- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Excel topic
- Linux kezdőknek
- Proxmox VE
- Milyen NAS-t vegyek?
- Google Maps
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
suste
veterán
válasz Tothgera30 #68049 üzenetére
a variátoron látszik, hogy meddig jár ki a szíj
ha nagyon széles a nem kopott rész, akkor ahogy az előbb írták......
persze van még pár dolog, ami segíti a nagyobb kerületű utat (pl nehezebb görgő, jobban megtervezett vagy megbuherált variátor dob) -
mumtaz
senior tag
válasz macilaci78 #68027 üzenetére
Szoktad rendszeresen ellenőrizni? Mondjuk, ha jól van megcsinálva a gumi, akkor ok.
Nálam furcsamód a hátsó gumi jó két hétig, aztán elereszti a nyomást 1 bar alá. A gumi gyakorlatilag új, 1 éves.
A fogyasztás nálam (mivel más 2T rendszer) 2,5-3 liter 70-es hengerrel aktuális lelki állapottól függően. De ez merőben más rendszer. 115kg vagyok, a robincs meg 120kg.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
macilaci78
nagyúr
válasz mumtaz #68052 üzenetére
Nem szoktam ellenőrizni, nagyon érezni már a 1,5 bart is.
Nálam a rogi 72 kg szárazon, össztömegben ugyanott vagyunk.Gondolkodom egy b125 jogsin és egy hozzá illő robogón. Debnem tudom eldönteni, hogy b125 legyen-e, vagy rendes A jogsi.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
BlackPriest
őstag
válasz macilaci78 #68053 üzenetére
én biztos az A-ra mennék. ha csak egy kellemes 150-es jön szembe, már akkor megérte, ha meg valaha mennél felfelé, megint új jogsi
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topikgazda
-
Tothgera30
Ármester
válasz sityupityu #68050 üzenetére
#68050 sityupityu, #68051 suste: Ha jól mértem, talán 1cm az a rész ahol nem csúszik fel a variátoron a szíj. Görgők 6,5grammosak, most vettem bele újakat, mert nagyon el volt szúrva. Az ékszíj szélessége 16mm, ha jól mértem. Bár érzésre olyan mint ha nem pörögne fel rendesen, bár nem tudom ebbe CDI fojtást szeretek-e.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
suste
veterán
válasz Tothgera30 #68056 üzenetére
az 1cm az nagyon sokat számít kerületben! (nem vicc!)
ha eléred valahogy, hogy kifusson a szíj rendesen, akkor száguldani fogsz
persze nem egyszerű a dolog, mert sokmindennek össze kell állni, sokszor gyárilag sem fut ki rendesen... -
Topikgazda
válasz Tothgera30 #68056 üzenetére
Így van, ahogy előttem is írták az rengeteg.
A hátsó tárcsát is érdemes ellenőrizni, hogy könnyedén jár-e. Ezt csak úgy tudod ha kiveszed belőle a kontrasztrugót. De ezt csak szíjcsere után, mert jó az esély arra, hogy csak az a baja.(#68051) suste A nehezebb görgővel csak minimális sebességnövekedés (max 4-5 km/h) érhető el. Ráadásul a gyárinál nehezebb görgő használatával csak egy erőtlen és dinamikátlan robogót fogsz kapni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #68058 üzenetére
ezért írtam, hogy összetettebb a dolog
én is ugye hasonlóval szívok, vagy jól indul és nem fut ki a szíj (utazó 60), vagy nehezebben indul (túl hamar viszi a motort) és kifut rendesen (utazó 80)
én még próbálkozom az új variátor túl korai indulását megoldani a nyomólap buherálásával, vagy kisebb görgő gyártással
van jó sok 11 és 12-es görgőm, ezekből faragok 6-osat vagy kisebbet (ha lehet annyit ki/leszedni a réz belső részből)
ha minden kötél szakad akkor marad a tuning variátor beszerzés 40K-értszerk:
majd most már elmegy pihenni a robi, kiszedem az eredeti nyomólapot az új variátorral, és csinálok képeket a méret eltérésekről az eredeti és az új cuccok között, hogy lássátok a teljes sztorit, hátha lesz valakinek még ötlete[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ez milyen motor pontosan? Lehet, hogy írtad, de én már elfelejtettem. Már csak a 40 ezres variátor miatt is kérdezem.
Amikor megvan a utazó 80-as tempód, akkor csak maga az elindulás nem tökéletes, vagy még utána is lomha egy darabig?--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KisTé
tag
válasz máyköl #68031 üzenetére
Én véleményem szerint ezt felejtsd el, nagyon drága sokkal jobbakat találni plusz 80 a papirozás szenvedés, másrészt kérdések mi a célod a robogózással, mekkora távot mész vele naponta vagy van-e más terved, mert ennyi pénzért baromság ilyet venni így elsőre nagyon pénzkidobásnak látszik.
-
Topikgazda
-
suste
veterán
válasz sityupityu #68060 üzenetére
Benelli Velvet 125ccm/4T/AC.
Visszább volt az a bolt amit ajánlottak, és neten utána nézve kb 40 körül vannak ezek variátorok.
Csak az indulás nyögvenyelős, 25-30 körül amikor eléri a normálisabb fordulatot a motor, akkor már megy rendesen akár 2 személlyel is, és a 80-as tempónál sem erölködik. Annyi hogy sajnos minimális gázadásra is egyből viszi a motort. Ezért gondoltam először, hogy a kuplunggal kéne csinálni valamit, hogy késöbb engedje ki a pofákat (erősebb rugók).
De az is egyértelmű, hogy a motor többi alkatrésze simán képes akár 100-zra is, csak a megfelelő geometriájú variátor (dob/görgő/nyomólap) kellene.
A gyári variátor nyomólapja túl lapos, így nem emel ki eléggé.
Amit pedig rendeltem hozzá, annek szerintem a felfutó pályája elég meredek, jól ki is emeli a görgőket és ezzel a dobot, csak éppen túlságosan magas az a rész ami eltartja a blokktól. Az új nyomólappal alig lehet felrakni a főtengely végére az alátétet és az anyát. -
Topikgazda
Ja, hogy nagy robogó...Hát igen, ilyenkor már egy sima malossi multivario is a duplájába kerül egy 50/70-eshez képest.
Azért is kérdeztem az elindulást és ezt is akartam mondani, hogy ebben az esetben igen, érdemes erősebb kuplungrugókat belerakni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #68064 üzenetére
nekem is a kuplung pofa visszahúzó rugó tűnne logikus megoldásnak (hiszen az új szettel csak annyi a baj, hogy korán indul)
szívesen kipróbálnék másik rugókat is, de fogalmam sincsen, hogy milyen kéne bele
amit adtak a szetthez, azt beleraktam, de nem lett jó, kb ugyan akkor indul vele, vagyis hamarviszont a gyári nyomólapot visszatéve az új dobbal meg visszaáll a gyári állapot (jól indul, de hamar kiforog és kevés a vége)
így ezzel a tapasztalattal meg a megfelelő nyomólap kéne -
macilaci78
nagyúr
Na, kivettem az akkut a robogóból, 12 V, savas. Fent van a kamrában fagymentes helyen.
Nem akarom egész télen töltőn hagyni, inkább néha-néha rámérek multiméterrel. Milyen feszültségig engedhetem álltában merülni?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #68066 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor 2,13v a cella normál nyugalmi fesz (6x2,13=12,78)?
És talán 2v (1,98?) alá nem nagyon kéne menni (12v)? -
Topikgazda
Milyen szettet próbáltál? Ezt már nézted?
Amúgy ha van rá keret akkor ne gatyázz, vedd meg a multivariátort hozzá. A nyáron a haver 180-as 4T runnerjében cseréltem, sokat számít. Az ilyen nyomólap buherálásnak én nem vagyok a híve. Ha az új variátor mellett döntesz, akkor is a gyári görgőméretnél maradjál majd. Hiába multivariátor, a legtöbb esetben gyári motorban a gyári görgőmérettel működik a legjobban (pl egy 2T tuningnál más lenne a helyzet, rezonátor stb...de ha csak vario csere van, akkor ott is érvényes ez a szabály), de az új variátornak köszönhetően nagyobb hatásfokkal, tágabb tartományokban tud dolgozni. Amit hozzáadnak a csomagban azt a méretet felejtsd el, ugye vagy 20 másik robogóhoz is jó az adott vario, csak saccra beledobnak egy szettet azt kész. Ha minden megvan és a szíj sem kopott, akkor jónak kell lennie mindennek, az apróbb hibákat meg a 4T elég jól kompenzálja, nem kell úgy kihegyezni mindent tökéletesre mint egy tuning 2T-nél.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #68055 üzenetére
110-et gyárilag. Csak hozzászámolom még a sok szart, amit az ülés alatt hordok.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
-
F1r3b1rd
tag
Rég jártam erre. Legutóbb írtam hogy a komplett blokkfelújításon átesett robogómban vmi csörög(Agility RS 50 2T).
Igaz az, hogy a baj csőstől jön.Egy hónapig volt a szervízben( mondtam nekik h az éven már nem használom, uh ráérnek), nemrég telefonáltak hogy elkészült. Gondolt egyet a olajozó és megállt/megszorult menet közbe, onnantól kezdve szárazon járt a blokk.
Bontott alkatrészt szereztek, pöccre megy minden.Ha ezt előre sejtem még tavasszal, hogy csak az éven 120 ezret fogok rákölteni, már rég eladtam volna.
-
suste
veterán
válasz sityupityu #68068 üzenetére
rugó szett: néztem már én is, de elég drágának tartom kisérletezésre, főleg hogy nem is biztos hogy megoldja a problémámat (1: egyértelműen a nyomólap eltérés okozza a problémát, 2: lehet hogy nem lesz jó erősségű közte)
40K variátor: már van 2 variátorszettem (dob, görgők, csap, nyomólap) is, amik darabja alig volt drágább a fenti rugó szettnél,
így keresgélem még a megoldást kicsit, és ha meg van, akkor kapásból 2 szett jó cuccom lesz -
BlackPriest
őstag
Katam egy (b-star neven is futo) kezmelegito zsakot. Tukor szarara is felnyulik, az oldalan pedig egy ives fem lemez tepozarral. Hogy kell vajon felszerelni, hogy szepen alljon? Ha a kormanyburkolatra es a tukorre felrakom, akkor a fek karnal nagyon elore all. Az acel lemezt mondjum a gazbowdenhez tudom fogatni, a tepozar a kormanyburkolatot nem eri at. Nekem nem tunik stabilnak a dolog, valahol lehet talalni leirast, utmutatot?
http://www.rmcmotor.hu/termek/b-star-kormanyra-szerelheto-kezmelegito-(fembetetes)-km3
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topikgazda
Ezek ilyen áron mennek, nem tudsz mit csinálni. A korai elinduláson pedig a rugócserével lehet segíteni, és szerintem már a csomagban található sárga is bőven elég lenne.
Nem posztom mások pénztárcájában turkálni vagy ítélkezni, de itt van a baj. Gagyi variátorokkal nem fogsz előrébb jutni, inkább hátrafele mész. 10 ezer alatt még kis robogóhoz sem szabad variátort venni, nem hogy egy maxi kategóriába tartozóhoz. Hidd el, a tapasztalat beszél belőlem, abból a bizonyosból nem lehet várat építeni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #68075 üzenetére
Írta.
Agility RS50 2TKymco
-
Topikgazda
-
suste
veterán
válasz sityupityu #68074 üzenetére
azt nem tudom, hogy a 40K-s mennyit megy el, de a gyárival kb 7000 után cserélni kellett a varátort+tárcsát+szíjat
mint írtam, a gyári variátor is kb 40k lett volna
ezzel a kínai szettel már 1000-et mentem a próbálgatások alatt, és nem látszik semmi kopás rajta, szóval azt tippelem, hogy a 7000-et ez is simán kibírja
tudom, hogy a sz..ból váratépítés mindig nagy igazság, de nem minden kínai szar! legalábbis az árához képest
ráadásul a kínaival sokkal jobb teljesítményt nyújt a robogó, az indulást leszámítva persze
ha megelégszek a gyári állapottal (60-70km/h), akkor a kb 65K-s teljes hajtás cuccot helyettesítettem kb 13K-s kínaival (az eredeti nyomólapot használva, aminek nincsen semmi baja)
erre nem mondhatod azt, hogy ez nem érte meg, vagy hogy kidobott pénz
ha 4000-enként lecserélem, akkor is sokkal jobban jároka rugócseréről annyit, hogy pont itt írta valaki , hogy ne piszkáljam a rugókat, amíg a variátort+görgőket nem állítottam be, pedig én is a kuplung hibájának írtam fel, hogy hamar elindul, hiszen ez a logikus
-
Topikgazda
A szíjcsere 7000-nél az teljesen rendben van (én még korábban is szoktam), de hogy a variátor tönkremegy 7000 után az nem normális dolog.
Miért vennél hozzá gyárit 40-ért amikor ezt tudnád belőle venni?
Nem csak arról van szó, hogy megéri vagy nem éri meg a kínai hanem az a baj, hogy a kínai szó szerint nem tudja azt, mint amit pl a malossi vagy bármelyik nevesebb gyártó készít. Jóval összetettebb a dolog, nem csak az anyagminőséggel van a baj hanem, hogy a görgőpályák közel sem olyan ideálisak ezeknél mint amilyennek lennie kéne. De ha neked jó szüttyögni ezekkel a cuccokkal és hajlítgatni a nyomólapokat az természetesen a te dolgod és a te döntésed.
Azt amit korábban írtam azt természetesen tartom is, azért is írtam le. De nem erre az esetre mint ami nálad áll fenn. Ezeket annak függvényében írtam, hogy ha nem gyári motort rak össze illetve tuningol az ember, tehát gyáritól merőben eltérő konfigurációval dolgozik. És akkor igen, a kuplung (kis rugók) a legutolsó mozzanat amit be kell állítani a hajtásban! Ha tök gyári a motor (gyári kipufogó, henger stb) akkor természetesen nem a görgőket kell buzerálni annak érdekében, hogy hogyan induljon el a motor. Egy teljesen gyári konfigurációnál totál értelmetlen dolog a variálni a görgőkkel az esetek nagy részében, de persze a nevesincs kínai cuccok boríthatják a dolgokat. Ellentétben egy jó minőségű multivariátorral, aminél az estek nagy részében (ha marad a gyári cső és henger) ugyanúgy a gyári értékű görgők a legmegfelelőbbek, miközben a multivariátor optimalizált görgőpályájának köszönhetően minden téren javul a teljesítmény.
Amikor írtam a fenti szösszenetet, akkor az volt bennem, hogy valami teljes átalakítást akarsz kivitelezni a robogódon, de mint utólag kiderült nem erről van szó.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #68079 üzenetére
szerintem sem normális hogy 7000-nél hullámosra kopott a dob és a tárcsa is, de hát megtörtént sajnos
a linkelt variátor szett tuti nem jó az enyémhez, valszeg az elterjedtebb LC-hez való (pl a nyomólap bordázás sem stimmel, ahogy már írtam régebben)
ezt már többször leírtam, sajnos nem olyan egyszerű a dolog, hogy bemegyek és kérek egy 125-ös benelli velvet variátortúgy gondolom, hogy a kinai cucc görgőpályája csak jobb lehet (de rosszabb semmiképpen), ha ezzel simán képes a 80-as utazóra
motortuningról egy szó nem volt eddig egyszer sem, nem is gondolkozom ilyenben, hiszen mint kiderült, a kínai variátorral lazán hozza az utazósebbességbeni elvárásomat (tehát csak a váltó része nem az igazi)
(persze ha nem a módosított verzió lenne, akkor egyből feldobnám a 150-es hengert rá, hiszen a régieknél nem volt semmi különbség csak a hengerméret )
lesz időm szétszedem, és lefényképezem az eredeti variátort/nyomólapot is, meg egymásmellé téve az újjal, és akkor talán tisztább lesz a kép....
még azon gondolkodtam, hogy a főtengely végén lévő anya alatti vastag alátétet esetleg lehetne-e cserélni vékonyabbra, hogy ezzel is helyet nyerjek, és jobban rámenjen az anya?
ha jól sejtem ez az alátét egy rugós előfeszítést is ad? -
Topikgazda
Fel kéne hívni az üzletet, a képek sokszor nem a valós cuccot mutatják. És ha nem is jó akkor lehet, hogy betudnák szerezni ami neked kell. én is rendeltem már olyan motyót tőlük ami egyáltalán nem volt a kínálatukban.
"úgy gondolom, hogy a kinai cucc görgőpályája csak jobb lehet (de rosszabb semmiképpen), ha ezzel simán képes a 80-as utazóra"
Azt nem vonom kétségbe, hogy a gyárinál esetleg jobb teljesítményt képes kihozni. Én a linkelt multivariátorhoz viszonyítva mondtam, hogy tuti, hogy nincs ott tudásban.
"motortuningról egy szó nem volt eddig egyszer sem"
Persze, anno az elején akkor félreértelmeztem az írásodat. Mivel írtad, hogy jobbra-balra variálsz a görgőkkel én arra következtettem, hogy más módosítások is vannak. Amit akkor válaszoltam mint írtam feljebb, jelen esetben ne vedd figyelembe.
"még azon gondolkodtam, hogy a főtengely végén lévő anya alatti vastag alátétet esetleg lehetne-e cserélni vékonyabbra, hogy ezzel is helyet nyerjek, és jobban rámenjen az anya?"
Elméletileg lehetne, kérdés, hogy mennyit nyernél vele.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #68081 üzenetére
Elméletileg lehetne, kérdés, hogy mennyit nyernél vele
egyrészről ugye a túl magas nyomólap miatt az egész nyomólap+csap+variátordob kijjebb ér a főtengelyen, és valszeg ez (is?) okozza ezt az indulási problémát, és ezen ugye nem segítene
másrészt ha mégis találok valami normális kompromisszumot (erősebb rugó?), és mégis maradna a kinai nyomólap, akkor jobban érezném magam, ha nem csak 1-2 menetnyit fogna az anya
az egész nyomólap vastagság és főtengely hosszúság téma pár (2-4) miniméterről szól, ezért is nagyon bosszantó.... -
F1r3b1rd
tag
Előfordul
Most értem haza a kymcoval. Kb egy kupaknyi olajat tettek még a tankban lévő kb 2,5-3L benzinhez az orrom előtt. Azt mondták hogy még 1-2 tankolás erejéig inkább tegyek hozzá.
Igazság szerint én már le akarom tenni télre, ilyenkor fel szoktam tölteni koppig(lemeztank), csak nem tudom hogy tavasszal nem-e fogja eldugítani a karburátort a leülepedő olaj+egyéb cucc( előző robogómban én kevertem az üzemanyagot és ott ez volt a gond).
A tank 5 literes, szóval ha most rátöltöm azt a 2-2,5 L benzint, az elég lesz, vagy járassam ki koppig és töltsem fel tiszta benzinnel?
-
Topikgazda
-
F1r3b1rd
tag
válasz sityupityu #68084 üzenetére
Fémtankos.
Már ők tettek bele olajat, de most kijárattam a nagyját, meg teletöltöttem tiszta benzinnel.
gabe_
Már teletankoltam sima MOL-os 95-sel. Ezzel eddig nem volt gond a tavaszi beindításkor(április eleje felé szoktam csak beindítani, október vége felé meg téliesítek, csak most a szerelés miatt húzódott el)
A térdem már most szétfagyott farmer+ vastag vízlepergetős motorosnadrág ellenére, mikor hoztam haza ebben a ködös 7 fokban.
[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz máyköl #68031 üzenetére
vespa fórumokon több hozzáértőt fogsz találni. én kihagynám a befecskendező miatt, de ez ízlés/pénztárca kérdése. Karbit gyakrabban kell pucolni, a befecskendező meg drágább ha baja van.
Kis képek alapján sokat nem lehet mondani róla, mintha egy horpadás lenne az elején (első kép, fejidom, a sárhányó élét követve) illetve a negyedik képen a lakat szem előtt. Ezzel együtt lehet élni, max a rozsdára kell figyelni. Az hogy eszi az olajat vagy sem, az úgyis később derül ki.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
siti
senior tag
válasz sityupityu #68089 üzenetére
én is így vagyok vele, de még mindig ott a "ha baj van" meg az "állítólag"
illetve a tudásbeli hiányosságom, hogy a befecskendezőhöz nem értek, a karbit meg össze is tudom rakni és ennyi koszolás még belefér a minden napokba. befecskendező se egy űrhajó, csak ahhoz nem értek.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
nyogo83
Topikgazda
Hatha valaki hasznat veszi:
Az NZI-nel ejfeltol 40%-os kedvezmennyel lesznek bukosisakok. [link]
Eredeti aron is jok a sisakok, de ezzel a kedvezmennyel meg nagyon jo vetel szinte barmelyik.
Kicsit sajnalom, hogy hamarabb vettem, mert most 32k helyett 19-bol meglenne a felnyithatos Combi Duo-m -
Topikgazda
-
#34576640
törölt tag
Sziasztok,
Milyen motort ajánlotok budapesti futárkodáshoz? -
Topikgazda
-
-
dtsdexter
csendes tag
egy apró szösszenet.
Egyik jó barátom, dolgozott egy futárcégnek és őt választották ki "teszt alanynak" a maga 197 cm-el és 115kg-al ... Ez egy Újpesti cég volt és gyakran vittek Budai, Érdi megrendeléseket. Amikor bementek egy márkakereskedésbe, és cégnévre vettek egy 0 km-s scootert és mondták, hogy mire fogják használni, az üzletben lefordultak a székről. Ilyet még nem láttak.
Bár érthető, mivel kocsikkal a városban nem volt teljesíthető a 45 perces kiszállítás. Bár a srác, tartotta a 30-35 percet Újpest-érd között, húzta neki mint állat. 3 hónap után, mivel elégedettek is voltak a munkájával, mondta, hogy ez szép és jó de nyugodtan rádobhatnának egy kis pénzt a fizujára. Bármennyire jól csinálta, a cég nem adta meg. Ő pedig felmondott ... kb 10.000km-el adta át a motort, ... ráültettek valaki mást, kb 30km-t tudott vele menni telibe vágott egy autót hátulról ... közel 2millió forint volt a járgány ...
... esküszöm, gyári főnök ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs