- Mobilinternet
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Hálózati / IP kamera
- VPN topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Mozilla Firefox
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7025 üzenetére
Hát első észrevétel ne menj többet ehhez a szerelőhöz.
A csapágy ára még ha 95 ös vagy a körüli a kocsi akkor azt mondom oké.
De a munkadíj? Ne vicceljünk már egymással.
Levette a kereket 4 csavar, levette a dobot 1 rögzítő anya meg egy sasszeg, kicserélte a dobban a csapágyat visszatette és csókolom.
20 perces munka. még ha a dob össze van rohadva akkor is.A váltónál a perem szimeringhez meg valóban le kell a váltót venni, ami nagy munka, de a perem szimering a legjobb minőségű is 2600.- viszont ha a váltót lekapod akkor az valószínüleg kuplung cserés is lesz.
(érdemes egy szétszedéssel megúszni.) Persze csak ha kopott!Úgy cakli pakli tehát szimering kuplung cserével együtt munka díjal együtt 40e
Az viszont, hogy utána töltünk, az nem megoldás, mert amikor a szimering elhagyja magát teljesen akkor fogsz csodálkozni elfolyik az olajad és mehetsz a bontóba váltót venni.
Részemről a szimering cserét javaslom amíg még lehet.Sajnos renaultnál a váltó szimering az típushiba.
Lassan nekem is el kell majd játszanom a gondolattal, hogy lekapom a váltót és kicserélgetem a szimeringeket és etc.etc gumi alkatrészeket.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen