-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mizsala
csendes tag
Sziasztok!
Érdeklődnék van-e itt valaki vagy valakinek az ismerőse Székesfehérvárról? Garázst szeretnék bérelni és társulnék valakihez, hogy ne egyedül kelljen a havi 10-15k-t fizetni.
Tudom még kicsit korán van a dologhoz, de idejében elkezdek körbekérdezősködniÜdv:
Mizs -
Mizsala
csendes tag
Sziasztok!
Fehérváron bérelnék garázst. Egy kicsi, de biztonságos helyen lévő is elég lenne, mivel motort tárolnék ott.
Esetleg csatlakoznék motoroshoz a garázsába, vagy társulnék valakivel közös bérlésre.
Érdekel valakit, vagy tud valaki ilyesmi lehetőségről? Esetleg ismerősi körében hasonlóban gondolkodik valaki?Köszi:
Mizs -
Mizsala
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha van valakinek ötlete.
Ma lementem a garázsba és próbáltam indítani a motorom(shadow vt600), kb 10 napot állhatott egyedül a kicsike, de fordított kb felet az önindító és utána meg se moccant, kialudt a műszerfal is. Gondoltam bebikázom az autóról, tuti aksi baja lett. Ráraktam a bikakábelt és ahogy próbáltam indítgatni, elkezdett forrósodni a kábel de nagyon. Nagy nehezen fordított annyit az önindító, hogy elinduljon, de amikor levettem a kábelt, visszaesett az alapjárat, mintha egy kerti traktort hallottam volna, kb minden ötödik ütem volt meg neki. Ahogy visszaérintettem a bikakábelt normális alapjárat volt. Próbáltam járatni egy kicsit, de semmi. Ha levettem a bikakábelt, akkor 1 percen belül lefulladt.
Kivettem az akksit, rámértem, 12.5V.
Ha egyszer bebikáztam, utána nem kellene hogy kapjon gyújtást normálisan a generátortól? Létezik hogy még indítás után is használná az akksit rásegítésként, hogy legyen elég áramerősség a gyújtáshoz amíg fel nem melegszik?
2 éve van nálam a gép és eddig gond nélkül szeretetben-békességben megvoltunk
Szerintetek elég egy új akksit vennem, vagy lehet a generátorral is probléma? Ötletek?
Köszi előre is -
Mizsala
csendes tag
Sziasztok! Köszi szépen az akksis hozzászólásokat. Mint kiderült az akksim lett zárlatos, azért akadozott a gyújtás is. Beleraktunk egy régi lemerült akksit, bebikáztam azzal, és tökéletesen működik. kb 10-15 perc alapjáraton járatás után(+ kb 1km-es kör után) a lemerült akksi is kapott annyit, hogy el tudta indítani magától(tehát generátor is rendben van). Úgyhogy hétfő reggel akksi vásárlás lesz Köszi mégegyszer mindekinek!
-
Mizsala
csendes tag
Sziasztok! Öööö tudom hogy nem a legmegfelelőbb topic, de hátha valaki átnyergelne egy másik kategóriára
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vt_600_c_shadow-6260379
Én túrára szeretnék váltani, BMW 1200 GS-eket nézegetek. Van esetleg valakinek tapasztalata ezekkel a gépekkel? -
Mizsala
csendes tag
Sziasztok!
Folyamatosan olvasgatom itt az okosságokat, leginkább read only módban vagyok, és ezúton is köszönöm a sok tippet ötletet amit itt felhalmoztok, sokszor hasznos a dolog
Lenne egy kérdésem, van egy eladó shadow-m:[link]
Jelentkezett rá egy külföldi vevő. Ha külföldre adom el a gépet, akkor is kell adnom hozzá a törzskönyvet és minden papírját? Illetve amikor én megyek bejelenteni az okmányirodába hogy eladtam, akkor valami egyéb kötelezettségem van? Netán kötelezően 2 nyelvű adásvételit kell csinálnom és mindkettőt leadnom, vagy ez csak a vevő szmpontjából fontos a saját országában? (ha valóban el jön érte, akkor ne álljak már ott tudatlanul )
Köszi a segítséget előre is![ Szerkesztve ]
-
-
Mizsala
csendes tag
válasz csongi #17714 üzenetére
Pont van egy totalcar-os cikk az útviszonyokról...
-
Mizsala
csendes tag
Sziasztok! Tudom hogy már egyszer jól ki lett itt vesézve a füldugó téma, de azt hiszem az olcsó kategóriás és nem kifejezetten motorra valók nem lettek megemlítve. Vannak ezek a légkamrás 3M füldugók 500huf-os nagyságrendben, légkamrásak, tartózsinórosak, 25 decibelesek. Használ valaki ilyet? Vagy van tapasztalat? Elviekben ugye megfelelnek a minősítéseknek ezek is(munkavédelmi), ebből gondolom hogy jó lehet sisak alatt is motorra.
-
Mizsala
csendes tag
válasz Integra #19174 üzenetére
Köszi a gyors válaszokat. Szerintem belemegyek egy ilyen 500 huf-os 3M-be, nem egy nagy összeg, max kidobom. De legalább értékelem majd a drágábbat
Most váltottam csopperről túra motorra és gondoltam ehhez már jó lenne egy füldugó, tekintve, hogy egész napokat szeretnék motoron tölteni, akár napi 1000km is megeshet. -
Mizsala
csendes tag
válasz vendingo #21076 üzenetére
Hi, figyu, én 46ezerrel vettem a 2004-es transalpomat. Nem érdekelt mennyi a km. Megnéztem nagyon sok motort, köztük ismert és ismeretlen előéletűt is. Volt aki 1, azaz 1 hónapja volt tulaja a gépnek és semmit nem tudott mondani az előéletéről. De szó szerint egyetlen szót sem, azon kívül, hogy egy autókereskedésből került hozzá. Egy szó mint száz, egyetlen gép se győzött meg annyira, mint ez a 46 ezres transalp, korrekt értelmes tulajjal, akivel órákat dumálgattam és 3-szor is visszamentem megnézni. Szerintem ne aggódj, ami eladó, arra előbb utóbb valaki rátalál, csak idő kérdése . Azért nem csak hülyékből áll ez az ország, lesz akit nem a 45 ezer fog benne érdekelni....
Másik oldalról: amikor a csopperemet eladtam, volt akit elhajtottam, mert azt mondta sok a 27 ezer benne és emiatt akart észnélkül alkudozni, más kifogásolható dolgot nem talált rajta. Mondtam neki, hogy most már nem eladó, nyugodtan mennyen hazaszerk: a transalp ha a felére lett volna visszatekerve, az is hihető lett volna, patika állapotban van/volt, mert gazdája van/volt a gépnek.
[ Szerkesztve ]
-
Mizsala
csendes tag
A michelin Anakee 3-akkal kapcsolatban van valakinek személyes tapasztalata? Épp gumiteszteket olvasok, és erősen gondolkodok a jelenlegi tourance lecserélésén, mert esőben csúszik mint az olajos t*kony
-
Mizsala
csendes tag
válasz -Mosquito- #21191 üzenetére
Köszi szépen! Jól éreztem én, hogy ez a tourance egy kalap szar esőben. Nekem transalp-on van, és ha jól emlékszem 2007-es a gumi. Ezzel vettem a vasat 2 hónapja. Autópályán München körül elkezdett esni az eső, 100-as tempónál szó szerint dobálta a seggét a gép, már azt hittem én csinálok valamit nagyon rosszul, mert a többiek mentek szépen (bár eléggé leszakadt az ég). Mondtam nekik, hogy azért lassítottam, mert kibaszott instabillá vált a motor. Ahogy hazajöttünk, el is kezdtem teszteket olvasni róla és kivétel nélkül lehúzzák mindenhol nedves úton.
A mai napi olvasgatás meggyőzött a gumi vásárlására, ez az írás már csak hab a tortán Kérek is árajánlatot néhány helyről Fehérváron. Esetleg ismer valaki ott jó helyet, ahol korrektül megcsinálják? Az első kerekem is kellemesen duruzsol néhány km óta, egyúttal már ott is valami csapágyat cseréltetek ha úgyis ki kell szedni a kereket. Már korábban is észrevettem, amikor tologattam, hogy mintha lenne egy kis hangja az első keréknek, de gondoltam csak bebeszélem magamnak. Most már tisztán hallatszik, de nem lötyög vagy ilyesmi.
-
Mizsala
csendes tag
válasz teppik_amon #21201 üzenetére
Nekem a sima tourance van, nem az exp. De egyébként is elég öreg ahhoz, hogy lecseréljem. Már csak a fizunak kellene megjönnie mihamarabb
-
Mizsala
csendes tag
válasz vendingo #21763 üzenetére
Nekem Aug vége jó lehet, és akkor úgy látom max 3 nap szabival meg is úsznám a dolgot. Transalp, 130-140 kényelmesen pályán, de közútón inkább 110-120-as utazót megyek. Fehérvárról indulnék, szóval összetudnánk valahol találkozni.
Örülök neki, hogy nem panziózol, mert én sem szeretem túlbonyolítani a dolgokat Az "eltévedés" no para, a lényeg, hogy arra mennyünk amerre jólesik A 600km hazafelé nem tűnik problémának, ennél többet is mentem már egyben, nem volt vészes.
Nem voltam még Horvátországban, szóval ez egy jó lehetőség lenne.
Időpontot tudnánk úgy fixálni, hogy azon már nem nagyon változtatunk? Nekem legalább 1 hónappal előre le kell adnom a 3 nap szabira a tervet a főnöknél. -
Mizsala
csendes tag
válasz vendingo #21769 üzenetére
Okés, ha tudod konkretizálni az időpontot, akkor keress légyszi mindenképpen és intézek rá én is szabit. Nekem tökéletesnek tünik az augusztus utolsó hete. Kb augusztus közepén lesz egy München/alpok túrám, de még az is képlékeny, nem igazán van még szervezés alatt.
Privát üzenet a tuti, a fórumot ha napokig nem olvasom, akkor kihagyok néhány hozzászólást, csak az uccsó 50-et nézem meg -
Mizsala
csendes tag
Igen, dumáltunk róla. Viszont ennyi szabim nekem sincsen
A július közepétől a végéig nekem teljesen kiesik, az augusztus jó lenne, ahogyan beszéltünk róla korábban is Vendingoval, de a 7 nap szabi túl sok
Neked a rövidebb nem lenne jó amit mi beszélgettünk?Más téma: tegnap elhoztam a gépet a vadiúj Michelin Anakee 3-as gumikkal. Olyan mintha egy új motor lenne a seggem alatt, teljesen máshogy viselkedik a gép ezeken a gumikon. Mint kiderült nem is a gyári méretű metzeller volt rajta hátul. 130/100 volt a 120/90 helyett, gondolom ez is sokat befolyásol. Most a gyári méret ment rá, és sokkal kezsebbnek tünik vele a motor. Gondolom az előző tulaj akciósan találta a nagyobb méretű gummákat és rárakta...
Szóval a gumiról majd csak pár ezer km után tudok nyilatkozni, de a motor sokkal kezelhetőbb/kényelmesebb máris -
Mizsala
csendes tag
válasz Topiccsendőr #24910 üzenetére
Nos, egyáltalán nem vagyok hozzáértő, de csopperen már hallottam olyat, hogy valaki felrakott egy full nyitott rendszert(értsd: méteres kályhacső a blokktól) és a szelepei szépen beégtek x ezer km után a folytás teljes hiánya miatt. Legalábbis a szerelő ezt mondta neki.
Gondolom sportmotorokon azért van a tákolt/utángyártott kipuffokban is valami folytás, hogy meg lehessen maradni rajta -
Mizsala
csendes tag
válasz Bogyó bá' #27320 üzenetére
Hihetelen jó idő volt
Én körbementem a Velencei tavon + szédelegtem cél nélkül egy nagyot a tótól délebbre. Minden ilyen nap ajándékMás: úgy érzem elkezdett bedögleni az indexkapcsolóm. Egyszer már csinált ilyet az ősszel, de elmúlt 5 perc múlva. Egyszerűen nem kapcsolja, vagy villan 1-2-t és semmi többet. Majd ha nem nyomom ki, akkor néha néha felvillantja az indexet. Eltelt 10 perc és működött megint faszán, majd amikor hazafelé jöttem megint beszart.
Volt már valakinek ilyen problémája? Gondolom nem olcsó az a kapcsoló , mindent az az egy tömb vezérel: index, távolsági, fénykürt, duda, vészvillogó.
Szóval látjátok, egy honda gépen is lehetnek ilyen problémát(transalp)
Valakinek van tapasztalata, hogy szét lehet ezeket szedni? Vagy cserés mindenképpen?[ Szerkesztve ]
-
Mizsala
csendes tag
válasz vendingo #29460 üzenetére
Én a csopperemet kb ilyenkor hirdettem meg tavaly és idén februárban el is ment, illetve addig is volt rá érdeklődő bőven("Mi a vége főnök!" ). Szerintem érdemes ilyenkor meghirdetni, mert aki megvette az is azt mondta, hogy 2-3 hónapig nézte folyamat a hirdetéseket és csak az enyémet találta a legjobbnak, csak ugye volt ideje bőven válogatni. Szóval úgy gondolom megéri feldobni. Én annyit tartottam észben, hogy a télre való tekintettel jobban alkuképes voltam, bár amúgy is a felső árakon hirdettem meg, mert pöpec állapotban volt, így középáron el is ment.
Túrára vevő vagyok, bármennyit hajlandó vagyok menni (Transalp), akár nomád módban is Ha már múltkor nem tudtam csatlakozni a horvát túrához, akkor majd most. Főleg ha időben leszervezzük és a szabit is sikerül rá kivenni.
-
Mizsala
csendes tag
Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy a karácsonyi bónuszt a motorra locsolom, így ma bevittem a hondához a gépet és az alábbi dolgokban állapodtunk meg(50k km-nél jár a kicsike):
- szelephézag ellenőrzés
- olajcsere, olajszűrő (légszűrőt 6k km-el ezelőtt cseréltem)
- első villákban olajcsere, szimering, porvédő
- hátsó rugóstag rendbetétele, nitrogénnel töltés és beállítás(mert nincs benne nyomás, és az is levegővel van felfújva nem nitrogénnel(felhívtam az előző tulajt )), ráülök és majdnem koppig összeül!
- lánc, lánckerekek csere
- benzin visszajelző nem működik, el van törve a tank alatt a stekker, csak egyben lehet kapni a rendszert, cserés (javítani már próbáltam, sikertelenül, 5km után megint eltörött)
- index nem működik, tönkrement a kapcsoló, a fullos kapcsolóegységet cserélni kell (szétszedtük és nagyon gány belül, nem lehet javítani), ezen van a távolsági, fénykürt, vészvillogó, duda, így minden egybeöntve a műanyag házba, remek megoldás, horror áron...
- új szivargyújtó aljzat, új givi GPS tartóval (a régi egy tákolt cucc volt hilti szalagból, valamint 220-as kábellel behúzva az akksihoz, elképesztő tákolás, de tette a dolgát )
- és egy általános átnézést kértem, fékek stb.
- kuplung csúszik, nagy fordulaton terhelésen(pl autópálya), cserések a kopó lamellák és a rugók tutira
- épp most hívtak, hogy szétkapták a kuplungot, a 7 acél lamellából is 5db meg van égve Szóval azok is cserések.Kaptam egy ajánlatot, hogy mi lesz a vége. Ti mire tippeltek? Csak hogy tudjam, hogy nagyjából reális-e a dolog. 6k + áfa a rezsióradíj.
Asszem sírni fogok éjjelente egy pár napig -
Mizsala
csendes tag
válasz Mizsala #29502 üzenetére
Na, sikerült lepattintani a melót 1 órácskára legalább, úgyhogy kezdem
Sajnos az anyag ár önmagában 200k körül mozog
- olaj 10k körül, olajszűrő 3100 + áfa
- szimering és porvédő 15 + áfa, + az olaj nemtom mennyi, de kb 1 liter fog kelleni.
- nitrogén töltés 3-4k
- DID lánc és valami nemtom milyen márkás kerekek hozzá 45k (a gyári honda did cucc 65k + áfa, mondtam inkább simán a did legyen, ne a hondás, mert úgyis csont ugyanaz)
- tank stekker 17k + áfa, sajnos nincs bontóban
- index kapcsoló bontós 15k (új ára 45k, de szerencsére ez volt bontóba)
- hiperszuper givi tartó és szivargyújtó aljat bekábelezve biztosítékolva, 23k (ezen spórolhattam volna bőven, de annyira megtetszett ahogy felpróbálgattuk, jó a marketingjük na )
- kopó kuplung lamella 3300 + áfa, kell ugye 7db -> 23100 + áfa, valamint 4db rugó és nemtom még milyen csavar hozzá valamennyiért
- acél lamellák 15k a szett
- kb 10 óra munka, 60k + áfa
- egyéb apróság amit esetleg kihagytam
Így összeadva hamar kijön a 200-220 körüli összeg + áfa a nagyrészére, kaptam is egy 286k-s ajánlatot, amitől leesett az állam
Sebaj, évekig nem kell majd ráköltenem megint remélhetőleg, csakis a kopófogyóra. És hát Albániába nem mehetek égett kuplungal Vendingoval
(azért láthatatlanul ideírom, hogy kértem hogy ahol lehet alakítsanak az árakon )Szerintem sufniban olyan 200-220-ra le lehetett volna nyomni a végét(főleg ha gps/szivarnak utánajárok neten, de ha már így szét van borítva a gép, akkor be is lesz kábelezve rendesen), de 150-re szerintem semmiképpen.
[ Szerkesztve ]
-
Mizsala
csendes tag
válasz -Mosquito- #29516 üzenetére
Nem, ez Fehérvár, de még várjuk ki a végét, kb köv hét közepére lesz készen.
Na most félreértés ne essen, nem akarok én itt fikázni semilyen szervízt, ennyibe kerül és kész. Csak gondoltam megosztom, hogy milyen árak vannak.(Meg jól is esik kibeszélni magamból! ) Én is garázsban csinálok amit csak lehet(amiről úgy gondolom hogy meg tudom csinálni), de most olyan helyzetbe kerültem, hogy még egy villáskulcsom sincs, nemhogy egyéb szerszám. (mellesleg kuplungot amúgy sem birok szétborítani(úgy hogy össze is rakjam ), teló olajcserét végképp nem csinálom meg, valamint szelephézagot sem állítok. A kapcsolócserét meg olajcserét meg ilyesmit csak-csak megcsinálom ha muszáj, de most az vigasztal, hogy elrakom a garázsba jövőhéten, és az első napsugarakkal már ülhetek is rá! Csak jönne már el az a jó idő! )bogyo112: Mondjuk úgy, hogy kicsit átléptem a keretet (köcsög mágikus gps tartó és társai )
[ Szerkesztve ]
-
Mizsala
csendes tag
Hát igen, DID lánc sem mindegy, hogy milyen számú(típusú), vannak olcsóbbak meg drágábbak is ugye, az én szaromra(kicsikémre ) a drágább való.
Amihez nem írtam, hogy bontós vagy nem honda, az meg mind honda alkatrész. Pl kuplunghoz cucc lett volna utángyártott is olcsóbban, de nem 1-2 szezonra tervezek még a géppel, így mondtam hogy a gyárit kérem bele.
És igen, az indexkapcsoló az vicc, talán az fáj a legjobban a történetben, az a kis műanyag szar Főleg a 45k-s új ára, a büdös k..... és a bontós is tudja sajnos, hogy mennyiért adhatja elSzerk: ja, ,egyébként Szfv a legdrágább város ahol eddig még megfordultam. Úgyértem albik, minden egyéb más full pesti áron mennek! Debrecen ehez képest olyan volt, mintha ukrajnában éltem volna Mondjuk ott sokmindent be is lehetett szerezni onnan
[ Szerkesztve ]
-
Mizsala
csendes tag
Jaja, teljes mértékben igazad van, nem is sírok én, vagy igen, vagy nem, nem is tudom Nem garis egyébként, csak 1 utcával lakok mellette, így erre esett a választásom.
Na, lassan vissza is kapcsolok read only-ba, mielőtt "meglincsel a tömeg" , majd köv héten beírom, hogy mi lett a végösszeg
[ Szerkesztve ]
-
Mizsala
csendes tag
válasz vendingo #29743 üzenetére
Valamikor ha jön a jó idő én is ki akarok menni pályára, ugye túramotorral. De csakis akkor, ha van ilyen utcai csoport, egyébként én sem fogok felmenni. (és igen, a dobozokat le fogom venni )
Esetleg össze is szervezetnénk, ha ketten rinyálunk, akkor már csak indítanak ilyen csoportot is.
És nem feltétlenül hringre akarok menni, nem vonz a hosszú célegyenes és óriási tempó, inkább kicsi kanyargós pálya érdekelne, ahol ügyeskedve le tudom a lábtartót veretni
Vezetéstechnikai tréningen rohadtul élveztem a lassú-szűk bólyákat is, meg a szélesebbeket kicsivel nagyobb tempóval. Talán tavasszal egy ilyen tréningel kellene újra kezdeni mindenekelőtt...A BMW motorrad tréningen van olyan lehetőség, hogyha már voltál egyszer, akkor gyakorlóra el lehet menni akárhányszor valami 14-16ezerért(ha jól emlékszem), amiben ebéd és korlátlan italfogyasztás van. Gyakorlatilag ugyanazt csinálod, mint aki a tréningen van ott 40k körüli összegért, csak te már egyszer leszurkoltad a 40-et és másodjára elég a 16
-
-
Mizsala
csendes tag
válasz csongi #29778 üzenetére
Én is így cseréltem folyadékot, szerintem bevált módszer. Egyetlen lényege van, hogy ne hagyd, hogy a tartályból kifogyjon a friss folyadék a pumpálás közben. Én mondjuk nem csak megvártam, hogy megjelenjen az új folyadék, hanem jól át is mostam a rendszert, azaz legalább 2-szer annyi folyadékot nyomtam át rajta mint amennyivel elsőre megjelent a friss. Ha már megvettem egy flakonnal, akkor el is használtam. 2 tartályba bőven elég volt az egy flakon folyadék.
-
Mizsala
csendes tag
válasz Daywalker #30382 üzenetére
Nekem varratott bőrcuccom van, a kabátom kb 10kg marhabőr Igazi durva áztatós esőben fél órát bír, utána szivárog befelé a Daywalker által említett helyeken. Ha viszont csak pötty-pötty esőzés van vagy szitálás, akkor órákig sincs benne semmi probléma.
De szerintem ez is olyan tulajdonság, amit a bőrcuccod minősége határoz meg. Úgyértem a készítési minősége, varrás, impregnálás stb. Maga a bőr mint anyag nem fog átázni szerintem. -
Mizsala
csendes tag
Sziasztok! Hétvégén úgy néz ki pesten lesz dolgom és egyúttal keresgetnék valami jó túra csizmát.
Tudnátok adni ötletet, hogy melyik boltba nézzek szét, ahol van választék is és tudok próbálgatni? -
Mizsala
csendes tag
Múltkor linkelte itt valaki a www.briston.hu/ oldalt. Rendeltem is bőrtisztítót és ápolót. Én kipróbáltam már jópár félét, de ez nagyon bejött. Évente 1-2-szer szoktam leápolni a bőrcuccot. A kabátom most olyan állapotban volt, hogy leraktam és megállt a lábán(annyira fel volt keményedve a retektől). A tisztítóval szépen átkenegettem jól beledörzsöltem, majd lezuhanyoztattam. Aztán száradás után jött rá a méhviaszos cucc. Olyan puha lett, mint a babapopsi
Szóval nem tudom kinek, de köszi a tippet -
Mizsala
csendes tag
válasz Daywalker #32002 üzenetére
Ahhoz képest hogy hányszor ázott már szarrá rajtam, nem hinném hogy számít egy zuhany
Egy biztos, amikor varrattam a cuccot évekkel ezelőtt, akkor a bőrös is azt ajánlotta, hogy kifejezetten méhviaszos cuccal ápoljam.
Egyébként 3300 volt az a balzsam, és kb negyedét használtam el a kabát+nadrág+kesztyűre. Nem vagyok túl járatos a témában, de feltételezem a kozmetikumok sem olcsóbbak ennél. Mindegy is, igazad van, mindenki arra költ fölöslegesen amit fölöslegesnek találVendingo: A Csöpis túra nagyban változott, láttad már? Rövidült 2 nappal, így a táv is már csak 3500km. Mondjuk nekem időtartamban jobban megfelel, mert sajnos a szabijaim száma nem végtelen...
-
Mizsala
csendes tag
Nekem bukócsővel van tapasztalatom. Borultam már sajnos a transalpommal, a rávaló bukócső és a hátsó doboztartó vasak 99%-ban felfogtak mindent. Egyetlen idom sem ért le, egyedül a lábtartóm ahogy felhajlott a fékkarom kicsit meggörbült.
Na jó, nem egy nagy borulásról beszélünk, csak épp eldőltem
Viszont amikor idegből talpravágtam mint egy bicajt, akkor láttam hogy gyakorlatilag semmi baja... -
Mizsala
csendes tag
És a legviccesebb az egészben, hogy vezetéstechnikai tréningről hazafelé adtam mindezt elő Kissé felment a pumpa
A Márc 26-i bmw-s veztech tréningre tervezi valaki innen jönni? Én a gyakorlóra el akarok menni, csak félek, hogy még nem lesz az az igazi jó idő. (nekem a +10fok esőmentesen már jónak számít) www.drivex.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen