Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zolee5016

    őstag

    válasz Topiccsendőr #123029 üzenetére

    ritka alkatrészekre akkor van szükség,ha nem karbantartott motoron a kisebb hiba generálja a nagyobbat,illetve ha pl esés ,vagy baleset következménye a hiba...rendszeresen szétdöntött blokknál ilyen nem igen fordulhat elő....ez most nem pont az enyém típusa de az enyém is ennyi volt akciósan...csak figyelni kell és készülni a cserére...LINK
    Az enyém 40000 km-es lett és 20 éves lassan...szeptemberben elvittem a szakihoz,átnéztük,minden gumialkatrész cserét ,tömítéseket,szelepszárszimmeringet,mindent kicserélünk.....azért a 58k-s full full tömítéskészlet is csak 37 volt és biztos hogy jó lesz...miért ne lenne....

    [ Szerkesztve ]

    Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

  • zolee5016

    őstag

    válasz Topiccsendőr #123029 üzenetére

    de azért az neked is feltűnt,hogy a "nevesebb" márkaszervízek úgy mennek neki a dolognak,hogy hozott alkatrésznél +30% munkadíj......na vajon miért??
    Mégegyszer írom....egy forintot nem sajnálok a motortól....sem a szerelőtől aki megcsinálja ,és aki még rábeszél plusz dolgokra is,ha az épp szükséget mutat...az én paripám most van abban a korban amikor már átfordul a képlet,nem éri meg a belefeccölt pénz a plussz törődés mert soha nem termeli ki anyagi értelembe...soha nem látom az értékén többet...de nem is ezért vettem..azért mert ez volt a vágyam,mert velem fog elpusztulni,és nem a gondatlanság miatt.A Bt -t is így tervezem megvenni...Teljesen másképp láttam ezt 10-en 20-on éve ,de most így próbálok bánni velük....

    [ Szerkesztve ]

    Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

  • etnies

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #123029 üzenetére

    Egészen addig fogod túlzónak érezni, amíg egyszer át nem basznak.

    Pl. amikor kifizetem a gyári olajszűrőt (sárga), alátétet (1000 Ft), és a következő olajcserénél, amit magam végeztem el, találtam egy utángyártott szűrőt (piros) és egy nem odavaló alátétet. Mindezt az egyik legnagyobb magyarországi Honda kereskedésnél követték el.

    Innentől kezdve csökkent a szervizekbe vetett bizalmam, és csak olyan helyre viszem a motorom, ahol nyomon követhetem a fejleményeket. Ezután jártam a Honda Takoberbe, ahol plexifal mögül lehetett nézni mindent.
    És mivel lehetett nézni, nem is néztem, hanem könyvet olvastam inkább.

    Szerencsére találtam ilyen szerelőt Londonban és Budapesten is.

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák