- DIGI internet
- OpenWRT topic
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Freemail
- Windows 10
- eBay
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
Egy ilyet találtam (egyébként azt szokták mondani, hogy 100mikron körüli a gyári):
"Sík lemezfelületen, szélétől kb. 10-30 cm-re mérve ezek a jellemző értékek:
80-200 mikron: gyári fényezés
110-300 mikron: nagyon jó minőségű kézi fényezés
300 mikron felett: valószínűsíthetően gittelt, fényezett felület"“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
doktor úr
tag
Digitális képkeretet vennék. Ha van valakinek eladó, privit írjon! Cserélem is:
Minolta MD Zoom 35-70mm f3.5 objektív [link] 12k
A hatalmas hőségre való tekintettel: eladó Cooler Master notebook hűtő 3k [link]
Eladó HSTNN-FB21 utángyártott notebook akku. Vadiúj, egyszer volt gépben. Az akku 6600 mAh-s, 5-6 órát bír (HP 2510p-ben mértem). Kompatibilis típusok: HP 2510p, 2530p, 2540p, NC2400, NC2410. 8k
Valamint eladó egy 12 V-os tolatókamera-monitor, nemtom hány collos, kb. 4-5. Dobozában, nem használtam egyszer sem (a fólia is rajta van). mondjuk 5k
-
zsolt1225
aktív tag
Voltam 2x is ózdon. Mind a kettő szép megkímélt állapotúnak volt hirdetve. Aztán ahogy nézegettük a kocsikat csak jöttek elő a problémák. Az egyik itt ott rozsdás, véletlen nekitolattak valaminek. A másik árokba volt és csinálták, polírozás nyoma látszott, persze tagadják... Mindkettő magánszemély volt. Mindkettő fölösleges út
Jogi dolgokkal nem tudom mi a helyzet, nem érdemes inkább vele foglalkozni. Ha valami ismerős akar oda menni, le kell beszélni. -
Solad
őstag
Én is bejártam az országot, még Győrben is voltam kocsit nézni hogy megtaláljam a nekem való elég nagy, esetleg kombi dízelt. Aztán tele lett a tököm és megvettem nagybátyám benzines ötajtós Fabiaját
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
jFox
őstag
Az jó választás volt.
Én is úgy voltam vele, hogy jól szét nézek. Mondjuk én azt sem tudtam az elején, hogy milyen autót akarok venni, olyan hirtelen elvitték az Escortomat.
A végén egy Fiat Brava lett belőle, ami nagyon tetszik, de használt autó lévén, most egyre-másra jönek elő azok a problémák, amivel az előző tulaj már nem akart foglalkozni. Használt autónál sajnos ez a trend. Nincs olyan, amihez ne kéne nyúlni. A minimum a szíjjak és az olajcsere.
Ezen felül nekem volt egy kis kálvária is a klímával. (első klímás autóm). Azt mondták, hogy van benne. Mint utóbb kiderült, egy elég jelentős része, a hűtő, hiányzik belőle. De szerencsére korrekt volt a kereskedő és ez is megoldódott.[ Szerkesztve ]
--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
-
Solad
őstag
Cirka 100-150-nel olcsóbban megkaptam mint amennyiért ezek akkoriban mentek, kaptam hozzá egy garnitúra nullkilométeres téligumit felnin, és ismerem az előéletét. Szerintem is az volt
Mentem vele azóta 30000 kilométert, az egyetlen baja az, hogy a jobboldali tükör nem fűt.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
mycso
veterán
Egyébként kintről behozni mennyire érdemes???
Valóban csak EZEK a költségek vannak, vagy van még egyéb is?
Gondolok itt arra, hogy kimegyek, megveszem, hazagurulok vele és itthon lepapírozom.
Kint még kell valakinek valamiért fizetni???Mert, ha valóban ilyesmi a költség, akkor erősen érdemes kintről behozni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
üszök
őstag
Köszi.
Nem mintha mostanában akarnék autót venni.
Bár ez a hitel dolog akár még jól is elsülhet ami most megy.Ez a csak magánembertől vegyél autót dolog is csak úgy működik,ha ő vette újonnan talán. Ha használtan vette őt is átb@szhatták vele annak idején+ ő is törhette porrá ugyanúgy. Mert az,hogy rideg tartásban vannak nálunk az autók az csak egy dolog,hogy csak azt cserélünk amit muszáj és már kiesik.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
Regadó,Vizsga,forgalmi,törzskönyv,rendszám,eredetiség vizsga. Ennyi van. Ja meg kint ki kell vonatni exportra forgalomból ha jól emlékszem az úgy 30 Euro körül van. Ha kérsz kiviteli rendszámot kint az is annyi körül van,és a Német 3 napig érvényes.
Kicsi az esélye,hogy kimész,és jó vételt csinálsz csak úgy magadtól. Kisebb iparág foglalkozik vele kelet Európában. Ha valakivel kimész aki ezzel foglalkozik akkor talán. Az öregebb autókat meg észak Afrikába viszik konténer számra.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
mycso
veterán
Jah, nyilván nem úgy csinálnám, hogy kimegyek egy autóhoz, aztán vagy adja vagy nem.
Vagy ismerőssel, aki gyakran jár arra, megnézetnék párat, aztán egy alkalommal, amikor megy arra, akkor megnéznénk párat és valószínűleg vennénk is valamit.
Vagy egy olyan emberkének elmondanám, hogy mit szeretnék, aki járkál ki, csak ugye ekkor picit nő az ár.Amiket nézegetek, bő 500K-val olcsóbbra jönnek ki kintről, mindenféle adóval együtt is. (sőt, itthon nem is nagyon van olyan, mint amire rá vagyok kattanva)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
bnorci71
addikt
én pl hülyét kapok amikor bemegyek nézelődni/bámészkodni egy kereskedésbe és betámadnak,
jobb szeretem ha én megyek be az irodába ha tetszik/érdekel valamelyikbár az autóim nagy többségét piacon vagy tulajtól vettem, a
nepperektólhitelközvetítőktől amúgy is feláll a szőr a hátamontörés/sérülés
legtöbször mit is ír pontosan a hírdetésbe
sérülés mentes .......ja, most már
a gyári fényezést esetéeg lehet támadnide 100 autóból 99 nem a kereskedőé
vagy bizományba van nála, vagy lehet még a kinti tulajtól fogod te megvenni[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
bnorci71
addikt
bezony nem
csak gondolj bele
miért ad el a német egy 2-3 éves autót 40-60eKm-el?
90% hogy sérülta behozottra az első szűrés a magyar okmányok, bár a nepperek így is hirdetnek behozottat
ha a hirdetésbe benne, hogy magyar forgalomba helyezés akkor az az, ja és a fényképeken a szélvédő jobb sarkába keresd a matricát, bár ne tudom az mikortól van pontosan de 5-6éve biztos"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
bnorci71
addikt
2002-be végigjártam a behozatalt
nepperrel voltam
a tapasztalat van 3 napod autót venni
te ez idő alatt nem fogsz venni olyat mint amiről a regék szólnak, szaréhúgyé a nepper tud venni autót mert nincs kényszere sokat van kint ha ne adj isten meglát valamit megveszi, és extra haszna vankb olyan lutri mintha itthon vennél autót a hirdetés alapján
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
diablo1984
veterán
török, lengyel, orosz stb. nem olyanok mint az itthoni kisebbség, ezek tesznek a pénzért, de simán lehazudnak 2-300e km-t az órából, pofátlanok, épp úgy mint aki behozza, visszatekeri és úgy adja el! ezek már eleve kinnt visszatekerik, nem hiába sok hirdetésben is ott van, hgy csak export, vagy újra értékesítés céljából, mert nagy balhé lesz, ha egy német megveszi és kiderül a cselezés, ott még börtön is járhat érte!
-
mycso
veterán
válasz bnorci71 #48220 üzenetére
Ja, csak mint írtam az ár nem mindegy, illetve nincs itthon olyan, mint amit szeretnék.
2006 utáni Megane2 CC 2.0dci.
Itthon 1.9dci-k vannak és 2M-től kezdődnek.(egyelőre, még csak álmodozás ON-ban vagyok, de azért nézelődés, kisebb utánajárás már elkezdődött, hogy mit/hogy lehet)
Meg a másik probléma pont az, amit írtál, hogy a sajátomat nem tudom majd eladni, mert ugyan szép állapotban van, kis fogyasztású diesel, kombi, benne minden földi jóval, 7éves (eddig, jó ilyet keres mindenki, bár van rajta 1-2 apróbb esztétikai hiba a használatból eredően) DE van benne 340k km és ez elrettentő ennél a pontnál rám is raknák a telefont, én meg nem tekergetek, lesz@rom. Így lehet, locsolok rá még némi pénzt, és marad egy jó időre.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
bnorci71
addikt
sajna ez ilyen
ha elmegy a Scenic én is 6-7 éves autót keresek ,de megmondom őszintén 150eKm felett nem érdekel
gondolj bele megvenném a tiéd és 5 év alatt én is beletekerek 120-150e kizárt, hogy félmiliót+ nem kell egy nagygenerálra költeni 400-500eKm környékénés utána eladni is lehetetlen
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
ragamof
csendes tag
Nekem az 1.2 G Astramban 352K van benne és családom rakta bele 14 év alatt. A kocsi most is pöpec motorikusan, futómű is penge ( magyar utak ) és most e mellé keresek kombi H astrat 150K tényleges kilométerrel.... csak ilyen nincs...
HP ProBook
-
jagada
őstag
válasz ragamof #48228 üzenetére
Én vadiúj ötajtós 1.6-os benzinest hajtottam a tapasztalataim:
- a motor rohadt gyenge, ha kitaposom a szemét gondolkodik, hogy egyáltalán mit is akarok mire nagy lomhán elindul, de legalább rengeteget fogyaszt
- az ülés az valami katasztrófa, kemény, rövid az ülőrész, nem lehet normálisan beállítani 60 km-t sem bírtam ki benne egyhuzamban, mert megfájdult derekam, mindenem
- a bajuszkapcsolók (index és ablaktörlő kapcsoló) valami vicc, állandóan össze- vissza kellett kapcsolgatni mivel nem marad állásban csak érintőkapcsolók vagymi és sose akart visszakapcsolni
- a középkonzol gyönyörű kájhaezüstre van lefújva és minden csodás kopogós műanyag benne
- a tér nagyon kicsi az utastérben, a csomagtartó akár egy suzukié
-amikor becsuktam az ajtót wartburg szerű bádog döngéssel jutalmazta
-visszapillantóból nem lehetett normálisan tolatni, snm lehetett érzékelni sem a kocsi elejét se a hátulját pedig vezettem már vagy 1milla km-t, szóval nem ma kezdtem
stb, stb...Az 1.2-es G Astram bármilyen szempontból kenterbe verte.
[ Szerkesztve ]
Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition
-
mycso
veterán
válasz diablo1984 #48225 üzenetére
Nem, 260-al vettem 3évesen, azóta nálam eltelt 4 év és 80k km.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Bull Boss
senior tag
AMúgy szerintem nem rossz ötlet beállitani 100K km alattira a futásteljesitményt és úgy keresni. Igaz hogy leginkább benzinesbe, de teljesen szalon állapotú kocsikat lehet igy venni. Multkor is volt egy Seat Toledo (nekem nem bejövös) 1.6 benzines, 44K km el, patika állapot 1,7 ért hirdetve 2008-as.
-
mycso
veterán
-
wwenigma
Jómunkásember
Kis olvasnivaló... [link] Igaz írás...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Lajkó
őstag
Nagyjából elmondták helyettem hogy mizu... Annyit hozzátennék, hogy ha jól tudom nincs külön eredetvizsga, hanem egy szigorított műszaki van, ami olyan negyven környékén mozog árban, és abban foglaltatik az eredetvizsga is.
Én neppertől vettem, aztán majd meglátjuk. Úgy tesznek ők is, hogy az én nevemmel hozták be, tehát Magyarországon még nem volt forgalomba helyezve
Itt Miskolcon 1 évvel öregebb széthajtott fostalicskát tudtam volna venni kiégetett huzatokkal egy cigótól ugyan ennyi pénzért!
Amikor mondom neki, hogy ok, akkor mennék vele egy próbakört! Erre mondja persze, és fogja bevágja magát a kormányhoz! Szerinted? Úgy ott hagytam a picsába, hogy köpni nyelni nem tudott hirtelen! -
mycso
veterán
válasz diablo1984 #48236 üzenetére
Az első generáció a 2006 előtti M2-nél volt jelen (82 és 101 lovasok), ott valóban hallani több csúcs-turbo problémát.
2006 utáni Megane-hoz kétféle van (clióhoz van gyengébb):
- 86 lovas, 5-ös váltóval, 2tömegű nélkül, és elvileg fix turbóval, ezek igazából kinyírhatatlanok, cserébe nem is mennek.
- 106 ló, 6gangos japán váltó, 2tömegű, VGT, sőt a 2008 utániakban DPF is.Üzemanyag, amiből jót kell rakni bele, mert nagyon kényes rá (ami kúton kapható, bármelyik jónak számít), szűrőcsere gyakran, meg a szokásos turbós dolgok (főleg ennél, a kis ccm miatt): melegítés/hűtési idő, 2000rpm körül érdemes használni városban is, mert ugyan 1500körül is eljár, de nem jó neki.
Enni nem eszik, a 106lovas megy is.
Hajtókarcsapágy, ami gyárilag alul van méretezve, azt 180-200k km körül cserélni kell (10k körül van a csapágy szett), mert szétmegy.Nem igazán hallok normális használat mellett csúcs-nagynyomású szivattyú problémákat sem.
Pár apró "szokásos" renault betegség: gyakran kiégő izzók, hátsó lámpa testelési problémák, ablakemelő problémák, fűtés ventiláor problémák, légzsák visszajelző.....ezek általában mind otthon, fillérekből javítható dolgok.
Tehát, olyan igazi komoly problémát nem tudok mondani.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #48240 üzenetére
értem ez alatt a motort, kettős tömegű, részecske szűrő, injektorok, stb?
-
Pitu
aktív tag
válasz bnorci71 #48217 üzenetére
nyilván a betámadást tukmálást én sem szeretem (bár ilyet még nem tapasztaltam, inkább az ellenkezőjét , de a normális eladó pl. segített hogy az általam említett típusok hol vannak, illetve ajánlott egyéb típusokat is az ársávban. Sőt elkezdte sorolni a kiszemelt autók hibáit, amin eléggé meglepődtem. Szimpatikus volt. Autóra hitel nálam nem játszik.
(#48226) ragamof: dudagomb még egyben van a g astran?
-
Pitu
aktív tag
válasz diablo1984 #48240 üzenetére
Pont a héten volt szerencsém kollégámét vezetni (2004-es kombi 86le-s motorral). 1500-2000-es fordulatig pörgettem kb., egész szépen ment. A fogyasztási adatokra meg csak pislogok, alig eszik.
Ez behozott lehet (rendszám), de a motorról nem sok infó van... -
mycso
veterán
válasz diablo1984 #48241 üzenetére
Most járok ugye 340k-nál.
Turbo gyári, motor bontatlan, váltó gyári, a kuplung vagy 5000-el ez előtt volt először cserélve, 2tömegű pedig felújítva.
Hk csapágy 200k körül volt már cserélve, meg elvileg 2csúcs felújítva szintén valahol 200k körül (bár ezek lehet cserélve voltak, mert valahol azt olvastam, hogy a 106lovas csúcsai nem újíthatóak).
Valami nagynyomású üzemanyagcső durrant egyszer szét benne szintén 220k körül, azt cserélték. Illetve 310k körül egy generátor. Az enyémben még nincs részecskeszűrő.
Tehát effektíve nem sok minden...Enyém az 106lovas, ez már eléggé használható, bár akiknek 86lovas van, arra is azt mondják, hogy jól használható (nekem a 86lovas nem jött be).
Fogyasztás vegyeseben, normálisan használva 5l alatt. Miskolc-Barcikát járom minden nap +egyéb itt Miskolcon belül, erre mondhatjuk, hogy 40%-60% város-kint. Így szokott ilyen 4.2.-4.4 -et írni a computer, ehhez tapasztalatok alapján +2-3decit hozzá kell adni, hogy megkapjam a valós fogyit. (ez nem racingboy, de nem is papás stílus, tehát még ez mozdítható +/- irányba picit)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Penndragon
tag
válasz bnorci71 #48224 üzenetére
Tuti az értékelésre nyomtál? Ha azt az opciót választod akkor előbb az eladónak kell jóváhagynia a lehetőséget. Ha ez megtörtént akkor emailben kapsz egy linekt ami az értékelési felületre mutat. Legalább is legutóbb (kb 1 hónapja) még így működött. Ez inkább a "Hirdetés jelentése" felület, ha panaszt akarsz tenni arra jó!
Itt van amúgy részletes leírás a rendszerről: http://hardverapro.hu/oldal/sugo/#12
[ Szerkesztve ]
A kreativitás csak a tudás pótlása improvizációval.
-
elistvan
senior tag
Alaplapon esetleges zárlatot tud valaki javítani? Eddig ment egy Asus p5kr lap. Mosta kapcsolnál be, fel sem pörög. Áramot kap.
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
Pitu
aktív tag
Úgy néz ki mázlim lesz, de nem akarom elkiabálni. Kollégám legjobb haverja pont elakarja adni a 2007-es yaris-át. Újonnan vette, 100K km van benne. Ma meg is néztem, még szinte gyári állapotban van.
Egy gyerek vállalható lesz vele, aztán meg jó lesz 2. autónak ha kinőjük.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs