Új hozzászólás Aktív témák

  • dajani

    tag

    Üdvözlöm.

    Vásároltam egy Mo.-on jól ismert rég működő webshopban Visa Electron bankkártyámmal(04.15.). A vásárlás után kb. 1hétre(04.21.) kaptam egy értesítést a bankomtól, hogy újabb rendelés történt és a webshop közel 90Ezer Ft-ot levett a számlámról így -810Ft az egyenlegem. Ez hideg zuhanyként ért, mivel nem én vásároltam és a bankkártyám is nálam volt. Én rögtön le is tiltattam a bankkártyám. Ennek különböző díjai voltak. A banki ügyintéző megnyugtatott, hogy idővel jóváírják az összeget ha a vizsgálat lezárul. Megkerestem a webshopot telefonon(04.22.), de csak egy vásárlási ügyintézővel tudtam beszélni, aki azzal nyugtatott hogy kivizsgálják a panaszom és értesítenek. Az elküldött értesítőben(04.26.) azt írták hogy ők nem látják a rendszerükben, hogy ilyen történt volna és küldjek a tranzakcióról dokumentumot. A bank csak számlazárás után tud kiadni erről bármiféle kimutatást ami 05.06. -án lesz. Azóta a számlámon gyűlnek a mínuszok, és pénz nélkül kell valahogy léteznem. Ha jól gondolom, akkor visszaéltek a bankkártyámmal. Mit tehetek ez ügyben? Kihez fordulhatok, feljelentést tegyek-e? Hozzáértő segítségét várom.

Új hozzászólás Aktív témák