- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #89034 üzenetére
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Chrys_
addikt
válasz z123456789 #89034 üzenetére
Tavaly kezdtem, 38 évesen
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #89034 üzenetére
Persu jól mondja, én is így tanultam motorozni, érezni a gépen az egyensúlyt, kanyarba jól bemenni, íven tartani, abból jól kijönni ezt minden bátrabban fogod földúton csinálni.
Eleve sokkal jobban megfogsz tanulni egyensúlyozni, a változó terepviszonyok végett, hogyan merre kell majd helyezned a testsúlyod, ha véletlen esel is nem mindegy hogy homokos, füves talajon fogsz vagy betonon.
Volt szerencsém mindkettőhöz, hidd el az utóbbi sokszorosan szarabb.
Meg azt azért leszögezem neked itt és most terepezés után marhára fogod unni a közutat.
Én is most kezdem a Pegasora megvenni a cross gumikat, mert szeptembertől megyek ki vele, ott fogom gyűrni.
1 hónapja voltam kint vele jó 1 órát, több élményt adott mint előtte 3 havi közúti motorozás.
Pedig a Pegaso nagyon messze van egy jó SM/Enduró terepképességeitől.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest