- DIGI internet
- F-Secure termékek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- SUSE Linux
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
speedydb23
senior tag
válasz mihione #42027 üzenetére
Ilyenkor elég sok minden tud sérülni a motorban, így ezt látatlanban megmondani, hogy milyen költségekkel jár az csak találgatás.
Szelepek, dugattyúk, hajtókarok, csapágyak ezek mind-mind sérülhettek, ezt csak a motor megbontása után lehet megállípítani, hogy mit kell cserélni a motorban.
Szerk.:
Látom megelőztek.[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
válasz mihione #42027 üzenetére
Nekem ugyanez volt Megane I 16v-nél.
90 km/h-nál szakadt el a szíj, úgy hogy 2,5 évvel előtte lett cserélve.
Nálam a szíjtárcsa oldalára ponthegesztett vezető adta meg magát, és vágta szét a szíjat.
12 szelep lett oda, de cserélték mind a 16-ot.
Ez egy kb 200 ezres kiadás volt.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon