Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nmy1212

    tag

    Üdv! Mindenkinek!

    Június 5.-én vettem egy sráctól(magánszemély) egy samsung i900 omniát "zs.tamas" nevű tagtól.
    Sajnos adásvételit nem írtam (átkozom is magam érte).
    Privát üzenetek alapján, 1 hónap garanciát adott a telefonra, amit személyesen, faterom előtt is megígért.
    Személyes találkozón megnéztem a telefont, de később mással is megnézettem.
    Olyan háttér volt a telefonon, ami miatt a fehér foltot, ami a képernyő hiba, nem lehetett észrevenni
    Sajnos olyan hibákat fedeztek fel a készüléken ( képernyő hiba, digitalizáló hiba), amik miatt én jeleztem a srác felé, hogy adja vissza a pénzem, ő pedig úgy kapja vissza a telefont, ahogyan adta.
    Mindenki akitől kérdeztem, bolt, haver stb, kijelentette, hogy 3 hónapos telefonnak nem szabadna ilyen állapotban lennie.
    Négy nappal a vétel után jeleztem, hogy gond van.
    Először készséges volt a telefonban, felajánlotta, hogy "visszabizniszeljük-e", amivel én éltem is.
    Két nap elteltével telefont nem vette fel, csak egy privát üzenetet küldött, hogy ő a hibákat nem fogja elismerni.
    A kérdésem igazából, hogy tudok-e valamilyen kártérítéssel élni felé, akár jogi, akár más úton?
    Minden beszélgetésem megvan tőle amit itt az oldalon folytattam vele.

    A segítséget előre is köszönöm!

    Üdv!

Új hozzászólás Aktív témák