-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
torzo
Ármester
Üdvözletem a bajtársaknak! Örömmel találtam rá erre topikra. Varadero XL1000-et hajtok 4 éve, előtte Honda Hornet 600-am volt.
A Varában 40 ezer kilcsi környékén járok. Scottoiler-t használok, még eredeti a lánc, minimális a megnyúlás, a hátsó fogaskerék szinte kifogástalan, de az elsőt nemrég láttam, hogy nagyon tré már. Kérdezem, szabad-e csak azt cserélni, vagy muszáj láncot is?
A gyárin kívül még milyen márkájúak jöhetnek szóba. Bocs, ha ez már volt korábban téma! Esélytelen, hogy végignézzem a sok ezer hozzászólást!köszi
[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
Köszi. Sejtettem, nem vagyok meglepve. Bringánál is ez a szabály!
És a hátsó fogaskerék? Az tényleg teljesen OK-nak néz ki. Bár vsz. a lánc a leghúzósabb tétel.Na, ilyen földutas csapatást Varával csak az egyik haverom vállalt be, illetve az egy kis sivatagosdi volt, hát, el is szállt a felnije, elrepedt. A Vara 3 mázsa, ha az megindul borulni, senki sem állítja meg, szóval én csak aszfalton merek vele betyárkodni, vagy nagyon jó, letaposott köves úton.
-
torzo
Ármester
válasz -Mosquito- #39988 üzenetére
Üdv!
Köszi a jó kis linkeket. A Scottoiler tényleg nagyon jó. Igaz, hogy a hátsó kerék dzsuvás tőle, meg mögöttem nem szeretnek a mocistársak tartósan jönni (olajos lesz a plexijük), de ezen kívül tényleg megéri használni. Nem vagyok óvatos, tiprom rendesen, meg az említett futás felén utasom is volt, ráadásul bömcisekkel mentem többnyire, akikkel aztán lépést kell tartani. A köpenyek fogytak is rendesen.
Na, megyek és megnézem az ajánlott topikokat, de azért gondolom, ide mindig érdemes benézni.Széles utat!
[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
3 éve Marokkóban voltam bérelt Transalp-pal. 220 kiló a kicsike. Gyönyörű ország. És volt vagy 200 kilcsi kősivatag is, aztán futóhomok. Utóbbiban bizony elvéreztem, dög nehéz gép az oda. A kősivatagban pedig addig volt kaka menni, amíg óvatosak voltunk és max 30-40. Aztán lassan rájöttünk, ott a jó tempó a 80-90. Nagy élmény volt! Aztán az egyikünk úgy bevadult, hogy felütött a felni és szétment a belső. Nagy élmény ám sivatagban belsőt cserélni!
Láttam KTM-es srácokat is a távolban, kis, könnyű 250-es meg 400-as kétütemű cross kecskékkel, jó hosszú rugóúttal. Na, azokkal tényleg király lehetett.
Honda Safety-ben rendszeresen vannak crossmocis napok, oda érdemes lenne benevezni. A két napos biztonsági training-jük is nagyon hasznos volt.[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz -Mosquito- #39995 üzenetére
A scottoilerbe motorolajat rakok, amióta az eredeti kék lötty kifogyott. A viszkozitás vsz. alacsonyabb, mert jobban fröcsköl, de tényleg nem vészes, a felnit kb 1 perc alatt papírtörlővel újjá lehet varázsolni, a mociolaj nem tapad, oldószer nem kell hozzá. Valaki egyszer azt tanácsolta, használjak láncfűrészhez való kenőolajat, mert annak a viszkozitása sokkal magasabb. Még nem próbáltam. Amúgy 50 ml olaj elég 1000-1500 kilcsire, és a lánc mindig szépen néz ki, nincs fújkálás, rá se kell nézni, mintha kardánossal járnék.
Az első köpenygarnitúra a gyári Bridgestone volt, 13 k-t bírt ki, nem volt vele bajom. Aztán bömcisek társaságába keveredtem és ott Metzeler-re beszéltek rá. Tényleg nagyon jó köpeny, sosem csúsztam még meg vele még esőben sem, ha utassal megyek, pár kanyar után eltűnik a majrécsík. Szólóban ehhez azért kell némi vadulás, de megoldható.
Viszont dög drága és gyorsan kopik. Még egyik szett sem bírt ki 10k-nál többet.
Van más javaslatod?A jogsiról csak annyit, hogy szerintem is korlátozás nélkülire kell ráhajtani, nem érdemes a 125-ös kategóriával játszani, úgyis megjön a vágy hamar a nagyvasra, ha már egyszer mocizni kezd valaki.
Viszont senki se gondolja, hogy a megszerzett A-s jogsi után tud motorozni!!!!! Minden kezdőnek, de másnak is ajánlom, hogy nevezzen be a Honda Safety kétnapos kurzusára (Kozma utca)! Egészen másképpen láttam és csináltam utána a motorozást. Tudom, hogy más kurzusok is vannak, pl. mocis rendőrök által vezetettek, amelyek szintén nagyon jók, de ott a saját géppel szerencsétlenkedik az ember, aztán ha földhöz vágja, akkor szívás, de Hondáéknál CBF 600-asokat adnak megfelelően felcsövezve. Jobb azt törni.[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz Backspace #40051 üzenetére
Két éve hasonló helyzetbe kerültem. Honda Karasna (Szögi Tamás a vezető, segítőkész, rendes motoros srác, a szervízvezető Balázs László, szintén jó fazon) jól kézbe vette és rendezte a dolgot, a megítélt bizotsítási díj is kb. 90-95%-ban fedezte a javítást. Szerintem menj hozzájuk! Ráadásul márkaszervíz!
Az igaz, hogy hetekig nem volt moci, de nekem nem sok dolgom volt az egésszel. -
torzo
Ármester
Ki tart vissza? Szerintem az életösztön.
Honda Safety kétnapos trainingen voltam évekkel ezelőtt, az nagyon hasznos volt, de az totál más kategória. Ott közúti motorozás szempotjából ment minden, azóta is abból élek.
Amúgy meg elég terebélyes vassal ( Varadero 1000) járok, szerintem pályázásra röhejes lenne, bár hallottam már ilyet is. -
torzo
Ármester
válasz -Mosquito- #40108 üzenetére
Te már próbáltad, mi? Az igaz, hogy a Varával majdnem mindent meg lehet csinálni aszfalton. Na, majd megfontolom.
-
torzo
Ármester
Nem, persze nem, ennél sokkal durvább dolgokat bevállaltam már túrákon, ismeretlen, beláthatatlan útvonalon, igazad van.
Csak még sosem pályáztam, holott már 7 éve mocizom. Korábban Hornet 600-am volt, az azért erre inkább alkalmas, mint a Vara, de igazad van, meg kell próbálni.
A Vara durva nagy vas állva-tolva, de ennek ellenére kezesbárány, amint megindul.Kösz a bíztatást!
-
torzo
Ármester
válasz HUNNIA1920 #40120 üzenetére
Az előttem szólónak maximálisan igaza van, de.....
Én a mai napig siratom a Hornet 600-ast. Nagy darab vagyok, csak ezért adtam el.
Ne félj a teljesítményétől, az mindig jól jön, nem muszáj feltétlenül kihasználni, de olyan jó, hogy lehet számítani rá!
Azt a Kawa-t nem ismerem, amelyről írsz, de nem lehet olyan jó, mint a Hornet.
A Hornet kényelmetlen neked? Volt vele valamilyen kellemetlen élményed?
Ha nem, gondold meg nagyon, mert az egy csodajó gép.
Bakker, miért is adtam el a 600-ast? Nem kellett volna!Amúgy meg keress másik társaságot, ha ilyen gyökerek!
[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz -Mosquito- #40127 üzenetére
Bukócső? Persze, van, amíg nem volt felszerelve, el sem hoztam a szalonból. Aztán rögtön meg is fektettem az udvaron a dögöt az első napon.
De azóta igen jól megvagyunk.
Nem vagyok én besz@ri, elég durva társaságokkal gurultam már, meg szálltam is el már kanyarban, azaz a tűzkeresztség megvolt. Csak eddig nekem a pályázás olyan misztikus dolog volt. De majd kipróbálom ezt is.[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz pakriksz #40159 üzenetére
Én sem fizettem, fel sem vetődött. A vizsgabiztossal pedig láthatóan fasirtban volt az oktatóm, meg is mondta, lehet, hogy emiatt elszállunk. De ment minden simán. A legvégén az oktatóm kapott még egy üveg piát meg egy tizest, de ennek semmi köze sem volt a vizsgához, mindenképpen adtam volna neki, ha elszállok, akkor is, mert jó fej volt.
-
torzo
Ármester
válasz DigitXT #40185 üzenetére
Szerintem aki motorozik, az tudja, hogy a valóság és a vizsga nincs szoros kapcsolatban. A vizsgát valahogy le kell tudni, de ez nem jelenti, hogy az illető tud már motorozni. A vizsga után néhány hónappal elmentem a Honda Safety két napos trainingjére, azzal a meggyőződéssel, hogy én már bizony, tudok motorozni. Na, ott 10 perc alatt rájöttem, hogy ez tévhit. Nagyon hasznos volt, sokat tanultam, mondhatni, azóta is ebből élek. Az igaz, nem olcsó, 35 k volt az ára. Kiderült az is, hogy a japcsiknál az a vizsgakövetelmény, amit ott két nap alatt megtanítanak.
Szerintem mindenkinek, aki komolyan gondolja a motorozást, annak el kéne oda, vagy valami hasonlóra menni! -
torzo
Ármester
válasz DigitXT #40188 üzenetére
Minden évben el kéne menni egy ilyen képzésre, tuti, hogy nem lenne ennyi halálos végű baleset.
Amúgy én kétféle nézetből figyelem a világot. Főként bringázom, és ezzel a szemmel alig látok fejlődést, sőt!!!
Nagyon sz@r a világ! Az autósok többsége genya! 5-6 éve a buszsofőrök másképpen viszonyultak, akkoriban nyugi volt, ha busz jött mögöttem, tudtam, hogy vigyáz rám. Na, ez mostanában az ellenkezője. Pucolok is előlük, ahogy csak tudok. 100xosan figyelek, hogy életben mardjak!És érdekes. Amikor mocizok, a világ teljesen más, 100-ból 98 elenged, sőt, megsegít, sokszor akkor is, ha nem is igénylem. Ezért akkor is gyorsabban megyek, amikor nem is akarnék. Persze, lehet, hogy az a magyarázat, hogy fekete Varaderon egy nagy darb pacák hasít, na, engedjük csak el! De amikor Hornetem volt, akkor is ezt tapasztaltam.
Nem értem, miért kell a bringásokat zsigerből utálni. Igaz, van közöttünk néhány idióta takony is, és az általánosítás aztán mindnekit sújt.
-
torzo
Ármester
válasz Something_ #40190 üzenetére
Na, így már tényleg érthető az autósok viselkedése. Szerintem változna a véleményed, ha azt belátnád, amennyivel több bringást látsz az utakon, valszeg annyival kevesebb autó teszi reménytelenné a reggeli meg a délutáni forgalmi káoszt. Az általánosítás pedig sosem szül jót. Ne utáld a bringásokat! Nekünk ugyanannyi jogunk van az utak használatához, mint aki 150 lóval a feneke alatt terpeszkedik a 10 misis autójában.
-
torzo
Ármester
válasz polimorf #40193 üzenetére
Nem mintha az autósok között nem lenne éppen elég deviáns alak.
Lassan változnak a dolgok, de változnak. Néhány éve már, hogy észreveszik a gyalogosokat a zebránál, a többség megáll, ahogy az egyébként kötelesség is. Azelőtt ez sem volt így.
A németeknél 11 éve Freiburgban volt szerencsém 3 hetet eltölteni, vittem a bringámat is. Na, az tényleg példa értékű volt, amit ott tapasztaltam. Nagyon vigyáztak a bringásokra, akkor sem volt tülkölés, anyázás, ha esetleg 10 percig kellett mögöttem jönnie, mert a falvak közötti keskeny, kanyargós utak miatt nem volt alkalom előzésre.
Igaz, ott rengeteg a sztráda, ha tényleg haladni akar, azt használja. Ja, és a bringa olyan általános és kedvelt eszköz, hogy a csúcsvezetők is többnyire azzal járnak, ha kell, éppen öltönyben.
Az autó nem városba való. Szerintem. Talán majd itt is eljön a felismerés egyszer. -
torzo
Ármester
válasz spanyoll #40198 üzenetére
Ugye azt mondtuk, nem szabad általánosítani. 13 éve bringázom Budapesten, évente 8-10 ezer kilcsit, mert munkába azzal járok télen-nyáron, a melóhelyem 22 km-re van otthonról. Szóval látok eleget naponta.
Az előnyömről, amely nekem ugyanúgy járna pl. egy jobbkezes utcánál, mint bárki másnak, rendszerint lemondok. Ezalatt a 13 év alatt egyetlen egyszer, nem tévedés, 1x fordult elő, hogy a durván szabálytalankodó autó utánam eredt ( már azt hittem, bunyó készülődik), mellém lassított és elnézést kért.
De ugye nem általánosítunk? -
-
torzo
Ármester
Ezektől mindig kiakadtam mentős koromban is, pedig akkor jó néhányba belefutottam. Azóta sem enyhült a dolog, mindig rettegek, hogy elsőként érkezek egy ilyen helyszínre. Mondjuk, itt már nem volt mit csinálni, de azért a takarást szakszerűbben is elvégezhették volna. Kár a srácért!
-
torzo
Ármester
Brrrrrrr! Felidézni is utálom ezeket a sztorikat. Az áldozat rendszerint halálsápadtan, verejtékben úszva, síri csöndben pillog, max. nyöszörög. Na, ilyenkor mindig qrva nagy a baj, akkor is ha nem nyilvánvaló a sérülés. Ja, ezt hívják sokkos állapotnak, és ez nem lelki sokk, hanem a keringés összeomlás előtti állapota.
Mi a francot lehet csinálni? A mentőben volt morphin, azt rögtön bevénáztuk, aztán egy rakat infúzió és az áldozat rendszerint jobban lett vagy pikk-pakk meghalt. De amikor nincs mentő, meg semmid sincs és odamész segíteni, mert kell, mert elvégre ez a szakmád és csak tehetetlenül tökölsz.... na annál gyötrőbb percek nincsenek! És utána napokig-hetekig jöttek vissza ezek a jelenetek ébren, álomban, mindenhol.
Nem tudtam megszokni.
Aki úgy néz ki, már hozzászokott, az rendszerint belefásult, kiégett szaki már.
Jó, hogy már nem csinálom.[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz Archer #40257 üzenetére
Rossz szezon, rossz szezon! Tényleg jó páran otthagyták a fogukat, de amelyikről volt rendes, részletes infó, ott mind kiderült, hogy baromkodás volt az előzmény. Mindegyik pilótát sajnálom, de sajnos, elsősorban ők tehettek mindenről. Balra nagy ívben egykerezéssel Hayabusával, motorozás utassal részegen brahiból...
Ha ésszel mocizunk és rendesen figyelünk, állítom, nem veszélyesebb, mint az autó.
És ha nincs jó napja az embernek, akkor ne üljön rá a vasra! -
torzo
Ármester
válasz Archer #40259 üzenetére
Dehogy török pálcát, sajnáltam mindegyiket, hidd el! A Hayabusás bulinak szinte betege voltam, mert ismertem a srácot. Ő nem volt részeg, csak játszotta egy kicsit az agyát, egykerekezett aztán bummm, keresztbe egy furgon, akkor a srác már kb 120-nál tartott.
De a részegen oszlopnak menőt sem bántom, csak.....Na, hát szóval nem kéne borzolni az idegeket!
Igen, vannak kivédhetetlen szituk is, de szerintem ezekből van a kevesebb. -
torzo
Ármester
+1
Még kezdő koromban (egy éve jártam már 600-as Hornet-tel) lehetőségem adódott egy CBR 600-as kipróbálására. Persze marhára tetszett, pedig a Hornet is jó, dinamikus gép. De hamar rájöttem, hogy a CBR vadítja az embert. 20-30 km-rel gyorsabban mentem vele, ha nem néztem az órát. (Ha néztem, akkor is! )
Gondolom, az 1000-es még durvább effektusú. 175 packó, elég durva, ott már érzéssel kell a szarvát húzni.
Ötödik éve járok 1000-es Varaderoval, de most is erősen meggondolnám, hogy a cbr1000-et válasszam. -
torzo
Ármester
válasz fattyu #40314 üzenetére
A vara 96 pacis és három mázsa. Igaz, V2, szóval egyenletesen brutál a nyomaték, de én még sosem éreztem, hogy kevés lett volna a tartalék, még utassal sem. Az RR gépek geometriája is olyan (igen szerény RR tapasztalatom szerint), hogy beleviszik a pilótát a száguldásba. Persze az is lehet, hogy a mostani rutinommal már nem érezném ezt.
(#40307) AndrewTdi: Amúgy meg valszeg igazad van, ha ésszel állsz hozzá, tényleg jöhet a nagyvas is.
Azt nem tudom, hogy egy ilyen sportgép mennyire kényelmes egy hosszú túrán, mert Varával mentem már 1250 kilcsit is egy seggen.
-
torzo
Ármester
válasz fattyu #40316 üzenetére
Igen, igazad van, az extra teljesítmény mindig jól jön, és nem feltétlenül kell élni vele. Csak arra értettem a mondandóm, hogy 100 paci már mindenre bőven elég a közutakon. A pályázás gondolom, totál más dimenzió.
Az egy segget természetesen úgy értettem 1250 km-re, hogy 400 km-enként tankolás és uzsgyi tovább. Ez varán kibírható, sportgépen kérdés. De ha ahhoz szoktál, nyilván megy ott is. -
torzo
Ármester
Azt kérded, minek adunk tanácsot? Azonban te is adsz az egyébként megalapozott és tapasztalatod alapján megfogalmazott véleményeddel.
Senki nem akar itt rosszat a másiknak, sőt!
Szerintem érdemes megírni és meghallgatni a véleményeket kategóriaváltás előtt.[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
-
torzo
Ármester
Az a helyzet, hogy bicajjal is van annyi joga az embernek az utak használatához, mint egy autósnak vagy motorosnak. Nem lesz itt béke addig, míg a bringásokat le nem terelik az utakról rendes bringautakra. Persze, nem járdára felfestettre gondolok, mert az az egyik legsz@rabb megoldás, baromi veszélyes. De azt nem értem, hogy a mostanában kivitelezett útfelújításoknál miért nem gondolnak erre. Csak úgy engednék útfelújítást, hogy ott kötelező legyen bringaút létrehozása is.
Amit plusz jogként írsz a jogsis bringásokról, az szerintem ellenőrizhetetlen, bár nem rossz ötlet.
-
torzo
Ármester
válasz Laraxior #40372 üzenetére
Biztos vagy ebben? Ez mióta van így? 25 éve másfél évig mentőztem, ott ilyesmi nem volt, az tuti. A mentőknél szerintem most sincs. Rádión kapja a hívást, hogy hova menjen, ez egyben felhatalmazás a megkülönböztető jelzés használatára. A rádiózást persze rögzítik, de sofőrnek nem kell naplóznia.
A rendőröknél másképp van?[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz SirKero #40390 üzenetére
A Transalp igen jó kis moci, de az is kicsi lesz neked. Én 187, Transalp-on az egész napos túrát ki lehetett bírni, de az is jó volt, amikor már leszállhattam róla végre. Varaderon viszont óriási a kényelem, oda csak segg kell. Azt talán kapsz ennyiért a 8-10 évesek között.
Az viszont igaz, hogy a Vara nem éppen a kezdő-újrakezdőnek való kategória. Magas, nehéz gép, de nagyon lehet szeretni.[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz Steven #40417 üzenetére
Ami ma Pesten volt, az minősíthetetlen. A rohadék monszun miatt bringa helyett a tetű autómmal voltam kénytelen melóba menni. Még jó, hogy a moci eszembe sem jutott. Igaz, mehettem volna BKV-val, de attól sajnos azonnal hányok.
Ennyi k.cs.g, tapló, erőszakos, sunyi pilótát már régen láttam. Közlekedési morál nem létezik, csak a gátlástalan nyomulás. Hazafelé egy busz rámkanyarodott (Maglódi útról Kada utcára). Ha nem olajozott villám sebességével tolattam volna, szétbarmolja a kocsi elejét, nem érdekelte, hogy ott vagyok, jött és jött és jött.
És erre a viselkedésre az eső nem magyarázat. Pokoli! -
torzo
Ármester
válasz -Mosquito- #40487 üzenetére
Na, májsztró, azért ez igen erős túlzás. Bering holmikat ötödik éve használok, a kabát, nem mondom, már nem olyan élénk színű, mint eleinte, de más hibája nincs. Pedig estem is vele már. Daytona csizma is a negyedik szezont bírja már, még mindig vállalható.
(#40486) m4rc!: A bőr nagyon dögös, elegáns, meg passzol, de azért a cordura szerintem jobb (kellemesebb viselet) és nem kevéssel olcsóbb. A linkelthez hasonló Bering bőrkabátom van, nem sokat hordom. Melegben azért, mert meleg, hidegben azért, mert a termo bélés az ujjakba nem megy bele, hűvösben majd lefagy benne a karom. Csajozós kabátnak persze tuti.
Ha sportmoci és pályázás, akkor persze csak a bőr jöhet számításba, ha túra, akkor egyértelműen cordura.
A Bering cuccokat saját tapasztalat alapján ajánlom, a Foktnak van a legnagyobb választéka és elég rendes csapat. Ott vettem Shark sisakot 5 éve, amiben a bélés minden szezonban szétmegy, és minden évben zokszó nélkül cserélik gariban. Mondjuk jövőre már nem, mert lejár a gari, de anno 50%-os kedvezménnyel vettem a bukót 35 k-ért és egyszer még a plexi cseréje is összejött gariban.A többiek majd más márkákat ajánlanak, a Beringből mindenesetre 200 k-ból jól fel lehet öltözni. Most meg ősszel lehet, hogy a Foktban jó kis akciók lesznek, érdemes figyelni a honlapjukat!
[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
Gondoltam, hogy flame lesz belőle. Mondjuk egy 6000 km-es túrát is bevállalnál bőrszerkóban? Beleszámítva, hogy legalább 10x megázol?
Asszonyt bőrbe öltöztettem! Hát, durva nyafogások vannak ha elered az eső. Rögtön megállás, esőcucc elő és jeges pillantások. Eső eláll, álljunk meg, meleg van! Esőcucc elrak, motoros csapatot már az idegbaj kerülgeti. A cordurások meg szépen vigyorognak közben.
Ha meg már hüvi van, akkor nem is jön velem, mert fázik a bőrben, akármit is vesz alá. Mondjuk olyankor legalább nyugodtan mocizom.
Azért írtam, ha sport és pályázás- bőr, ha túra- cordura. Szerintem ez ésszerű osztályozás.És amint már írtam, cordurában sikerült esnem is, sem a kabátnak, sem nekem nem lett bajom. A vállprotektor persze gallyra ment, de 5 k a csere és kész, azóta is használható.
[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
Ezt a vitát más helyeken sem tudják eldönteni, meg én nem is vitatkozom, igazad van abban, hogy a bőr jobban véd. A cordura viszont kényelmesebb, praktikusabb, több időjárási helyzethez alakítható, olcsóbb.
Ha jó gyártótól származik, akkor azért elég jól bírja az esést is, mint a saját példám is mutatja.
A legjobb, ha mind2 van. -
torzo
Ármester
Sporttársak!
Nem kell engem győzködni, a bőr az tutibb védelemre, a cordura meg olcsóbb, praktikusabb, kész. A bőr nehezen szárad meg ha elázik, a cordura ezt elég gyorsan megteszi, magam nem is szoktam esőuccot használni, csak ha nagyon durvának néz ki a helyzet. Hidegben is cordura, nekem egyértelmű, bőrben eléggé lehet fázni. Nekem van mind2, mégis a bőr rendszerint a szekrényben figyel.
#40499) Mosquito34!: A sisak jövőre már nekem is esedékes, mert hiába üvegszálas, sok helyen lejött már a fényezés és randa. Gari után meg elég húzós a bélés cseréje alkalmanként 10-13 k-ért. A HTC-vel jó tapasztalatod van? Egy jó Shoei azért nem ártana, nem?
-
torzo
Ármester
válasz canniball #40503 üzenetére
Szerintem mindenre lehet cáfolatot, ellenpéldát hozni. Ha jónevű cégtől való a cordura (mondom, nekem Bering), ilyen bajok nincsenek. Az egyik havernak pl. van olyan bőrszerkója, ami nem veszi be a vizet, de az egy olcsóbb moci árában volt.
Impegnáló sprayt mire ajánlják? Gondolom, bőrre, nem?#40505) Mosquito34: Ezt a HTC-t jól benéztem!
[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz canniball #40508 üzenetére
A Beringeket nem kezeltem soha, csak kimostam, amikor már nagyon mocskosak voltak. Jól bírják. Ha a thermo bélést berakom, jöhet akármilyen sz@r idő. Mondjuk a kabát már annyira kifakult az eredeti narancs színből, hogy a kukások mellénye is különbül néz ki, de hát ez van. Amíg jól szolgál, nem dobom el.
Ezt a bakancsot megfelelő, szintén decathlonos kamáslival mindenkinek bátran ajánlom. Kényelmes viselet, tényleg vízálló, ha felülről védi a kamásli, és jól tart bokában is. Persze a Daytona az Daytona, de ez is kibírt már egy túrát velem Portugáliába és vissza, miközben vagy 10x eláztam. Nagyjából 5x sz@rrá!
#40512) .mf: Itt az ideje akkor, hogy én is kipróbáljam. Valami márkajavaslat?
[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
-
torzo
Ármester
válasz Something_ #40526 üzenetére
Azt írják, technopolimer. Ez számomra azt jelenti, hogy műanyag, azaz két szezon és mehet a kukába!
Üvegszálas szerkezetűt keress, azzal nem lesz bajod. Ezek onnan ismerszenek meg, hogy 5 év garit adnak rájuk. Igaz, az ár nem annyi, mint a linkelt verziónál, de jóval tartósabb és profibb megoldás.
Amúgy akciósban ki lehet fogni jót is olcsón. Shark RS2 bukómat 5 éve féláron tudtam megvenni 35 k-ért, és az 5 év garit rendesen ki is használtam évenkénti béléscsere, plexicsere idején. A forrás a FOKT volt. -
torzo
Ármester
válasz dellfanboy #40528 üzenetére
Ezek a műanyagok kezdetben van, hogy alig maradnak el az üvegszálasok jellemzőitől, szóval még lehetne jó teszteredmény is velük (írtad, hogy nincs is), de UV, azaz napsütés hatására szétmennek, két szezon után egy rakat sz@r, nem véd semmit. Jó nevű cég nem is gyárt ilyen anyagból bukót.
-
torzo
Ármester
Azt szajkózom, amit a Honda Safety kétnapos training-jén mondtak. Nem olvastam róla, de azok az oktató srácok elég meggyőzőek voltak mind elméleti mind gyakorlati tudásban. Őket Japánban képezték ki, amiket elmondtak a képzésükről, az elég keményen hangzott. A gyakorlati tudásuktól meg tényleg leesett az állunk.
-
torzo
Ármester
Az a kérdés, bowden-spirál megoldású vagy elektronyos? Utóbbinál a jeladó vagy kontaktos vagy meghalt. Varaderomon (elektronyos) nemrég kellett kikukázni, semmiség volt, mindössze 60k.
A hiba előjele az volt, hogy a mutató vitustáncot járt-meggyógyult egyre hosszabb időszakokra teljes zero állapottal váltakozva.
Remélem, kívánom, hogy neked sirálos legyen, mert az nem annyira vészes.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Háztartási gépek
- Trollok komolyan
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Külpolitika
- Kompakt vízhűtés
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen