-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
nálam 2 csavar fogja a tükröt a fejidomhoz (ezek nem látszanak, csak ha benézek alulról a fejidom alá) ha ez segít, más csavar nincs benne, egy csukló van amivel le tudom hajtani, ennyi.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
-
runner 125
nagyúr
414??? Aqrva, hol tankolsz?
Tegnap tankoltam Sopronban 429-ért, és még én is csodálkoztam, h 'hm, mennyit csökkent az ára'.
Integra
Hjah, de ahhoz nagyon fanatikusnak kell lenni.
.. én nem raknám ki. Mellesleg kerti díszként valamilyen szinten illik konzerválni, vagy legalább teljsen megpucolni, olajakat eltávolítani belőle."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Varoz
őstag
-
Daywalker
addikt
Asszony bátyja ugyanott lett lekapva pár hete, szintén 45k. A bokorból trafiznak, nem lehet őket látni. Tiszta pénzbehajtás, nem más...undorító. Fotót tedd már fel plz ha nem gáz (rendszám kitakarva), kíváncsi vagyok honnan lőnek pontosan.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hát tényleg nehéz megállapítani, mert a gps szerint a komjádinál álltak, de szerintem ez előrébb van, a híd felé...tuti bokor mögött álltak, 90 méterre készült a fotó. Jó fos minőség...csoda, hogy a rendszámot le lehet róla olvasni (gondolom).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
runner 125
nagyúr
Komoly.
..nyilván csak ront a helyzeten, de ilyenkor milyen szar érzés elgondolkodni, h azon mi mást lehetett volna venni.
Egyébként én is úgy tudom, h még működik a "nem én vezettem, nem teszek terhelő vallomást" szitu. (Tudom, h jármű üzembentartója fizet, de ettől függetlenül valahol azt olvastam h még kijátszható.)
Ráadásul még rémlik egy olyan is, h érdemes elhúzni az időt, kivárni minden határidőt a levelezéseknél, és ha minden kötél szakad, iszonyú megbánó levelet írni nekik. Állítólag az ilyen esetek nagy részénél az előadó jócskán mérsékeli a büntetést."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
stifi
senior tag
hű bazz, itt én sem ötvennel szoktam haladni, sehol sem lehetett látni az amatőr fotósokat? eddig mindig szerencsém volt velük, motorral még nem fotóztak..
amúgy már távolról bemérnek és levideóznak, aztán ahogy közelebb érsz veszik fel a rendszámot, akkor már mindegy mennyivel mész... év végéig marad ilyen a rendszer, mert az EU-ban a fotózás a menő, illetve ez a videózás annyi tárhelyet és sávszélességet emészt fel, ami nagyon megdrágítja a készítést és tárolást, nem nagyon éri meg nekik.. szóval jövőre már megint játszhat a jó reflex és a lassítás időben, ha látszanak a kékek..
közigbírságra meg csak részletfizetést lehet kérni, se kibúvó, se csökkentés nincs, ha nem fizeted be, behajtják. ha ignorálod őket, előbbutóbb jelzálog lesz a lakásodon vagy becsönget pár rendőr a behajtóval és viszik az ingóságaid (tudtad, hogy az életvitelhez szükséges dolgokat nem vihetik el? 1 szék, 1 asztal, 1 ágy például maradhat...)
részvétem! azért szopasd le őket az időhúzással!, a cikket én írtam, azon a piroson én mentem át, 100ezres csekket én kaptam és már eltelt vagy 2 hónap, eddig 1 levelemben volt a történet... amiben megbántam tetteim, és sűrű elnézéseket kérve 24 havi részletfizetést kértem (hogy érezzék az iróniát), csatolva mellé a diákhitelem kivonatát, a tavalyi átlagfizetésem céges igazolását, a nullás bankszámlakivonatomat, és egy zsepit raktam még a borítékba ha esetleg megkönnyezne az igazságtalanságon az ügyintéző...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
sajnos ezek annyira nem védenek. estem én is nitroban, karbon lófaszminden volt de nulla védelem a kisujjnál és a gyűrűsujjnál, ami a legnagyobb erővel ér le. Szenvedtem is miatta. Konkrétan az olcsó kesztyűk leszarják ezt, ugyanúgy van megcsinálva, csukló környéke meg egy vicc. A normális gyártók jó pénzért persze, de nagyobb védelmet nyújtanak.
inkább vennék egy elszúrt méretválasztás miatt 20-25 ért egy alpinestarsot használtan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
Ígyvan. a shox védelme látszat. Arról nem is beszélek hogy már foszlik szét, semmi tartása nincs, cseklik nyaklik. Néhol van tripla bőr, néhol meg olyan gyengus, (pl pont a kisüjj környéke) hogy kétlem bármit is védene a horzsoláson kívül.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
Igazából ugyan ezeket linkeltem én is.
Az oldaltáskához nem tudom, hogy kell-e még valami kiegészítő, hogy ne himbálózzon.
Nekem nincs semmi bajom a hátizsákkal, max az, hogy néha kicsit leizzad a hátam ha lassan megyek. Nekem ilyen jól rögzíthető áramvonalas motoros hátizsákom van.
Én benne lennék egy 9 naposba is, egyenlőre egy szervezés alatt lévő túrába csatlakoznék (vagyis csak tervezem a csatlakozást). Július 9-től 14-ig lenne a túra végig a horvát parton, le Montenegróba, majd Bosznián keresztül haza.
Te mikorra tervezgeted a te túrád?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
shiNIN
tag
Nadrágot speciel pakolni kell, mert az ember nem abban megy, hanem motoros ruhában, viszont az utóbbi megoldja a meleg ruha gond egy részét Én nyáron egyetlen vékony pulóvert szoktam vinni, ha nagyon fázom, felveszem a motoros kabátot. Viszont (nyári) hidegben, esőben motorozáshoz kell a bélés és az esőruha. A két flakon (lánc- és defektspray) és a komplett fényképezőgép+objektívek is ott vannak, még jó, hogy két motorral és két dobozzal megyünk. ja, viszem az összes kesztyűmet, mert a protektoros csak száraz meleg időben jó. Felesleges dolgokra tényleg nincs hely. Nemrég olvastam egy cikket pakolásról, ott speciel egyesek szerint kötelező elem a hajszárító, no, azt soha nem vinném Véletlenül van egy, de itthon se használom soha.
Láncot ritkán viszünk, bár egy biciklilánc jó, ha van, odafogatni a sisakokat, ha megállunk és elbóklászunk valahol, de azt nem a hosszabb túrákon szoktuk. A dögnehéz biztonsági láncokat pedig nem visszük, azért megyünk nyaralni, hogy a szálláshelyen legyen egy megfelelően biztonságos hely a motoroknak. Ezt mindig jó előre megbeszéljük. Utcán nem hagyjuk őket semmiképp.
A tisztálkodószerek minimalizálása alap, még kapni is lehet parányi kis tubusokat és flakonokat, de nem is szoktuk túlbonyolítani. -
Integra
titán
nem lesz sokáig olcsó, és nem hiszem, hogy 400 alá megyünk, mert ma éppen 2 dollárt erősödött az olaj és a ft is absz ingadozik a külső behatások miatt (görögök és spanyolok). tehát átmeneti az öröm, ez van, absz kiszolgáltatottak vagyunk.
alapvetően a benzin minősége amit (és ez a fontos!!!) beletankolsz az autódba vagy kannába, sok mindentől függ. ugyanis a finomítóban minden üzemanyag megfelel a normáknak, nagyon szigorú ellenőrzések vannak, nagyon megüthetik a bokájukat, ha ezeket nem tartják be. viszont a finomítótól elég hosszú az út az autód tankjáig. feltöltik a tartálykocsit, elmegy a kúthoz, csövön keresztül a tartályba kerül, majd a tartályból megint jó sok csövön az autódba. bármi bárhol lehet elöregedett, piszkos, a kutakon előszeretettel pancsolnak is néha, az adott adalékot nem öntik bele (ilyen is van), piszkos a tartálykocsi vagy a földbe ásott tank (ezeket előírásnak megfelelően időközönként takarítani kell) és még sorolhatnám. nagyon sok múlik az infrastruktúrán.
megmondom őszintén, hogy németeknél mindig tankolok 100-as benyákat, aral-t, shell-t etc.. és noha az intibe 98-as a gyári előírás, teljesen mindegy, hogy 98-as, 95-ös vagy 100-as ment, ugyanúgy gyorsult, nem éreztem szignifikáns fogyasztás változást, végsebességre is azonos volt az autó.
azt se feledd hogy ma már 5% etanol az előírás és európában már ugye piacon van az E10 is, tehát maga az üzemanyag minősége és összetétele is változik, mert újabb és újabb környezetvédelmi előírásokat szabnak az olajcégeknek, illetve az olajcégek is igyekeznek jobb minőségű üzemanyagot piacra dobni, amit a szabályok megengednek (pl most low-sulfur diesel üzemanyagok)....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shiNIN
tag
A listájában az 5-600 igenis kisebb volt Az 50-125 pedig városi szaladgálós, országútra szerintem kevés. Ha valakinek van jogsija, egyetlen, nem csak városban használt motornak ésszerű nagyobbat venni, nem annyival drágább, mint amennyivel jobb s nem növi ki úgy az ember. Azzal egyetértek, hogy 5-600 köbcenti azért elég kell legyen kezdőmotornak Bár nem török pálcát azok fölött, akik valamiért nem így gondolják. Különbözőek vagyunk.
-
Paul119
addikt
-
alvaro
senior tag
Szerintem is. Főleg ha azt is hetekig tart meghozni... bár, azzal valószínűleg nem fog annyit szívni, mint én az ebayes szíjtárcsával...
Mindenesetre motort nem provokálni, sőt, legjobb, ha nem is mész vele sehova (én is jártam napokig foghíjas szíjjal, mire volt időm érte menni, meg fél országon keresztül haza egy szíjtárcsával, aminek már a negyede hiányzott... nem egy felemelő élmény. Bár ezek legalább nem rángatnak szét semmit, csak bármikor bemondhatják az unalmast).
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Én eddig ahány GPS-es telefont használtam, mindegyik behalt navigálás közbe.
Rajta a töltő, megy a navigálás, netán még a nap is süti aztán túlforrósodik és kikapcsol.A jól láthatóság már csak azért is jó lenne, ha félreállok ne kelljen árnyékot csinálnom, hogy lássak belőle valamit, mellesleg használnám kocsiba is.
Lehet be kéne vállalnom egy zumo-t, csak baromi drágák.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ujskodas
tag
Szerintem nem alacsonyabb az alapjárati fogyasztás, mint motorféknél, mert akkor egyáltalán nem fecskendez üzemanyagot a rendszer. - szerintem.
De ha már alapjárat, akkor ott az üres "fokozat". Igaz láttam jópár motorost, akinek gondot okozott ennek a megtalálása.[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
ujskodas
tag
Szerintem meg most butaságot írtál. Mondom ezt úgy, hogy csak használom a járműveket, de működésük annyira mélyen nem izgat. Mindenesetre : Autón Üresben gurulva kb. 0,6 l/h, motorfékkel: 0,0 l/100 km. Ezt írja ki. Amúgy valószínűleg a 6 deci nem vágna földhöz, de legalább nem kopik a féketét sem.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
stifi
senior tag
bár nagyon ritkán tévedek fel pályára, előztem már ilyen idiótát a belsőben úgy, hogy elfértem mellette.. bár nem vagyok rá büszke, veszélytelen volt a szitu mert kurva sok hely volt és kvázi becsalogatott az ember, hogy ha már farok volt azért hagyott helyet hogy elférjek.. ez a jobbik eset. (ő előzte a kamiont 95-tel, kamion ment 90-nel, én meg jöttem kb 120-szal, behúzódott hogy elférjek, én meg éltem a lehetőséggel)
a rosszabbik eset az, amit egyszerűen nem tudok elfogadni és komolyan nem hinném el ha nem lenne ilyen ismerősöm (szerencsére nem túl közeli): "ha 130-cal lehet menni, akkor a belsőben én annyival megyek. ha 110-zel, akkor annyival. felőlem jöhet bárki mögöttem, nem fogok kimenni a szélére. ott a tábla, ennyi a max megengedett sebesség, én is ennyivel megyek - a belső sávban"
az asszony mesélte, hogy a munkatársával mentek le céges bulira balatonra, és a kedves kolléga végigveretett a belső sávban a max megengedett sebességgel, és akármikor mászott valaki a seggükbe elmagyarázta, hogy nem fog lehúzódni mert itt ennyivel lehet menni. sajnos nem volt rá mód hogy menet közben kiszálljanak a többiek, így együtt égett a fejük egész úton. seggberúgnám az ilyen önjelölt rendőröket és igazságosztókat az biztos...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
ez volt mar tema par hete/honapja, bar nem emlekszem hogy mi lett a hivatalos eredmeny
en mindenesetre eleg vilagosan emlekszem a motoros kreszkonyben arra a kepre, ahol motorral eloznek zarovonalon belul egy teherautot, szoval az alapjan szabad (en mondjuk ma is eleg sokat eloztem igy, mikor kenyelmesen elfertem)MOD: ittene: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Eh, akkor te mész? Legutóbb abban maradtunk, hogy még nem tudod Eddig azért nem regeltem, de mindjárt megnézem nincs-e más hétvégére...bár lehet h amennyit ott elverünk, abból akár euroringre is mehetnénk.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
ez így van. de attól is függ mire akarja használni. ha néha menni akar egy kört, arra végülis bármi jó. ha egy üzembiztos gép kell, mert sokat fogja használni és messzire megy akkor ennyiért tényleg nincs alternatíva. én ennyiért nem vennék az tuti.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
KubanitoS
veterán
-
stifi
senior tag
én is arrafelé mentem, de én is tankoltam előtte máshol, odáig már nem értem volna el
Martonvásáron volt fasza baleset, csórikám hátulról belehajtott az álló kocsisorba, mentő vitte el.. Megkérdeztem mi volt, meg hogy haza kell-e valakit vinni (2 motor volt + 1 összetört Fazer), de mondták hogy már ők is csak utána értek ide, és az egyik srác faterja esett el, így nem tudtam hozzátenni a dologhoz, mentem tovább haza...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
nincsen bringám
de aztán lehet hogy valami szutykot összedobok, sosem lehet tudnisajnos az a helyzet, hogy 91 dolláron a brent és 72.92 a wti. (2010 decembere óta nem voltak ilyen alacsonyak az árak!)
225 ft-os dollár mellett sem indokolja semmi ezt a rohadt magas árat..
elviekben[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs