- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Asustor NAS
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Facebook és Messenger
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor128
aktív tag
Üdv,
Leendő motorosként olyan kérdésem lenne, hogy egy 180cm magas embernek 81cm ülésmagasság az nem túl alacsony?
Illetve egy másik kérdés. Egy 75LE-s gép az mire elég? Pl. 2embert fel tud vinni hegymenetben, vagy autópályára felmenni?
-
-
gabor128
aktív tag
válasz Lomha 8V #84683 üzenetére
Kösz mindenkinek a válaszokat!
Lomha 8V!
Igen, valahol azt olvastam, hogy a GSX-R - el max olyan 100, legfelejebb 200km-t lehet levezetni és utána meg kell állni, mert szétüljük a seggünket rajta. A túra változatnak sokkal kényelmesebb az ülése.ok. akkor ezek szerint a 75Le is elég mindenre.
A márkát illetően csak annyi, hogy Suzukiból van a legtöbb eladó motor ha jól láttam. Ennyi.
Illetve nagyon dícsérik a Honákat is.A bubi plexi az mennyire hasznos? Gondolom a bogarak, menetszél ellen hasznos lehet, vagy inkább zavaró?
Gondolom szakadó esőben nem javallott motorozni. -
gabor128
aktív tag
Üdv,
Újoncként érdeklődök motorvásárlás előtt hogy kinek mi a véleménye, tapasztalata.
Őszintén szólva a Suzuki sportmotorokat nézegetem már egy ideje, mert abból viszonylag több van eladó meg jól néz ki, de állítólag a Hondák sokkal megbízhatóbbak.Ez igaz, hogy a Sukuki kevésbé megbízható, vagy csak pletyka?
-
gabor128
aktív tag
válasz yodamastah #88708 üzenetére
Szia,
A GSXR-600-kat nézegetem. Egyszerűen tetszik a motor. Az üléspozíciót még nem próbáltam.
A Hondánál az nem tetszik hogy a kipufogó az ülés alá van berakva.Igazából még az sem tiszta hogy mire akarnám használni. Kezdőként mindenképp valami utcai furikázásra. Később kipróbálnám pályán is.
Egyébként még azt tanácsolták, hogy vegyek inkább túra vagy naked-et, mert sokkal kényelmesebb az ülés, az utasnak dettó és a kormány is magasabban van, nem olyan csapott, mint a sportmotorokon.
Egyébként kb. annyi tapasztalatom van csak motorokkal kapcsolatban, hogy a rutinon, meg forgalomban egy Honda Hornettel mentem. Különösebb gondom nem volt vele. Kényelmes.
kb. ennyi
-
gabor128
aktív tag
válasz yodamastah #88765 üzenetére
Üdv,
Köszi a tanácsokat!
A 2006-os model tetszik.
Egyébként nem jampizásra kell. Annak általában bukta a vége. Láttam már pár videót a neten.Igazából közlekedésre kell, esetleg munkába elmenni, vagy MO-on valahova (pl. Balaton, vagy valami rendezvényre) ellátogatni, illetve majd néha kilátogatnák pályára is, mint amatór, kipróbálni. Hosszú túrákat nem tervezek egyáltalán.
Egyébként tervezem, hogy ha már lesz motor, akkor elmegyek egy vezetéstechnikai tréningre. Biztos ami biztos.
Minden esetre sok tapasztalatot kell gyűjtenem, ami főleg utcán lesz gondolom.
Ami tényleg nagy kérdés számomra motorválasztás kapcsán az a sportmotor kormány, meg ülés. Valahol láttam egy olyan kommentet, hogy max 100km-t lehet levezetni utána meg kell állni, mert feltöri a seggét az embernek. Meg kényelmetlen lehet a kormány pozíció. Még nem próbáltam.
Bicajjal próbáltam egyenes kormányos változattal. Ott kb 20perc után érzem a vállam hogy támaszkodok rá. Persze a menetszél elhanyagolható. Valószínű a hajlított kormány, vagy csapott kormány kényelmesebb.
Neked mi a tapasztalatod és mire használod a motorod? -
gabor128
aktív tag
Üdv,
SV 650-re lehet utólag oldalidomot tenni, hogy ne legyen olyan "naked" a motorrész?
Illetve lehet rá szerelni fém motorvédő keretet? -
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Kezdő motoros lennék és szeretnék segítséget kérni, hogy milyen kamerát ajánlatok sisakra, hogy kell felszerelni, meg ilyenek. Egy sima átlagos sisakom van.
Egy értelmes, mondjuk HD minőségben szeretnék felvenni 1-2órát. Jut eszembe, csere akkut kell venni?
Meg jó lenne vízálló kivitel, hogy egy kis zápor ne vágja haza.Köszi!
-
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Csak szeretném megkérdezni, hogy sportmotor full átfestése hozzávetőlegesen mennyibe fáj?
-
gabor128
aktív tag
válasz imrufo #93789 üzenetére
Faja festés!
Az alkatrészekből arra tippelek, hogy egy 2005-ös gixxered van.Hasonlóra pályázok én is, csak, nekem a gyári kék-fehér és uv zöld színek jönnek be. Valami ilyesmit akarnék venni egy 600, vagy 750-et, 2006-ossat, csak kevés van belőle.
A matricát azt megeszi a nap, vagy miért nem jó?
-
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Olvasgattam a motoros teszteket meg leírásokat és egyik oldalon írták, hogy a gixxer-ben nincs üzemanyag szint jelző. Felmerült bennem a kérdés, hogy akkor honnan tudjuk mennyi üzemanyag van még benne?
-
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Már jó ideje nézegetem a motorokat és igazából kb 2 típus fogalmazódott meg bennem.
Egyik a gsx-r600 2005 v. 2006
A másik a CBR 600 F4Mivel egyiken sem ültem még, meg nem sokat tudok az üzemeltetésről kezdő motorosként, így dilemmában vagyok.
Nekem a gsx-r nagyon tetszik kinézetre. Egyik barátom szerint meg inkább Hondát vegyek, mert a gsx-r típushibák javítására a gatyám is rámegy. Neki volt egy, de eladta. Illetve állítólag a Honda megbízhatóbb, meg valóban kétüléses, stb.Ti mit tudtok a fenti két típus üzemeltetéséről és típushibákról mondani?
-
gabor128
aktív tag
válasz V.Stryker #95665 üzenetére
Szia,
Én is ezeket nézegetem 600 vagy 750. A gumi mások szerint az a része a motornak amin nem szabad spórolni. Ezzel egyetértek.
Meg olyat olvastam, hogy a 2005 előtti modelleknél gyenge volt a fék.Egyébként nekem is van egy Swift. kb 20 éves és jó sok minden volt cserélve rajta, de azt kell mondjam motorikusan teljesen jó. Sajna kint áll az utcán 24h-ban.
Neked milyen évejáratú motor van?
Városban használod?
Nem volt még probléma a nem tudom milyen pillangószeleppel a kipufogóban?
Illetve azt is megkérdezném, hogy sportmotor lévén nem fárad el a vállad a kormányon egy idő után, amikor nem tart a menetszél (a hondánál jóval magasabban van a kormány)?Köszi!
zgospel!
Neked is köszi a linkeket! -
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Ruhát hol érdemes nézni Ceglédhez közel, vagy inkább rendelni BP-ről?
Nadrág, kabát, csizma kellene.
Úgy általában milyen árba kerülnek ezek? - megnéztem 1-2 oldalon és olyan csillagászatinak tűnnek. Szóval mi az az elfogadható ár a fentiekért? -
gabor128
aktív tag
válasz CyberPunk666 #98156 üzenetére
Szia,
Kösz!
Közben nézegettem a Sox katalógust. Itt Cegléden van egy Hondás képviselet, bementem oda.
Nem az lett amit kinéztem, de sikerült egy nadrág+kabátot 50-ből kihozni. Nem bőr, textil. Csizmát meg megrendeltem. Az kb 60 lesz.
Túra-sport motor. Elmenni A-ból B-be, de nem túrára. -
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Tudnátok ajánlani kipufogót GSX650F-re a gyári helyett? - a gyárinak nincs hangja.
Valami hasonló kivitel, mint a gyári, közepesen hangos. Inkább olyan mély, öblös hangút, de nem túl hangosat.
(A kétütemű robogók visító hangjaitól megőrülök.)
-
gabor128
aktív tag
Üdv,
WayteQ x850-et fel lehet valahogy applikálni motorra?
Van hozzá valamilyen motoros tartó? -
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Egy kérdés:
Van egy Ls2 sisakom és szeretnék rászerelni egy akciókamerát. A száj részhez nem lehet a levegő nyílás miatt, csak a tetejére. Mivel van benne olyan napellenző rész is így nem akarnám a tetején kilukasztani, meg még viszonylag új sisak.
Az lenne a kérdésem, hogy a kamerához kapott kétoldalú ragasztós műanyag talp az megtartja-e a kamerát akár 100km/h-nál is vagy a menetszél lekapja? esetleg idővel széteszi a nap?nem szeretném a kamerát elhagyni menet közben...
-
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Egy karcot a sisak plexiről le lehet valahogy csiholni?
Van valakinek tapasztalata? -
gabor128
aktív tag
sisak plexi polírt vállal valaki Cegléd környékén?
-
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Szeretnék megkérdezni valamit újoncként! A motor téliesítésénél én anno azt olvastam, hogy az üzemanyagtartályt full tele kell tölteni, hogy télen ne csapódjon ki a belső fém felületen pára és ne rozsdásodjon. Viszont most egyik barátom mesélte, hogy neki rozsdás felület lett a tankon belül vélhetően az üzemanyag alacsony minősége miatt. Azt mondja, hogy kb. ha fél évet áll a motorban az üzemanyag akkor valami kicsapódik belőle és a mai üzemanyagok minősége már nem a 10-15 évvel ezelőtti. Azt mondta, hogy olyan festéklemosó szaga lesz. Neki sajnos fullra ki kellett tisztíttatni az üzemanyagtartályt. Most azon gondolkodik, hogy hogy szedje ki az üzemanyagot és full üres tartályjal rakná el télire.
Nektek mit a tapasztalatotok? Hogy érdemes a tartályt téliesíteni? Vagy tankoljak bele 95-ös helyett V-powert télire?
[ Szerkesztve ]
-
gabor128
aktív tag
Üdv!
Veletek is előfordult már az alábbi szituáció?
Megyek egy kisforgalmú kétirányú úton városban nagymotorral. Velem szemben jön egy autó a szembejövő sávban, de van előtte egy parkoló autó, ami félig a sávba kilógva parkol. Szóval kikerülés nélkül nem tud elmenni a másik. Kb egyszerre érünk oda. A szembe jövő autós indexxel nekiáll megelőzni a parkoló autót úgy hogy engem a saját sávom szélére kényszerít. Hiába villogtam neki, meg integettem. Még ő volt meglepődve, hogy mi a baj. - Szerintem úgy volt vele, hogy ami szembe jön annak két kereke van. Biztos bicikli. És akkor ezeknek az út szélén a kátyúban kell menniük.
(Kár hogy nem dózerrel mentem arra.) -
gabor128
aktív tag
válasz runner 125 #103005 üzenetére
Akkor úgy tűnik nem egyedi eset.
Újoncként még szoknom kell az ilyen helyzeteket, csak fura!
Nyilván nem voltam hülye és lehúzódtam, meg lassítottam. Ő az erősebb.Azt is értem hogy jobb 1-be kellene menni motorral. Viszont a gödrös részeken én nem fogok ott menni, mert egy kátyú meg tudja dobni eléggé a motort aztán perec lesz belőle. Biztos ismeritek a jó magyar utakat!
A másik meg, félek attól, ha nagyon lehúzódva közlekednék, akkor ezzel helyet csinálnák a hátulról jövőknek (autóknak), akik közül biztos lenne olyan aki sávon belül megpróbálna megelőzni, aztán előzés közben felken valamire. Szóval igen, a sáv közepén mentem ott.Nekem rémlik valami olyasmi kreszből, hogy a szembejövő csak úgy végezhet manővert (pl. előzést), hogy a neki szembejövőt irányváltoztatásra nem kényszerítheti. Magyarul útakadálynál meg kell állnia és elengedni a szembejövőt és utána kikerüli. - Na mindegy. Szerintem csak én fújom fel a dolgot. Szoknom kell még a szituációkat.
Legközelebb akkor hasonlóan járok el, csak nem állok neki villogni.
Köszi a kommenteket! -
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Gsx650F olajszűrőhöz szeretnék majd venni leszedő szerszámkészletet, csak nem tudom pontosan mekkora kell rá. A manual sem írja. Valaki esetleg tudja?
Nem akarnék úgy megvenni készletet, hogy nem biztos hogy van közte olyan ami nekem kell.
HF138 megy bele. -
gabor128
aktív tag
Sziasztok.
Szeretnék valamit megkérdezni.
Van egy motorom, amin alkalom adtán szeretném lecserélni a gyári kipufogót egy nem gyárira. Ez a motor megváltoztatásának minősül és bele kéne íratni a műszakijába? Hogy van ez? Ha elkap a rendőr akkor beleköthet hogy nem gyári alkatrész van rajta? -
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Tud valaki olyanban segíteni, hogy vettem egy fülhalgatót a sisakba, de nem tudom normálisan belerakni, mert nincs hely neki és nyomja a fülem eléggé.
GPS-hez lenne.
Meg olyanban is kéne segítség, hogy valahogy egy USB és szivargyújtó kivezetést kéne applikálni a motorra.
Tudna valaki segíteni Cegléd környékén? -
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Tudnátok segíteni abban, hogy motor ponyvát honnan érdemes venni?
Az udvaron áll a motorom és eső meg Uv állónak is kéne lennie.
Van mindenféle a neten, de olyan vékony szakadós porállós beltéri vackot nem akarok venni. Persze ne legyen arany árban sem! -
gabor128
aktív tag
Üdv!
Tud valaki ajánlani motor takaró ponyvát kültérre, ami UV, eső, szél álló és sok évig bírja és nem arany árban van?
Én nézegettem, de sok ez a vékony anyagos, ami szétfoszlik. Ráírják hogy Uv álló, de nem és az első komolyabb szél eltépi.
Talán az Oxford márkájú az egyetlen ami értelmes, amit találtam, de az már 14e körül van.
Kinek mi a tapasztalata? -
gabor128
aktív tag
Üdv,
Olyan kérdésem lenne, hogy tudna-e segíteni valaki ötlettel, hogy mi lehet a gond a motorommal?
Úgy tűnik hogy nincs hátsó fékem. Mentem a géppel 1-2km-t megjáratni. Otthon megnéztem a féktartályt és szinte tele van fékfolyadékkal. Szóval nem szivárog, de hiába nyomom le teljesen a féket nem fékez. A fékpofák hozzáérnek a tárcsához. Még nincsenek szétkopva. Mi lehet a gond? beregadt a fék? -
gabor128
aktív tag
Üdv,
Pici segítséget szeretnék kérni!
GSX650F-be rendelnék olajakat. Többek között a fékolajat is cserélnem kell. Az olajshop-ról rendelném. Tudnátok ajánlani, hogy milyet? A gépkönyv csak annyit ír hogy DOT4-es kell bele.
Még annyi hogy hűtőfolyadékot is cserélni kéne. Jó bele a sima kocsiba való? -
gabor128
aktív tag
Üdv!
Hagy kérdezzem meg hogy sérült idomokat (nem törött, csak durván karcos) lehet javítani házilag?
Le lehet minimálisan csiszmatolni és valahogy festék mintát kevertetni kis mennyiséget, de több színben és házilag lefesteni?
Csinált már valaki ilyet?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Tippmix
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Sorozatok
- OLED TV topic
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs