- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Yoshida #56032 üzenetére
Szerintem ez teljesen rendben van.
Mármint menj el és nézd meg, mert a műanyag lökősön, tök máshogy csillan a fény mint a fém kasznin.
Sokan hitték már azt jó állapotú autóra, hogy törve volt, aztán élőben meg elismerték, hogy szép.Ez amit linkeltél képek alapján nekem teljesen rendben van.
De a megvásárlás után a költségeket ne felejtsd el.
Okoskerék, vezérlés, összes szűrő, hosszbordás szíj, generátor szabadonfutó, szíjfeszítő, vezetőgörgő, olaj és fagyálló csere.
Ez férjen bele a megvételi átírási és egyébb költségekbe.
Nem tudom mennyit szánsz a kocsira, de ha hosszú távra tervezel vele, ezeket mindenképpen meg kell ejteni.Renault power
-
salieri.
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz Yoshida #56037 üzenetére
Az okoskerék csere olyan mint a vezérlés csere magyarán ha cseréled a vezérlést akkor érdemes kicserélni, hiszen úgy jó ideig nincs vele baj.
De ha lecserélteted a vezérlést majd 10ezer kilométer után meghal az okoskerék, akkor megint kifizeted az árat a cserének is nem csak az alkatrésznek.
Ha lent van minden maga a kerék kicserélése nem képez költséget, normális szerelőnél.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Yoshida #56356 üzenetére
Szia, kontakt probléma a hátsó lámpa csatlakozójában, vagy a hátsó lámpa izzó panelén.
Az index izzótól átmegy az áram a féklámpa felé, és le is old a tempomat.Ezzel annó én is szívtam. (Megane2)
Meg DRL-el is, ott a féklámpáról ment át az energia a helyzetjelzőre, így fékezéskor lekapcsolta a DRL-t.#56358) rob210: fék vagy kuplung pedálra kapcsol ki. Gázra nem, ott annyi történik, ha rányomsz gyorsul, ha elengeded a gázpedált, akkor visszaáll a beállítottra.
J astránál még jobb volt, ott tudtál sebességet is váltani, kuplungra csak akkor kapcsolt le, ha tovább rajtahagytad a lábad.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
baluka6
aktív tag
válasz Yoshida #56431 üzenetére
Az akksi tud ezeknél érdekességeket produkálni.
Nekem 4 éves Electric Power (igazán minőségi) volt benne. Főleg hidegben nekem is csinálta, hogy beindult majd rögtön le is állt. Utána tekert pár másodpercet az önindító és nehezen indult. Aztán rámértem az akksira és indításkor leesett a feszültség 11,3 V-ra (remélem jól írtam a mértékegységet..).
Aztán a hab a tortán: kormányátvezető szalag csere után elfelejtette a kormányszöget, ami állítólag szintén az akksi miatt. Na erre dobott 7-8 hibakódot (immo, UHC, kormányzár stb..) és csak élő adatban lehetett olvasni.
Kapott új akksit és kitörölték a hibakódokat, azóta az egyik hiba sem áll fenn. -
-
Cane
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz Yoshida #57007 üzenetére
Az aksi sok féle hibát tud okozni, de ha gázadásra indul akkor inkább üzemanyag ellátási hiba lesz. Ami lehet ac pumpa, fhp jeladó, de ha kerreg ami az okoskerék akkor annak a hibája is lehet. Sok mindentől van indítási probléma.
Az ac kiszűrésének érdekében próbáld ki, hogy úgy indítasz: ráadod a gyújtást leveszed és másodikra indítasz. Ha így is ezt csinálja akkor megyünk tovább.
De ha egy egyhat benzin kerreg az sose jó sajnos.Renault power
-
-
diablo1984
veterán
válasz Yoshida #57307 üzenetére
Az is a kötegben van, mármjnt a test, csak meg van törve valahol ès azèrt csinálja ezt! Azt a köteget kell vègigjárnod, akár úgy is, hogy valaki nyomja a fèket ès index, ahol meg van törve ès mozgatod, be fog állni az index a normálra! Ha ez megvan cserèld azt a rèszt!
-
Yoshida
aktív tag
válasz Yoshida #57307 üzenetére
Nah, a testelést megtaláltam, megcsiszoltam (szerk.: 10 centire sincs a lámpatesttől), de nem ez a gond, mivel nem javult meg ettől
Ráraktam egy kalapácsot a fékre, indexeltem, és hátrasétáltam így mozgatva a vezetéket, testelést nem változott semmi, de a lámpatestre menő csatlakozást amikor piszkáltam, egyszer csak jó lett, megjött az index, féklámpa, minden
Majd holnap napfényben megcsinálom jóra, veszek valami kontakt tisztítót, és még egyszer megpiszkálom az érintkezőket, bár egyszer már feszegettem őket, hogy szorosabb legyen a kapcsolat...
Kösz a segítséget (diablo1984, rob210)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Yoshida #57786 üzenetére
8 gyertya???
Ma felhívtam egy kereskedése egy clio3-al kapcsolatban, a mobilokat nem vették fel, egy vezetékes számon elértem az illetékest, kérdeztem, hogy a mai napon dolgoznak-e, kérdezte, hogy mit értek ez alatt, mondtam, hogy egy használt autó iránt érdeklődnék, mondta, hogy megvan, annyit kell tudni hogy gittes a bal hátulja és a sárvédő(hogy mennyire illetve egyéb infó nyista). Kérdezem, hogy ma meddig lehetne megtekinteni, mondta hogy 10-11ig(10 perce hívtam, kissé lehetetlen feladat, meg amúgyis elég lerázós volt az ürge, lenne még mit tanulni a kereskedelemről, főleg hogy 8-13ig vannak szombaton....)
Így most ezt nem kell megnézni, a gittességének mélységeire sem derül hirtelen fény.... De imádom az ilyen lerázós dumákat....
-
diablo1984
veterán
válasz Yoshida #57901 üzenetére
Nálunk is tegnap bekapcsoltam a klímát ősz óta először, viszont szerintem nincs benne gáz!A tűzfalnál van egy csavaros bontási pontja, a környéke és olajgőzösnek tűnik, a csővel a központban, gondolom, ott fingta el magát a tömítés, így tömítés csere és klímatöltés következik az eladó kis autónkon.....
-
rob210
Topikgazda
válasz Yoshida #57901 üzenetére
A hütő ventillátor ahogy kapcsolod a klímát úgy kapcsolja a ventit. Azaz amíg megy a klíma a venti is jár.
Mondhatni kényszer hűtéses.Az a hang pedig 95%, hogy a klíma kuplung hangja lesz.
Eddig a hidegben nem csinálta most tágult a lamellázat kicsit és el is kezdett szólni.Renault power
-
#47205632
törölt tag
válasz Yoshida #59674 üzenetére
Van egy kis piros lámpa ami folyamatosan gyorsan villog. Egy hét után is. De anyám dízelébe is ugyanezt csinálja szóval az elvileg normális. Bár a szerviz könyv szerint a villogásnak lassulnia kéne vagy nemtudom...
Szerintem ledes, de nem biztos vastag a műszerfal és nem látni át.
Arra gondoltam, hogy a biztosítéknál a biztosítékkal sorosan kötve rakok egy kapcsolót és akkor half problem solved.
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
válasz Yoshida #59837 üzenetére
Köszi a tapasztalat megosztást, sajnálatos esemény lehetett az életedben.
Nálam majd kiderül, mi lesz az igazság, ha szerelőhöz kerül. Ha ugyanez lesz, mint neked, gyorsan elkerül a portáról, ennyit, erre a kocsira, egyszerre, én nem fogok költeni. Hátha megúszom töltéssel és kompresszor felújítással, az mégse annyi -
mycso
Topikgazda
válasz Yoshida #60047 üzenetére
Az intercooler inkább a töltőlevegőt hűti, ami a turbóról jön és a motorba megy, tehát annak nem sok köze van ilyen értelemben hozzá.
A vízhűtéses turbó, az már igen, az már lehet egy ilyen okosság, valószínűleg nem véletlenül találták ki a nagyobb teljesítményű 2.0dci-be. A 178 lovasokon, már ilyen turbó van.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
xardas
tag
válasz Yoshida #60111 üzenetére
Nekem M2 PH1 van, nem GT de szintén 1.6 és az indítózáshoz a kuplungot vagy féket kell nyomni, különben csak a világítás, rádió és ablakok mennek (kormányzár marad, AC-t sem hallani olyankor).
10mp-es nyomvatartás valóban ráadja a gyújtást normálisan.Számomra ez pont azért érdekes, mivel a közhiedelem(?) szerint adott esetben képesnek kell lennie az önindítónak letolnia az autót 1-ben a sínről... A fentebb leírt működéssel hogyan produkálja ezt?
Helyesírási hibák ejtésére minden jog fenttartva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen