- Gmail
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny576 #82755 üzenetére
Lehet, hogy csak az FHP csatlakozása kezdett oxidálódni és ahogy lehúztad rádugtad a csatit épp elég volt időszakosan, hogy helyreálljon a kontakt.
Vagy a kocogtatástól éppen az AC pumpa állt helyre szintén időszakosan.
Egyszerre csak egy dolgot ccsinálj akkor könyebb kiszűrni a hibaforrástRenault power
-
harry
veterán
-
Josi
aktív tag
válasz johnny576 #82776 üzenetére
Akkor vagy a motor adta meg magát, vagy az elektromos csatlakozás nem jó.
ha nyitsz-zársz hallod hátul a motort?
Belülről ki tudod nyitni. Leveszed a műanyag burkolatot. (3 v 4 torx csavar fogja)
Utána már hozzáférsz és meg tudod nézni mi a gond.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny576 #83936 üzenetére
Bontóból, vagy facebookról szerezz ph1 es tetőlécet és ezeket a patentokat amiket T.imi belinkelt.
A Ph2 es műanyag peremes és maga a perem pattan fel a tető kikpzet profiljára.
A Ph1 esnél ezt úgy oldották meg, hogy a díszlécben van egy acél perem ezért nem vetemedik el. (én 8 évvel ezelőtt amikor vettem a kocsit azonnal lecseréltem azóta nem pöndörödik fel )
Arra figyelj, hogy a sedanhoz sedanét a kombihoz kombiét etc. vedd.
Felhúzol oldalanként 5db patentot a sínre és rápattintod a tetődíszlcet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny576 #84073 üzenetére
Igen akkor a bal hátsó munkahengert cseréld ki mert berohadt a dugatyú, valószínűleg sérült már a gumi és vizet kapott.
Pont ezért kérdeztem, mert a hátsó munkahengereket tapasztalatom szerint 7-8 éventee amúgy is ki kell cserélni egyszerűen megdöglenek, de ez nem tétel, 3.400.-Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny576 #84694 üzenetére
Jobb1 ball 2 / bal1 jobb2.
Ez a párosítás, tehát semmi csoda nincs a koszt a munkahengerből viszi előre .
Nem cserélted a munkahengert párban a jelek szerint.
Illetve a csapágycsere szerszám nélkül szívás ne állj neki.
Viszont ha dobot cserélsz azt csak párban szabad, akkor meg már drágább lesz mint munkadíjjal egy csapágycsere.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny576 #84762 üzenetére
Vezérlés gates , ina is mehet ha nem román.
Szimering, corteco, vagy ajusa elringet véletlen se!
Generátort én mindíg felújíttatom, az az eredeti az utángyártott sose lesz olyan.
Ha menthetetleen az eredeti, olyankor is szerzek, egy bontottat felújíttatom és az kerül be.Renault power
-
lsebestyen
addikt
válasz johnny576 #84878 üzenetére
Én pont kb. egy hónapja szedtem ki az alapjárati motort, nekem is az volt, hogy melegen beragadt 1000rpm-en. Jó koszos volt amúgy. Vettem egy újat, de azzal meg egyből négyezren pörgött a motor. Tekintve, hogy bent álltam az udvarban, és tolatva kellett volna kijöjjek, visszaraktam megtakarítva a régit, azzal most jó.
Robi azt írta nekem, hogy WD40-be áztassam be 30-40 percre, a műanyag tengely felhúzásával. -
johnny576
csendes tag
válasz johnny576 #87337 üzenetére
Rob vagy aki járatos cikkszámokban tudna segíteni?
Fojtószelep takarításhoz (1,6 FL Megane1) vegyek új tömítéseket? Ha igen gyárit vagy jó bármilyen (Szakálmetálban pl. Febest, DrMotor, gyári Renault amiket könnyen tudok rendelni)? Én ezt a két cikkszámot találtam: 8200068566 8200068583
Valamint ha már ott járok levegyem a műanyag szívósort kitakarítani és kicserélni ennek a tömítéseit is? (8200052312 és 8200052311)
Kérlek segítsetek hogy jó gyártótól jó cikkszámot rendeljek. Ha szükséges megveszem a gyárit, de ha van bevált utángyártott az árban kedvezőbb lenne. Hondánál már megszoktam hogy az utángyártott tömítés sosem lesz jó, de Renaultnál nincs tapasztalatom.
Köszönöm!
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny576 #87616 üzenetére
Amíg benne van az aksi lezárod a kocsit nyitott motorháztetővel.
Ezután ellenőrzöd, hogy a kulcs mechanikusan nyitja zárja-e a vezetőoldali ajtót!!! (Sokan sose használják, így beáll a zár és nem lehet elfordítani a kulcsot) ha műkszik, akkor újra bezárod gombbal kiveszed az akist lecsukod a motorháztetőt. Feltöltöd, odaballagsz kinyitod a kulccsal, berakod az aksit, örülsz .Renault power
-
johnny576
csendes tag
válasz johnny576 #88513 üzenetére
Mostanra elfogyott egy jó fél tank benzin. Minél kevesebb benzin van benne, annál hosszabb idő mire odaér a benzin ahova kell (többször kell gyújrásra tenni mielőtt indítom vagy hosszabb ideig kell indítózni). Mi lehet a baj? Valami szelep? Vagy ki kell cserélni a benzinpumpás műanyag bödönt?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen