-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Daywalkerrel már beszéltünk a témáról, ő nem tudott lebeszélni, így jövök hozzátok egy kis eszmecserére.
Elgondolkoztam, hogy kéne a két bringám mellé () egy kis motor, valami öregebb fajta, amivel adott esetben tudnék motorozni és akár melózni járni (25km, előváros, gyakorlatilag ~3km 90-es szakasz, többi város és 70-es Soroksári út), és hát régi vágyam volt egy MZ / Simson, az utóbbi a termetem miatt (inkább közelebb vagyok a 150-hez, mint a 100-hoz, és magasságban is 2 méter köré kell nézni, ha a fejem búbját akarja valaki látni) kiesik az 50 ccm-re miatt, így marad két opció: 125-ös MZ és B125 jogsi, vagy 250-es, és akkor A korlátlan jogsi.
Első opció perpill jobban "esne" anyagilag, második talán életszerűbb. De talán jobb kicsiben kezdeni, és onnan (akár) felfelé.Tehát adott lenne egy 125-ös MZ. ETZ-ket néztem, azok amik már korban fiatalabbak, és jobban bejövős is (banántankos, 1990 körüli).
Nem vadulásra kell, nem döntögetni minden kanyarba
A sz.pófaktor megvan, ezt tudom, talán jobban is örülnék, ha vennék egy "leharcoltabbat" olcsón, aztán megcsinálom (ill megcsináljuk Daywalkerrel ) frankóra. 2 Kadettot (27 és 36 évesek) ápolok itthon, ha be kell olajozni a kezem, az inkább öröm számomra, mint nem, szóval a szerelgetés is belefér a képbe, ez nem riaszt el.
Kérdés: hülye vagyok, hogy ezt akarok, és felejtsem el, vagy életképes lehet az ötlet?
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Adott egy postás Simson (S53), amiben első kerékcsapágyat kellene cserélni. Apósomék próbálták kiütni, és egyben cserélni, de valahogy nem sikerült. Én félek, ez olyan, mint egy kerékpárnál, hogy kónuszos, és a "belső" része nem cserélhető.
Igazam van, vagy tényleg ki lehet szedni valahogy, ha igen, hogy?
Előre is köszi!
Atesz
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Némileg elvesztem zár témában, így tapasztalatokat kérek, ki mit használ, milyet érdemes (tárcsafék, lánc, stb.)
Garázsban vannak vasoszlopok, lebetonozva, jelenleg oda van kikötve a gép egy olcsóbb lánccal, de az új géphez szeretnék egy értelmesebb védelmet Valami erős láncra és tárcsafék-zárra gondoltam, illetve valami riasztós vagy GPS-es cuccra, de az télen necc, mert akkor az akksit benne kell hagyni.
Szóval ki mit javasol?
Atesz
-
KrAt
veterán
Akkor ha már mások is váltottak robeszról gépre, én is dicsekszem picit
(képre kattintva több kép jelenik meg )Körbejárós-berregtetős videó: [link]
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Kérdés: használ valaki a motorjában GPS trackert? Ha igen, milyet?
Kínából nézegettem, ott 15k körül indulnak az értelmesebb darabok, itthon szinte ugynaez 2x annyi..
-
KrAt
veterán
válasz -Mosquito- #61782 üzenetére
Nem erre a trackerre gondoltam, hanem amivel le tudom kérdezni, hol van a gép
-
KrAt
veterán
Kérdés: milyen nyeregtáskát ajánlotok / használtok? Dobozt nem szeretnék, az SV-n bután néz ki. Viszont jó lenne valami, amibe be tudom rakni a cuccaim (cipő, ing, stb, ha jövök dolgozni), és az nem egy hátizsák, amit lekötök hálóval..
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #65290 üzenetére
Jóval a tábla után (a portál felé) van a hatósugara sebméréshez..
-
KrAt
veterán
válasz -Mosquito- #65302 üzenetére
Ez nem igaz, egyszerre tud sok dolgot mérni...
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #65471 üzenetére
Tényleg, ha már kuplung és kiemelés:
2x előfordult velem, hogy 3-4ben álltam meg hirtelen (nem váltogattam vissza), és kinyomott (behúzott) kuplungnál nem tudtam semerre váltani, csak akkor, ha egy picit engedtem a kuplungon, majd újra behúztam.
Ez normális? Amúgy semmit nem veszek észre rajta, vált szépen minden fele..
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Kérdezek butát: van valahol jó leírás arról, hogyan kell szakszerűen a láncot ápolni? Azaz mikor kell tisztítani, kenni, hogyan kell jól csinálni?
Valami fogalmam van róla, de első "láncos" motorom..
-
KrAt
veterán
válasz bigdady #69436 üzenetére
Én mondjuk alapból SV-re ültem, és azt kell, hogy mondjam, hogy míg a TPS nem volt beállítva, akkor kis fordulaton érzékeny volt a gázra, ideges volt, utána, hogy az be lett állítva, tökéletesen finom, kezes lett kis fordulaton is, nyoma sincs idegeskedésnek.. Persze, a gázkarral itt milliméterekkel játszol, sor4-en nem tudom, hogy megy ez, de tanulható, és megoldható
-
KrAt
veterán
Nemrégiben volt téma a lánctisztító "készülék", van valami bevált termék, pl a nemrég linkelt, vagy más?
Kézzel próbálom, most úgy csinálom, hogy TF2 (bringás mindentoldó cucc) + rongy, amennyire tudom, tisztára, de korán sem lesz tökéletes.. Ezért gondoltam valami kefés cuccra..
Vagy automata láncolajzó, de annyit meg nem használom..
-
KrAt
veterán
-
KrAt
veterán
Akkor ki tervezi csütörtök délelőttre kakucsot? Gáborral mentem volna, ő nem tud jönni, egyedül nem sok kedvem lenne ismeretlenek közé menni úgy, hogy első pályás alkalmam lenne, bénázzak ott..
-
KrAt
veterán
válasz Something_ #71061 üzenetére
Milyen volt utána a pályán? Azt néztük, mentetek 2 kört, majd félreállás, beszélgetés..
-
KrAt
veterán
No kérdés: akar valaki rendelni láncolajozóhoz alkatrészeket? Mert ha igen, akkor egyszerűbb, ha egyben beszerzünk mindent, nem?
-
KrAt
veterán
válasz FIREBLADE78 #71858 üzenetére
Nekem is, de a komplett rendszer töredékéből megvan, ha magad rakod össze
-
KrAt
veterán
válasz FIREBLADE78 #71860 üzenetére
Ami gyújtásra működik
-
KrAt
veterán
Végül megrendeltem mindent, ez a verzió lesz megépítve Kisebb-nagyobb módosításokkal.
-
KrAt
veterán
válasz -Mosquito- #71925 üzenetére
Jó, nyilván, a csövek meg a tartály nekem <2k alatt megvan, a mágnesszelep a sok
-
KrAt
veterán
No kész lett a láncolajzó tesztverziója, mondanám, hogy meg vagyok elégedve vele, de még nincs kész teljesen.
Szerencsére egy kis konzollal össze tudtam rakni egy darabból, a szerelés sem volt ördöngösség. Alu + lemezvágó olló..
Ami hiányzik még: kell egy kis csap, mert most nagyon híg az olaj, és gyorsan csepeg (nem ez lesz benne véglegesen, most láncfűrész olajjal van összerakva), de nem árt, ha szabályozható.
Végig 8-as csővel raktam össze, semmi toldás, semmi gány.. Remélem
+ felraktam a házi táskatartó konzolom, az is elfogadható..
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz V.Stryker #72140 üzenetére
Nemnem, ott van benne az elektromos csap az ülés alatt, az állítható csap csak a megfelelő cseppszám miatt kell, egyszer kell rájönni, mihez milyen állás kell, aztán el lehet felejteni
Dexar007: én inkább sokkal inkább attól félek, hogy a lánc jó kenése miatt majd a felszabaduló lóerőket hogy fogom uralni.. Ugyanmár, nem attól az 1 csepptől fogok meghalni..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen