-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #72047 üzenetére
Volt egy időutazásod szeptemberben .
(#72048) perge666
2T-50ccm nem tuningolt robogónál egy átlagos méretű (70-100kg) emberrel, nem gyepálva szerintem meg kéne állnia 3l/100km -ben.
De persze még bejátszik a domborzati viszonyok is (hasonlóan mint a 100++kg).
Én pl nagyon ritkán húztam neki full gázt, mert nem volt szükség, lámpánál jól gyorsul eleve, végsebességre meg nem volt szívem gyúrni, 50-60-at elég volt tartani.
Ezek az 5-6 literek nekem rémisztőek, főleg egy autó tömegéhez és méreteihez képest, ami ugyan ennyivel elmegy....
Tudom, akkor mit szólok a nagymotorokhoz... Csak annyit hogy sosem lesz olyanom, mert állati nagy pazarlásnak gondolom, és pont a spórolás miatt robogózok (meg persze szeretek is -kellemest a hasznossal ). -
Topikgazda
Tök egyetértek veled, szerintem 2 km-es távon én is biciklit használnék inkább. Ilyen kis távon még jó időben sem melegszik be rendesen a motor, még egy levegős sem. Bár, hogy ha tényleg csak erre a célra lett véve akkor mindegy, hogy mi lesz vele.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nod1
csendes tag
válasz perge666 #72039 üzenetére
Semmi extra. Folyamatos hideg üzem, ahogy korábban is írtam. Automata, ahogy mások is írták. Biztosan lehetne rajta faragni, de nekem az a lényeg, hogy amikor munka végeztével lemegyek hozzá, akkor két rúgás, és már jár is, akár -6-ban is.
#72043) Moleman:
A kistestű japánok jobban fogyasztanak mint az olaszok. Az Aprióm hasonló körülmények között, (igaz, még nem ilyen hidegben) 2,8-al járta ezt a távot. -
Topikgazda
válasz perge666 #72048 üzenetére
A normális fogyasztás ezeknél a karburátoros 50-es robogóknál valahol 3 és 4 liter között van. Az ilyen 5-6 meg hét literes fogyasztások egyszerűen nem normálisak. Egy full-ra tuningolt 70-es vashegeres mindennel ellátott robogó is elvan már 7 literrel, egy széria sima 50-es vasnál ez egyszerűen nonszensz, ott valami nagyon nem oké... Macinál fogjuk rá azt az 5 liter feletti fogyasztást arra, hogy ő akkora ember mintha két személlyel mennének a robogóval. De más esetben semmiképp sem elfogadható ekkora fogyasztás.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nod1
csendes tag
Persze, a legolcsóbb a keró. Viszont ha dombos vidéken laksz, akkor azért nem akkora poén 30 fokban sem, meg mínusz 5-ben sem kitekerni magad meló előtt/után. Tuti leizzadsz, és ha nem tudsz zuhanyozni, akkor egész nap főhetsz az izzadságodban. Gyorsabb a rotyogó hidd el, főleg az én útvonalamon. Egyébként nekem valamilyen szinten ez hobbi, szóval jól esett összerakni ezt a téli robogót, és kipróbálni milyen vele a közlekedés. Sajna a canga nem mozgat, pedig tudom, hogy egészségesebb lenne..
-
siti
senior tag
válasz sityupityu #72052 üzenetére
biciklit??? mi ez kérem, kismotor fórum vagy hogyan járjak munkába olcsón?
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
macilaci78
nagyúr
Köszi, javítottam.
A domborzat és a tömeg is játszik nálam: 150 kg, és Duna partról át a hídon, fel Budaörsre, Budafokra, Hungárián, kis krt-on nyomulni...
Hm, milyen autó oldja ezt meg a robogóm fogyasztásából azokban a napszakokban, amikor a robogót használom?sityupityu: Nem tartok kerékpárt, ha lesz, az sportolásra lesz és nem közlekedési eszköznek. 2-4 km-t inkább sétálok. Ha mégis robogóval megyek, akkor vagy további állomások is vannak, vagy teher is van, pl bevásárlás után.
Erősen gondolkodom, hogy valami kisebb fogyasztású, vagy országúti tempóra is alkalmas vasat vegyek, de azért no, megvan az előnye, hogy nincs rendszámtábla és hogy ott parkolok, ahova elférek. De az én termetemmel ez inkább 400+-os vasat jelent.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #72057 üzenetére
szerintem egy 125-össel is jobban járnál már, mert kevesebbet fogyasztana (12-15LE az 5-8LE helyett), ebből is van kistestű, ugyan úgy elférsz vele mindenhol, és vannak olcsó darabok ezekből is (régi levegős/karbis gépek itt is nagyon sokáig bírják, ha rendesen karbantartod, a kínai GY6-qmi152 -höz nagyon olcsón van alkatrész az őshazájukból )
de persze előtte azért ki kéne próbálnod egyet előtte -
Topikgazda
válasz macilaci78 #72057 üzenetére
Áhh, nehogy azt hidd. Gondolom nem igazán vagy hozzászokva motoron a sebességhez, ebből kiindulva azt mondom, hogy már egy 250-es max 300-as gép is meglepetés lenne neked. Nem is kicsit. A 400 pluszos robogókat már túrázáshoz használnak nagy távokra.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #72054 üzenetére
Ezeket a rendszám nélküli kismotorokat max 45 km/h-val szabad hajtani, aminél a fogyasztásuk garantáltan 3 liter alatt van. A megbütykölt 50-esek, nagyobb sebességnél simán elérhetik a 6 litert is. Az extrém súlyt most ne számítsuk ide, véleményem szerint a fogyasztás igencsak sebességfüggő. Van ellenpélda is, egy Babetta 210-es utazósebessénél (40 km/h) 2 liter alatt fogyaszt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #72060 üzenetére
Igen, befigyelne egy-egy veszprémi, zalaegerszegi út, na meg szüleim is 250 km-re laknak.
suste: a mostani robogó sem épp kis testű, de én vagyok szerintem a szűk keresztmetszet. Egy tipikus robogóval, még ha nagy köbcentis is, elboldogulnék a vérmérsékletemet ismerve Budapesten, de egy csopperes lábtartó, vagy oldaldoboz már esélytelen.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
addikt
válasz macilaci78 #72062 üzenetére
Éniskérekegypirossapkát
Bocs a kirohanásértMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
macilaci78
nagyúr
válasz body007 #72063 üzenetére
[link], persze érdeklődés hiányában még maradt pár sapka.
Ja, és a Te hsz-ednek júliusban is van értelme, mert az avatarom akkor is sapkát hord.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
addikt
válasz macilaci78 #72064 üzenetére
"azok a tagok vehetnek részt, akik jelenleg is betöltenek valamilyen PH! segítő posztot"
nemleszpirossapkámMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
GalaHU
őstag
Én is egy SR50-el kezdtem el a pályafutást, de a 190 centim és 100 kg-om erősen feladta neki a leckét. A fojtás kivétele után is csak komplett rózsafűzér elmormolása után ment 65-öt, és benyakalt 4 litert, pedig új volt, nem egy szétkopott vacak.
Innen vezetett az út a 125-ös PCX-ig ami már simán otthagyta a lámpánál a kocsikat és elég is volt neki 2,1 liter mint a katalógusérték, de 100 fölött véget ért az élet, az M0-áson már nagyon a tápláléklánc alján éreztem magam.
Szóval váltás Forza 300-ra, ebben már van akarat, 140-ig simán gyorsul mint a pinty, alig szélesebb mint a PCX és 3,3 a fogyija, azzal már ki vagyok békülve. 80-ig a 400-as motorokat is tükörbe teszi, hála a váltónak.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
suste
veterán
válasz GalaHU #72067 üzenetére
Innen vezetett az út a 125-ös PCX-ig ami már simán otthagyta a lámpánál a kocsikat
a sima 50-esekkel is lazán leléped az autókat, mert általában megy a töketlenkedés sajnos
olyan érzése van az embernek, mintha valami 500-as gyösz motor lenne minden autóban, és 15mp alatt tudnak csak felgyorsulni 50-re .....valamikor nekem is tervben van egy használt pcx125, de szerintem még 1-2 év hátra van addig
-
Moleman
addikt
Én is néztem most rendszámos 125-ösöket, de a brutális átírás, a 14 ezres biztosítás és a rendszeres olajcsere elvette a kedvem. A fenntartási költségeik különbségéből inkább veszek újabb és újabb fos Diokat pár évente.
Ha autópályáznom kéne, az SH300-zal szemeztem, de ráültem álló helyben egy szalonban, és nem rabolta el a szívem. Túl kemény volt az ülése, nem kényelmes az üléspozíció, a gyári doboza is nagyon kicsi (megszoktam a 48 literes dobozt a Banditomon, abba befér a laptophátizsák, de az a kocsisorok közé túl nagy, nem tudok jól motorozni, és kár bele a 6 l/100 km).
-
suste
veterán
válasz Moleman #72070 üzenetére
-átírás: egyszeri díj, tényleg olyan brutális? mennnyi az?
én inkább a regadót mondanám brutálisnak, de ez ugye használtnál nincsen (ha itthoni)-biztosítás: 2018-ban ennyi volt, és szerintem jövőre sem lesz sokkal több:
csak pár ezressel volt kevesebb az 50-es robeszomnál-olajcsere: 1L olaj kell bele (ahogy a 4T-50-esekbe is), az olajszűrőt nem kell cserélni, csak kipucolni
ebbe tuti nem rokkansz belelevegős/karbis blokk, szóval kevés törődést igényel ez is (2T-hez képest a szelephézagállítás ami plusz)
cserébe kapod:
+szabályos, nyugodt "száguldozás"
+tuning nélküli 90km/h
+2 személy
+M0-ra is felmehetsz
+3-4L-es fogyasztás (nem plusz, hanem ennyi ) -
Moleman
addikt
Az átírás 30 körül lett volna, egy 200 ezres motor esetén jelentős tétel, főleg annak tudatában, hogy ennyiért csak egy fost vehetek, amin rövid időn belül úgyis tovább akarok adni. Az 50-esnél nincs ez a mentális teher. 6-800 ezer fölött már nyilván más lenne a percepció, de robogóra egyelőre nem akarok ennyit szánni, pont azt szeretem benne, hogy nem féltem, se töréstől, se lopástól. A Bandittól is ezért akarok megválni. Ja, plusz a műszakiztatás.
A biztosításra nekem 14 ezret dobott az Allianz (a robogóim 2340 és 4542 ft-ok, a 650-es Bandit 10.296). Az olajcsere nem anyagilag fáj, csak a kosz meg a meló, ami vele jár.
A Diok is 3 liter körül esznek nálam, bár az újat még nem tudom, nem mentem vele annyit. Nyilván jobban megéri egy jobban gyorsuló tárgyba tankolni ugyanennyit, de a többi szempont miatt ez elfogadható kompromisszum (próbáltam 4T 50-est egyszer régebben, de hiába eszik 1.5 litert, azzal eltaposnának a szokásos útvonalaimon). Egyszer biztos eljutok oda, hogy rászánom azt a pénzt, de még sok más van előtte a listán.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz Moleman #72072 üzenetére
Nekem a Yamaha Cygnus lepapirozása kb 60-70e-be fog fájni, ebben benne van az eredetiség vizsga, műszaki, regadó, rendszám, forgalmi, átírás. Nekem így is megéri, jóval olcsóbban vettem mint a rendszámos társait.
Nekem a biztosítás kemény 200 Ft-al lesz drágább mint az 50-esre amire 4000 Ft-ot fizetek. Ott van még a teljesítmény adó ami éves szinten kb 2500 Ft.
Olajcsere nekem 20 perc volt elsőre, haver ugyan ilyen robogóján már 15 perc alatt végeztem. Kartont kell a motor alá tenni és nem lesz semmi mocskos.
Üzemanyagon meg simán megspórolom ezeket a költségeket. Forgalomban meg nem tolnak le a rendszám miatt. Amikor haver rendszámosával megyek, nem jönnek a seggembe, mikor a sajátommal közlekedek mindig keménykednek, pedig dinamikusan közlekedek. -
Topikgazda
-
Moleman
addikt
válasz sityupityu #72074 üzenetére
Fogalmam sincs, miért volt ilyen drága, pár éve reflexből hozzájuk megyek, mert ott volt legolcsóbb minden (a megbízható nevek közül). Lehet, hogy simán csak az utóbbi idők áremelkedése, 2.5 éve 2340 volt egy robogó, azt azóta is annyival fizetem, most 4542. Pedig vidéki lakcím, 30 év, 13 éves jogsi.
-
Kolty
aktív tag
Sziasztok.
Végső "elkeseredésemben" fordulok hozzátok.
Kicsit off leszek.
Egy rugót keresek utánfutó rúdra, de sehol se találok.
Arra gondoltam, hogy motor, robogó teleszkóp rugó esetleg jó lehet rá.
A lényeg, hogy 40mm átmérőjű gömbvason tudjon játszani. Hossza minimum 60mm. hatos, nyolcas anyagból készült legyen.
Nincs esetleg valami ötletetek, nem-e ugrik be valami, hogy milyen rugó is felelne meg számomra?
Köszönöm.
-
KTMHobby3
tag
Szia!
Mikor én kerestem rugót, ezt írták nekem: https://www.csordasrugo.com/Theory66: Barátomnak van egy ugyanilyen Sendája, a váza ugyanilyen kék csőváz. Neki is hasoló gondjai vannak, bár akitől vette, az adott Neki tartalék alkatrészeket, meg egy 50-es blokkot. A 18. kerületben lakik, ha beszélni akarsz Vele, megadhatom a címét, tel. számát.
-
perge666
veterán
Jó estét.
Mitől van az hogy a Derbi Predator robogóm 0 fok környékén nem akar indulni?
Át toltam szüleim fűtött garázsába és 1 óra múlva mikor próbáltam már 3. rúgásra járt is.
Múlt héten be akartam indítani -2 fok körül lehetett,de hiába rugdostam nem indult,pedig biztos rárúgtam vagy 70-80-at,nem is röffent.
Rá pár napra egyik délután +1 fokba indult rendesen ahogy kell.Gyertya új van benne,olyan amilyet a gyárban előírnak,légszűrő kitakarítva,tiszta,benzin van benne,olaj is,tényleg nem értem hogy hidegben mi akadályozhatja az indulást!
-
Topikgazda
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #72079 üzenetére
Na az király ha még te sem tudod.
Kézi szivatós,és ha nem húzom neki a szivatót akkor nem indul be melegebb időben sem,szóval biztos működik.
Ráadásul üzemmelegen ha ráhúzom a szivatót akkor le is áll. -
macilaci78
nagyúr
válasz perge666 #72080 üzenetére
Teljes szívatóhoz lehet, nincs elég hideg. Próbálde negyed, fél szívató közt. Én is mókáztam vele télen... Volt, hogy túlszívattam, oxigénszegény volt a keverék, ha röffent is, fulladt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #72081 üzenetére
Igen, ez egy jó ötlet, hogy megpróbálni nem teljes szívatóval...
szerk: Bár szerintem nem ez lesz, mert már plusz egy-két fokban is kell teljes szívató, de azért érdemes megpróbálni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #72082 üzenetére
Nálam 0°C környékén a fele általában sok is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
válasz macilaci78 #72081 üzenetére
De +25 fokban is teljes szivatóval indítottam nyár végén mert azóta van nálam,és akkor sem sokallt.
Vagyis felbőgött,de pár másodperc alatt beállt a normál alapjárat.Amúgy ezt a negyed meg fél gázt próbáltam amikor nem indult a hidegbe,de semmit nem értem el vele.
Tiszta benzinszag volt!
Próbáltam szivató nélkül is,egyszer sem röffent még csak csúfságból sem.sityupityu : Igen szerintem is normálisan működik a szivató része.
Egyébként még most is szülők garázsában pihen,nem rég jöttünk haza,indult is rendesen most is mikor próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz lbence #72089 üzenetére
Én a szűk 1,5 éves Derbi Sendámat is teljes szivatóval indítom nyári reggeleken amikor 20-25 fok van / biztos indulna szivató nélkül is pedig,csak már megszoktam simson után / ,jó mondjuk hazafelé a munkából meg mindig szivató nélkül indul 1 rúgásra.
De egyébként a 2 ütemű motoroknál szerintem nem kell csodálkozni hogy kell használni a szivatót.....
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz perge666 #72085 üzenetére
Nem fél gáz, hanem fél szívató.
A manuális szívató nem on/off, hanem a semmi és a max közt fokozatmentesen adagolható.
Nekem volt, hogy szívató nélkül 8°C-os reggelen még önindítóval pöcc röff a 20 éves vas.Ha 70-80-at rárúgtál, jószerével már üzemmeleg. Rúgj 10-et szívató és gyújtás nélkül, majd gyújtással kis gázzal. Ha nem kapja el, akkor negyed szívatóval gyújtás nélkül megint tízet és így tovább.
Ha így sem indul, akkor gyertya ki, egyáltalán nedves-e. Lehet, a hidegben valami megszorult, például az úszó tengelye és nem kap benzint a motor. Erre a pici meleg tüneti kezelést már ad.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
válasz macilaci78 #72092 üzenetére
Roszzul írtam,nem gázt akartam írni hanem szivatót.
Mindenféle variációt próbáltam már amit írtál,csak a gyertyát nem vettem ki,de érzett a levegőben a tömény benzinszag......
-
macilaci78
nagyúr
válasz perge666 #72093 üzenetére
Túlszívattad, én is megcsinálom, ha ideges vagyok. Ilyenkor szoktam gáz és szívató nélkül rágni 10-et, 20-at gyújtás nélkül, majd ugyanígy gyújtással. Ha gyújtás és gyújtás nélküli próbálkozás közt nincs különbség hangban, eredményben, akkor folytatom. Ha gyújtáskor csak pöffen, de nem kapja el, akkor negyed-harmad szívató és pici gáz, vagy elkapja, vagy csak pöffen. Ha csak pöffen, akkor gyújtás, gáz, szívató nélkül megint tízet, majd gyújtással, de szívató nélkül, pici gázzal, akkor el szokta kapni.
Én a szívatót nem szoktam használni, csak hidegen és akkor is csak, ha még áll. Ha már ráültem és mentem 50 métert és a következő 100 méteren sem kell megállnom, visszanyomom nullára.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
lbence
aktív tag
válasz macilaci78 #72095 üzenetére
Simsonon ugyanígy használom én is.
-
perge666
veterán
válasz macilaci78 #72095 üzenetére
Ez a sok rúgás szerintem nem normális dolog.....
De értem hogy mit akarsz mondani és köszönöm a segítséget.
-
macilaci78
nagyúr
válasz perge666 #72097 üzenetére
Szerintem sem normális, de betudom user errornak, ha már túlszívattam.
A hideg fémen könnyebben kicsapódik a permet, az meg már nem úgy lobban. Ezen nem segít a dúsabb keverék sem, több csapódik ki. Ezt ki kell pucolni onnan, illetve el kell érni, hogy ne legyen olyan hideg a henger. Persze mindez akkor él, ha egyáltalán kap üzemanyagot a gép. A benzinszag máshonnan is jöhet, nemcsak a kipufogóból.Azért egy 2T 50 ccm gép messze nem olyan precíz, mint egy autó és a kisebb lökettérfogat miatt a hibahatár is kisebb.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #72095 üzenetére
Úgy is túl lehet szívatni egy gépet, hogy azt rugdoshatod napestig ...Amikor úszik már a gyertya is és tiszta redva, akkor sok esetben csak egy szellőztetés segít (gyertya kiteker és utána jó pár rugdosás, hogy kijöjjön minden, plusz gyertya takarítás). Persze ez nem mindig van, de jártam már így. Ha nem lett volna nálam gyertyakulcs, akkor tolhattam volna hazáig...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Zoli bácsi
őstag
Helló! Kis segítséget szeretnék kérni. Jártan itt valamikor 1 éve, típust kérdeztem, mit nézzek. Nem találtam kedvemre valót azóta sem.... Az a helyzet, hogy magasak az igények, jó állapotú mocit keresek. Horgászni járni, meg városi futkosónak kéne, tehát nagykerekű, a diszperzites vödör beférjen a lábam közé, meg elhordja a 125kg súlyomat, 194cm-el. Nagyjából Piaggio Liberty, Aprillia Scarabeo, Piaggio Typhoon vonalon nézegettem. Vagy széthajtott tuningolt felújított, vagy visszatekert "import" robogó, ez volt a két fajta amivel találkoztam. 50 évesen nem sportkipufogó meg 70-es henger kell, hanem egy megbízható, kisfogyasztású lehetőleg 4T robogó, amivel elpöföghetek a 15km-re lévő folyóra, fele utat kavicsos tagúton, ahol úgy sem lehet hajtani.... Szóval 1-2 éve nézelődöm, tökörészek, de már én meguntam. Körülnéztem a neten, találtam egy oldalt, a webrobogó-t, legolcsóbbnak tűnik, ingyenes házhozszállítás, és hitel. Mondom letenném azt a 250-300eft-ot amit használtra szántam, a maradékot meg 6 hónap alatt lepengetem....Aztán új gépem van. Asszony is támogatta, azt mondja most vegyem, télen olcsóbb (Legalábbis így logikus.)
Kinézettek:
[link] [link] [link] [link]
Szerintetek?
Kymco az ára miatt szimpatikus, Libertyből van 2T, és 4T, nem tudom melyik lenne jobb.....4T fele hajlok, korszerűbb, csendesebb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs