-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
válasz Weeman1 #38814 üzenetére
Hát, akkor egy cipőben járunk. Boltban típusspecifikus dolgokat nem nagyon fogsz találni, burkolati elemeket el is felejtheted. Ebay-en van sokminden, de nem olcsó, és elég változó a kínálat. Olasz webshopokban van még alkatrész, de ott sem olcsó.
Mivel ritka, keveset bontanak, és onnan is gyorsan eladják a jellemzően hiányzó dolgokat.
Keress rá vaterán, képesmotoron, expressz, duen. Én sajnos nem sok mindent találtam.Vizes vagy levegős?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Weeman1 #38901 üzenetére
A kettő nem zárja ki egymást. Eddig se tette (Én is dolgozok).
wolfnet: Még nem, Tact-hoz nem igazán találtam. Egyelőre azt próbálom meg kideríteni, hogy melyik Dio-val egyezik meg a karbi. A gép: Honda Tact AF31 1995 ha minden igaz (Bár ki tudja miket mókoltak eddig rajta)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Weeman1 #53310 üzenetére
Köszi.
Ha úgy nézzük nekem két motorom van.
1971 Simson Schwalbe KR51/1 (üzemen kívül. Többé-kevésbé működőképes). Majd egyszer megcsinálom, veteránozni...2003 Yamaha Majesty YP180 (Szerelőnél. )
dzso22: Öcsémé is most lett felújítva. 130k volt a vége... Bár a tipikus, 100Ft-os apróság beszarik azért előjött az első tank benzinnél is kétszer...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Weeman1 #53316 üzenetére
Nekem gyerekként egy - vadiúj - Jawa Mustangom volt, az olyan mély hatást gyakorolt rám, hogy utána 32 évig semmilyen motorizált kétkerekűre eszembe nem jutott volna felülni. Mondjuk volt vele egy ronda balesetem is, de utána még egy évig használtam (amíg meg nem lett az autós jogsi). 50 éves fejjel ültem ismét motorra, a B125 jóvoltából.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
szentkuti11
addikt
válasz Weeman1 #53544 üzenetére
Ausztriában hallottam olyanról (bár biztos itt is megcsinálják), hogy mikor rátették a mérőpadra a motort, akkor tökéletesek voltak az értékek smkp-nak, valójában pedig 100-as henger volt a gépen. Hogy csinálták? Egyszerű, mikor ráteszik a padra, akkor biztonsági okokból végig be van húzva az első fék, a helyi srácok meg csináltak egy olyan elektronikát, ami a fékkar behúzására visszafojtja a motort.
-
DigitXT
félisten
válasz Weeman1 #56997 üzenetére
Pont tegnap tankoltam 9,16L-t 167 km után. Ez akkor ugye 5,485L/100,
ami nálam a városban már jónak számít. Egyszer kéne menni egy ilyen
normális szöttyögőset. De legalább 1 hétig, hogy kb. kifogyjon a tank
a melóba járás alatt: kíváncsi lennék, mennyire lehet leszorítani.
Alapvetően a több, rövidebb, és főleg városi (piros lámpánál megállós) út
nem szokott jót tenni a fogyasztásnak... pláne kilövésekkel fűszerezve.Amúgy ~gyári 400-as, fain görgőkkel (16 gr, Dr. Pulley), kipuffal (4Road):
a kipuffnak a hangon kívül nincs jelentősége (1-2 kg-mal könnyebb max),
a görgő viszont segített picit a kilővésen (). De nem sokat, viszont 110
fölött csökkentette a fordulatszámot, így a fogyasztást. Talán még kicsit
a végsebességet is kitolta (150+), de kisplexivel a légellenállás nagyobb.Ha igazán rakétát akarnék, akkor legalább egy 15-ös görgőt kéne rakni
bele, esetleg egy Multivar-t, mert amikor ugrik át a gyári varió csíkján* a
szíj, érezni egy pici fordulatszám ejtést, és torpanást. (Akkor ugrott elő
a Nexus 500 kb. fél métert, amikor torpant, de amúgy ~140-ig fej-fej.)A kuplungom is kopott már, ezért 0-30-on picit gondolkodik a gép most.
Azért a Majával összevetve még mindig brutál a gyorsulása, bár semmi
egy nagyobb motorhoz képest. Tegnap egy rövidnadrágos gixxeres úgy
otthagyott, mint eb a szaharát. Ez nem lepett meg. Következő pirosnál
néztem, hogy természetesen vízszintesre van hajtva a rendszámtáblája:
mehetett vagy 160-at az Egér úton, nemtom - szerintem ér kb. 300K-t?)Csekken.
szentkuti11: más f*szával a csalánt. Mondjuk elkopik a kuplungom...
Btw. a szabályos menet az nekem is nehezen lenne tartható. Túl lassú.
És HA ezt az autósok is így gondolják, akkor pont balesetveszélyes is.
Szerk: de pont tegnap hazafelé nem nagyon "rohantam", ellenben nagyon
élveztem a motor kellemes dohogását. Mondjuk sokat nem láttam, mert a
gyári lámpa nagyon harmatos, de mint gurulás kényelmes volt az 50 km/h.*: nem csak a kuplung kopott. Van benne már 37-38 ezer km - óra szerint.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
-
-Mosquito-
őstag
válasz Weeman1 #60599 üzenetére
Osztrák rendőr.. Glockner környéke. 1.18mm volt a profilmlység ezt 25Eu-val díjjazta. Majd venni kellett új hátsó gumit vagy rendszám le, x helyen át lehet venni, miután gumit cseréltél. 55eft volt az 1db gumi. Itthon a 2db 65eft.
Szentendre/Dobogókő rendőri ellenőrzés.
Nincs jugusultsága vezetni azt a gépet amin ül,magyarán nincs arra jogsija. Másiknál slick gumi.. Nagyon szeretném, ha két ilyen birka jönne velem szemben és az ő hülyeségük miatt karamboloznék/esnék stb..Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Weeman1 #60602 üzenetére
Mennyi km lehetett/volt még a gumiban, repedezve volt? Fotó van?
mumtaz:
Igen ott van a kopásjelző, viszont kint sokkal jobb utak/aszfalt/szerpentinek vannak,ott lehet ~40-50%-al lerövidülhet egy gumi futásteljesítménye is. Nem a gumi éveit nézték, hanem a profilmélységet. Felmegy az ember ilyen szerpentinekre/látványutakra lent 30°C fent 0-5°C és még eshet is a hó. Ott egy szar/kopott gunival..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HTPC (házimozi PC) topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- DIGI kábel TV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- EAFC 24
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen