-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz FeniX- #130039 üzenetére
Nem kell mindig fröccsözni..
Ez kb olyan hogy a 'helyes' kanyarvételhez sem kell mindig kiülni, lelógni a motorról - nem csak az a jó módszer, hanem amit a helyzet megkíván...
pl érkezel kanyarhoz, és ha fékezés közben úgy jön ki hogy ismerve a motort (plusz még a kanyarívből is látva) a lassulás mértékéből már tudod hogy az adott pillanatnyi sebesség / helyzet melyik fokozatnak felel meg avagy 'alkalmas' egy sima kis kuplunggal beváltani akkor minek felpörgetni a fogaskerekeket a visszaváltáskor?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FeniX- #130039 üzenetére
Nem, a csuszokuplungot a versenysportra talaltak ki, akarcsak a gyorsvaltot. Versenyre a kuplung minden fele allithato, utcara pedig kapsz egy kozepszar beallitast altalaban, amit alig lehet erezni, es azzal is beblokkol a hatso kerek, de nem annyira, mint nelkule, emelle nem is lehet allitani. Tehat nem hulyebiztos. Es a regebbi konstrukcioknal nagyon elrontja a kuplung zarasi erzetet, amikor csusztatod a kuplungot, mert nem adtal epp gazfroccsot. Szoval lehet azt a kuplungot motorfeknel csusztatni is, nem feltetlen kell kibszni azonnal gazfroccsel.
Egy nagy v2 nel visszavaltasnal ha hirtelen elengeded a kuplungot, biztos blokkol, sornegynel mar nagyon fakezunek kell lenni ehhez, alacsony fordulaton szerintem meg nem is letezo jelenseg, szoval en sem igazan ertem, amiket olvasok itt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest