-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
droving
aktív tag
Lehet igazad van nem tagadom , csak sok minden találni róla google-ben.
Akkor ennyi ember nem ért hozzá ?
Mert van olyan alkatrész honlap is ahol így tüntetik fel.
Kicsit zavaros ez már nekem.
De lekapom délután az oldalsó idomot meglesem.
UI: 4T robogót hol érdemes bütykölni kicsit nagyobb gyorsulás érdekében ?
Fojtásokat ki kéne hebrákolni ?
droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz droving #53751 üzenetére
Mielőtt bármit tuningolnál, nézd meg a görgők, szíj állapotát.
Ha a gyorsulás a lényeg (a végsebesség kárára) kicserélheted a görgőket kicsit könnyebbre.Ha erősebb motort akarsz, akkor 2T-re le kell cserélni, nagy csodás 50ccm 4T-ből nem tudsz kihozni.
www.dongosofor.hu
-
droving
aktív tag
válasz huszi.gyb #53752 üzenetére
Mind két tényező jól jönne neki szerintem.
Mert kissé lomhán éri el az 50-es határt.
De csak jobb időben lesz ebből valami.kcsa Az idomot leszedve semmi jelet nem találtam rá ,hogy igazam van.
Elég érdekesnek tartom már ezt az egészet.
Mert ugyan ez a motor Honda Tirto ként is található neten szintén 4T változatban.
(kinézetre pedig ugyan az ,mint ha kymco ként keresne rá az ember )Alkatrészbe pedig egyenlőre idáig jutottam.
De a legjobb dolog az egészben ,hogy nem egy ember használja a motoromról készült képet.
droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!
-
kcsa
veterán
válasz droving #53754 üzenetére
Japp, innentől sajnos valószínűleg igazam lett. Azért sajnos, mert ha a márkanév miatt vetted, akkor átb.sztak, ahogy üszök is mondta: a kínaiakhoz odaírnak mindent, már a Kymcot is.
Lehet még szerencséd akkor, ha valamelyik gyakori típussal csereszabatosak az alkatrészei, de láttam egy-két fórumot ahol alkatrészek után vadásztak, úgyhogy még csak ezt sem tartom valószínűnek. Sajnos.
-
droving
aktív tag
-
addikt
Fújj, mi ez a fertő itt kéremszépen???
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #53737 üzenetére
2009-es gyári Yuasa Honda aksi köszöni jól van,most nézettem meg.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
wolfnet
tag
-
dzso22
senior tag
válasz -Mosquito- #53770 üzenetére
Azok is gondozósak csak nem annyira.
Sima zárt savas akku, annyi hogy itt a sav a cellák között gyapotba van áztatva már ha ez pont olyanA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #53768 üzenetére
Azt dicsérték nagyon, de motorvásárláskor egyből kellett akkut vennem, mert sokat állt a motor és teljesen kuka volt benne.
Aztán inkább a 13e-es akku mellett döntöttem, a yuasa 33e lett volna. Ha ez a banner bír 3 szezont, akkor egy szavam sem lehet. Ha nem fog ennyit bírni, akkor jöhet a yuasa. -
-Mosquito-
őstag
válasz dzso22 #53771 üzenetére
Lényegében ez is gondozás mentes,új koránban fel lett töltve savval majd lezárták és végzi a dolgát. Igen gyapotos. Teljesen zárt rendszerűre gondolsz ami valóban gondozás mentes..
HGabor:
Annyiba kerül nekem is majd egy új. Viszont ha azt nézzük hogy hány évet/Km-t bír ki akkor megérheti. Aksi élettartam függ a motor elektromos rendszerétől is nagyban.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
dzso22
senior tag
válasz -Mosquito- #53773 üzenetére
A teljesen zártat is gondozni kéne csak nem lehet. Amúgy ezek a gyapotosak nagyon jók.Figyelni kell hogy ne száradjon ki és akkor nagyon sokáig jók.
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
-Mosquito-
őstag
válasz dzso22 #53774 üzenetére
6-8év ezekben a motorokban amit tudnak. Szerintem bőven jó,ennyiért már el is várható. Hallottam olyat,hogy érdemes felnyitni ilyen aksikat (3-4év után) majd potólni desztillált vizzel,mert ahogy te is írod kiszárad/hat.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
wolfnet
tag
válasz -Mosquito- #53770 üzenetére
omg. és napi hány indítást csinálsz vele? szoktál rá töltögetni?
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz -Mosquito- #53777 üzenetére
Akkor sokszor! Csak erre voltam kíváncsi, mert akkor ráadásul sokat is használod. Hmm, durva. Valamiért nekem 3 éveket bírnak motorba, 6-7 évet kocsiba. Ez a tapasztalat.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz -Mosquito- #53779 üzenetére
Honda Lead, előtte kínai. Az akksit vittem egyikből a másikba. Most egy noname fosch van a nagymotorban, azt tölteni is kellett ahogy hűvösebb lett (10°C ). A honda szerintem jól sáfárkodott az akksival, de az előtte lévő kínaiban cserélni kellett. És mivel passzolt a másikba, úgy intéztem hogy a jót tartottam meg, és a "rosszat" feltöltöttem és eladtam a robcsival.
Privátban érdeklődj! :)
-
dzso22
senior tag
válasz wolfnet #53778 üzenetére
Valóban érdemes átnézni a motorban az elektronikát.
Szerintem az lesz a ludas.
Van most nálam 2 robogó mindegyik ugyanaz a típus csak színre más.
Egyik töltése tökéletes másiké is műszer szerint ,de mégis az egyikben hamarabb lefekszik ugyanaz az akku mint a másikban.
Az egyiknél alapjáraton is töltődik a másiknál is csak jóval lassabban.
Mivel műszer szerint minden rendben most jön majd a "terheléses teszt" annak meg kell mutatnia.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
krizijani
újonc
Sziasztok.
Szerintetek érdemes a Shell legjobb benzinjét tankolni a robogóba? Shell V-Pover nitró+100Üdv:Jani
-
-Mosquito-
őstag
-
krizijani
újonc
válasz -Mosquito- #53786 üzenetére
Nem jó?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz krizijani #53787 üzenetére
Kezdjük ott, hogy milyen robogód van?
2T-be állítólag ártalmasabb is... Apró plusz (bár lehet, hogy véletlen) nekem anno a 2T-n a hengerfej tömítés akkor ment szét, amikor 100-ast tankoltam bele (kb 2-3 havonta egyszer 100-ast löktem bele).
4T-nek annyira nem árt, kérdés, hogy megéri-e... Normál használatnál nem valószínű, tárolásra szokták ajánlani, mert "később esik szét".www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #53789 üzenetére
Járműve válogatja. Saját tapasztalataim (nem feltétlenül Shell, hanem úgy általában az akkor kapható "legjobb" benzinekkel):
- 1984-es, karburátoros 1,4-es, 12 szelepes Honda Civic-em szabályosan megtáltosodott tőle. Jobban is ment, meg kevesebbet is fogyasztott belőle
- Renault Clio 1,1 8V, Renault Thalia 1,4 8V, Yaris 1000 16V-VVTi, mind injektoros: semmi különbség, se jobban nem mennek tőle, sem kevesebbet nem fogyasztanak belőle. Szóval nettó pénzkidobás.
- a Csótány (Honda CBX125 Custom): bár nagyon bíztam benne, sem az OMV 100, sem a Shell 100 nem csinál benne semmi pluszt, viszont az Agip sima 95-ösétől határozottan jobban megy. Sajnos itthon Kalocsán nincs ilyen kút, de Baja mellett többször is tankoltam ugyanannál a kútnál, és mindig éreztem a különbséget. Ócska, karburátoros, 4 szelepes, de nagy kompressziójú elméleti sűrítési viszonyú motor.kcsa:
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
Tomboltak benne a sok lovacskák..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
wolfnet
tag
válasz Bogyó bá' #53791 üzenetére
A lényeget akkor mondtad ki hogy régi/új. A befecskendezős kocsiknál a lambaszonda állítja a keveréket, ha jobb minőségű benzint kap akkor sem fog jobban menni, mert állítja a keveréket. A fogyi csökkenés elvileg ott is fennáll!
Am a Honda robogóm nem ment tőle jobban, annyit vettem észre hogy nem durrog vissza a kipufogó, illetve kevesebbet fogyaszt (de elhanyagolható mértékben, tehát én nem vettem volna észre, a számlálós APP viszont igen, -0.2l/100km).
A nagymotorom a prémium üzemanyagtól nem olvad el különösebben... amit észrevettem ott, hogy gyakorlatilag szívatás nélkül indul első pöccre, hideg-meleg, míg a sima 95-össel kell fél szívató hidegen.
Amit én is észrevettem viszont, hogy OMV-s 95 -s benzinnel mindhárom eddigi motorom "szarabbul" ment! Nem ajánlom. OMV prémiummal nem volt ilyen gond.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #53793 üzenetére
Te is Degec díszpolgára szeretnél lenni?
(#53794) wolfnet: de milyen adalék lehet az AGIP sima 95-ös benyájában? Határozottan jobban megy vele az öreg 125-ösöm.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
üszök
őstag
Jó befektetés új motort venni.
Ott figyel a számlán az eredeti ár."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
30z.Samu
félisten
Sic Parvis Magna
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs