- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#64791808
törölt tag
1., Írsz az eladónak, hogy hibás a kártya, és szeretnéd visszakapni a pénzedet, mert te egy jó eszközért fizettél. Ne lepődj meg, nem fog belemenni. Ha mégis igent mond rá, akkor beszéljetek meg egy helyet és egy időt, és ne egyedül menj, hogy legyen tanú. Ha nem jelenik, vagy lemondja, nem szabad toleránsnak lenni a kifogásokkal szemben.
2., Ha 8 napon belül nincs nálad a pénzed, akkor jelentsd az esetet részletesen ebben a topicban.
Ezután az adminok felszólítják a pénz visszafizetésére. Ha ez nem történik meg, akkor:
3., Rendőrségi feljelentés, Btk 318. § (1), csalás. Ha készült szerződés, és abban le van írva, hogy az eszköz jó állapotúként lett eladva, akkor egyértelmű. Ha nem csináltatok szerződést, akkor ki fogják kérni a privát üzenetváltásaitokat, majd 6 hónap után lezárják a nyomozást, azzal, hogy a rosszhiszeműség nem bizonyítható.
egy telefonszám is ami azóta nem kapcsolható mióta átvettem a kártyát
Ez bizonyítja, hogy tudatos csalás áldozata lettél az elővigyázatlanságod miatt, és kb nulla esélyed van a pénzed visszaszerzésére a gyakorlatban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen