Új hozzászólás Aktív témák

  • EmberXY

    addikt

    válasz szilard28 #963 üzenetére

    "De a vevő jogos alappal feltételezheti, hogy a futár is részt vesz a csalásban, így visszatarthatja a rendőrség kiérkezéséig."

    Szerintem nem biztos, hogy jogos a feltevés, mindenesetre a rendőrséget értesíteni kell.
    Itt szerintem az a gond, hogy amennyiben aláírja valaki a csomag átvételét, azzal elismeri, hogy átvette, a futárnak így el kell tudni számolni "odabent" az ellenértékével, az itt mellékes, hogy mi volt a csomagban, a kézbesítés megtörténte a lényeg.
    Ha az átvevő nem fizeti ki a csomagot, akkor a futár szempontjából rossz a helyzet, mert nem tud vele elszámolni, könnyen az állásába kerülhet, és konfliktushoz vezethet a helyszínen, másrészről érthető az átvevő problémája...
    Összességében szerintem a futárcég üzletpolitikájában lehetnek hézagok, véleményem szerint nyilvánvalóvá vált az átverés, amint ki lett nyitva a csomag, lenni kellett volna egy "protokollnak" erre az esetre, pl jegyzőkönyv, a pénz át nem vétele, a rendőrség értesítése a futár részéről (az a pár perc + a hívás nem okozna nagy kiesést), majd később a rendőrség már a futárcég egy adott részlegének együttműködésével folytathatja az adatgyűjtést, nyomozást, stb...

    Egyik korábbi munkahelyemen tapasztaltak alapján a futárok "sietnek", és csak addig együttműködőek, amíg még nincs átvéve a csomag.
    Jegyzőkönyvet csak akkor voltak hajlandóak írni, ha sérült volt a csomag, cserébe ilyenkor képeket is készítettünk az adott csomagokról az esetleges további vitákhoz...
    Szóval lehetne ezeken a dolgokon javítani, ha egy kicsit jobban odafigyelnének a szolgáltatók a minőség, elégedettség és a hírnév javítására, hogy könnyebben kezelhetők legyenek az ilyen negatív szituációk.

    Up the Irons!

Új hozzászólás Aktív témák