
[ Szerkesztve ]
-
wolfnet
tag
Sziasztok!
Érdekes kérdés merült fel bennem az SCV 100 Lead szervizkönyvét bújva. A szervizkönyv leírja hogy az alapjárat beállításhoz csatlakoztassuk a "tachometer"-t a motorhoz, és állítsuk be az alapjáratot 1,800 rpm-re. Ezek szerint elektronikusan méri a robogó a fordulatot is, csak nem köti a júzer orrára! Hol tudok ilyen tachométert vásárolni, kölcsön kérni, satöbi.
Privátban érdeklődj! :)
-
-
Vladi
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
huszi.gyb
senior tag
Asszem ez rossz helyre ment. Néhány hsz-al ezelőtt (kb 1-2 oldalnyi) veséztük ki, hogy inkább öreg japán, mint kínai.
De sok sikert az eladásához! (Nem innen várnám a potenciális vevőjelöltet).
Hirdetsd meg apródon, képesmotoron, jófogáson.Nem beszólásnak akartam, csak gondoltam írok. Apródon viszont kelendő az, ami olcsó.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Ismerőstől kaptam egy Suzuki Ran robogót, mert neki csak porosodik (tehetősebbik kategóriába tartozik a srác). Pár rúgás után indult, mentem ott pár kört, ment is szépen. Jöttem vele haza, egyszer csak adott egy kis rekedtes hangot és azóta nem indul a motor. Szerintetek mi lehet a bibi? Lehet, hogy csak ki kell takarítani?
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #42822 üzenetére
@bogyo112: Köszönöm 4T igen.
@DigitXT: Köszönöm. Akkor szerzek egy ilyen eszközt nagyon kíváncsi vagyok. A kalibrálásban szeretnék majd kis segítséget kérni. Bár tavasszal megy TMK-ra a Lead, találtam egy jó szerelőt a közelben, aki úgy tűnik nagyon ért hozzá, de azért érdekel ez a fordulatszámos dolog.
Privátban érdeklődj! :)
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #42828 üzenetére
Oké, és ha ezek megvannak és azután sem megy, akkor mi lehet a bibi? Bízom benne, hogy nem kell vagyont költeni rá, mert az elég gyenge kezdés lenne, másrészt akkor egy darabig tuti állni fog, mert monentán nem áll módomban alkatrészt vadászni.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz 30z.Samu #42831 üzenetére
Közben megtudakoltam, hogy a motor olyan 4-5 hónapot állt, ahhoz képest egész hamar beindult. Lehet, hogy csak valami koszt nyelt be és csak nagyobb a dolog füstje, mint a lángja? Tök jól ment ott, mentünk vele pár kört, aztán úton hazafele (hát mikor máskor?) állt meg az érdekes hang kíséretében. Azóta se kép, se hang, nem indul. Nem használtam üveg hangon, 40 volt a plafon, amit mentem vele.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz Grillo #42833 üzenetére
Igen, eközben ez is eszembe jutott, hogy volt, de minimális. Lehet, hogy már nem volt keverés és ez okozhatta a galibát. Visszagondolva valami furcsa szagot éreztem is egy pillanatra. Itthon öntöttem már hozzá, de adtam a sz@rnak egy pofont.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #42834 üzenetére
Egyszerű... berugóval rárúgsz, érzed, hogy van-e kompresszió. Ha megszorult azt is érezni fogod. Én a felsoroltakat nézném meg mindenképp, ha az megvolt, akkor passzolom. Próbáld hidegen. Engem valószínűleg a szívató tréfált meg, melegen leállt. Hol váratlanul, hogy kevésbé váratlanul. Kihűlt, 1-2 rúgásra indult (még nincs megjavítva, tavaszig kész lesz, tesóm Kymcoja).
Kínai sz@r, japán csoda témához:
Régi kis Tactom ma először elérte, hogy tolnom kellett... Nekem köszönhető, siettem, és fájt a lábam, nem tankoltam tegnap, és ma sem... Benzinkútig eltoltam (kb 1km), aztán 5L ment az 5L-es tankba. Utána rugdalás, amint kapott benzint beindult.... Szóval továbbra is jók a régi japánok, de benzin nélkül nem mennek[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #42838 üzenetére
Esetleg még egy dolog, amiről nem írtál, de eszembe jutott... Írtad, hogy 4 évet állt. Beindítottad, és mentél vele? Semmi tankolás? >> 4 éves latyakkal? Attól lehet ilyen baja.
Karbi pucolás után újra megállhat (tapasztalat). Esetleg ha fém tankos és nem tele tankkal állt, rozsda is eltömítheti.A lényeg, én friss benzint tennék bele (esetleg hígítva a régit is elhasználhatod, de amíg nem tudod mi a baja, nem szórakoznék ezzel).
www.dongosofor.hu
-
Pitterix
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ismerősöm szeretne venni egy Malaguti centro robogót és érdekelne, hogy ezek a kis gépek mennyire strapabíróak. hölgynek lesz, napi max 8km kerülne bele...a kinézett példány egy 2007-es verzió, 85000Ft az ára.
Előre is köszi!"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
SirKero
őstag
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
wolfnet
tag
nem baj, izgi a dolog. Én azt szeretném hozzáfűzni hogy ne várjunk csodát 85 ezer forintért. Állapotot kell venni, és még robogóból is azt mondom hogy hibátlant 100 alatt nehéz venni, viszont a napi 8 kilométert azt bármelyik eszköz bírni fogja. Gyakorlatilag az semmi.
Privátban érdeklődj! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Diablo IV
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Programozás topic
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen