-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Az biztos hogy nem okozta, városi
baromságlegenda. Meg matek egyes azoknak (és sokan vannak) akik ilyet állítanak. [link]Termosztát/vízhőfok ellenőrzést iktatnék be először a fogyasztásnövekedésre.
Forceberg: Nézg totalcar műhelypornt, taxis egy darab lengéscsillapítót cseréltet, azt is bontottra, 17% difivel a két oldal között. Tárcsa durván kopáshatár alatt, stb.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
Élvezet ilyeneket olvasni.
Az oké, hogy szétszedték összerakták meghúzták a lelazult csavarokat és jó. Hallelúja.
De megzsírozni egy tornyszilentet?
Mi az annyát zsíroz egy szilenten?
Az egy darab gumi meg fém ami az ütéseket hivatott elnyelni. A toronycsapágyat tudja max. Megzsírozni, na de az meg nem kopog, mert az már régen rossz.Renault power
-
Jaded
senior tag
Nekem előtte M2 volt, nekem azzal sem volt bajom soha (ahhoz képest milyen ekézést kap netszerte), meg ezzel sincs. Csak azok az idegesítő kis zörejek, recsegések ne lennének. Úgy értem a hasonlítást, hogyha valami előjön ennél, akkor csak arra gondolok, hogy ez M2-nél is volt. Pl kormány tekerésnél hallani a “kábeleket”. Szerintem pár év és lehet az átvezető kábeleket javítani. Ne értse félre senki, ne legyen rosszabb autóm soha. Engem csak az idegel fel, hogy szinte új és ugyanazok az “összeszerelési hibák” vannak, amik a M2 óta folyamatosan, miközben a Renault veri a mellét, hogy mekkora f.szagyerekek.
Én szeretem ezt az autót (a M2 is jó volt, de vissza már nem ülnék bele), de ami tény az tény: szerintem egy gyengén megépített autó, ami most már drága is. És itt kanyarodnék vissza ahhoz, amit pár hozzászólással fentebb írtam: fogyasztói társadalom, nem baj ha sz.r, csak sok legyen (maradjunk annyiban, hogy közel vagyok a csillaghoz Kecskeméten, tudom hogy semmivel sem jobb, mint pl ez a Megane).
Mondom, eleinte nagyon bosszantott, most már elfogadom, nem egy Audi vagy Porsche. Ennyi pénzért ez jár.Akkor csak jól emlékeztem a zsírozásra Decemberben végül oda lyukadtunk ki, hogy kicserélik a két első lengéscsillapítót, zsíroznak, olajoznak, stb es jó lesz. Ez lett volna 14ezer forint (arányosan osztották el az összeget, a többit a Renault állta volna, mivel mint kiderült a lengéscsillapítókra 20e km a gari).
Rob
A gyári betéttel is elég jól fog a fék. Azzal van gondom, hogy látom messziről hogy bámulják az autót (ami nem is csoda), aztán a sípoló fék miatt kb sírnának a röhögéstőlRenault Megane IV Limited
-
mycso
Topikgazda
A márkaszrvizes árak már többször előjöttek, hogy kissé magasak. Úgy sejtem a többiek arra gondoltak, hogy a 70.000ft-os olajcsere, az kissé soknak mondható.
Nálam így fest az olajcsere:Purflux go, olaj, levegő szűrők, 8l 5w30 fulltech-fe + szerelés - 44.000ft volt legutóbb.
Ebből, csak a go szűrő 15.000-es tétel, meg a 8l olaj is viszonylag borsosnak mondható.
Ezek mind simán, netes webshop-ból rendelve.Erre márkaszerviz, a te áradból kiindulva, simán dob egy 100.000ft körüli ajánlatot....
Már ezt is többször leírtam, hogy fizetnék én felárat a márkaszerviznél, mert csak gyári technológia, szerszámok, meg pecsét, meg stb. ...ez sián megérne számomra, akár +20% felárat, de jelen állás szerint, több mint 100% a felár, ez nettó lehúzás.Garancia:
a renaultnál nem úgy van, hogy 2év km korlát nélküli???
és az 5 év az 150k km futásig??
Mintha ezt olvastam volna.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
"Ami mostanság nehéz, az az értékvesztés számolása. Az elszállt árak most jól jönnek, akik már megvették az új autót, de ugye ha akarják, bármilyen idétlen rendelettel le tudják majd árazni bizonyos típusokat."
Amit itt [link] írtam is, hogy neked pl. jó, mert már megvan a gép, de a következőnél már nem lesz jó
+ amit most aláhúztam a dőltbetűsben, még mindig kérdés, hogy mikor, hogy akarnak kibaxni az autósokkal?Mycso: ahogy látom, a dízel kínálat is stagnál, sőt, van olyan, amit hirdetnek november óta, de közben 6-7%-kal feljebb tolták az árat.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Jaded
senior tag
Egy mezei olajcsere 50ezer, meg sem lepődök. Előre félek mi lesz a 3 évesen májusban, olyan 150körülre saccolom (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékolaj, gyertyák, hűtőfolyadék, azt hiszem ennyi).
Dacia olcsóbb szokott lenni, nem? Mármint a Renaultnál.
Renault Megane IV Limited
-
Morales72
csendes tag
A tartós autópályás használatról nincs tapasztalatom, dízelről meg végképp nincs, úgyhogy ehhez érdemben nem tudok szólni. De a korábbi fórumtárs levezetése alapján a használat módja abszolút fontos tényező olaj ügyben. Egyébként azt megértem, hogy százas nagyságrendű flottánál már jelentős költségnövekedést jelent a gyakori olajcsere, de talán ez is a magyarázat arra, hogy a ritkább csereperiódus mellett érvelnek a flotta fenntartói.
2.0, 1.6 és 1.4 benzines autóval jártam eddig (egyik sem volt új), és csak az átlag városi autós tapasztalatával rendelkezem. És ilyen körülmények között a hozzáértőkre, illetve a fülemre hallgatva és a szememben bízva azt mondom, hogy nekem bőven megéri, hogy évente és jóval 10 ezer km alatt cserélem le az olajat. A motorok meghálálják a törődést, és megbosszulják a hanyagságot. Utóbbit nem feltétlenül az első tulajdonosnál.
"I'm too old for this sh.t..."
-
Morales72
csendes tag
Az előélet ismerete pénzben mérhető előnyökkel jár, így van.
Mivel nekem 3 éves autóm soha nem volt, és nem is lesz, annyit tudok tenni az öreg vasaimmal, hogy a meglévő állapotot próbálom konzerválni, vagy javítani, ahol tudom. Persze csak a józanész határain belül.
A gyakori olajcsere ilyen konzerváló céllal történik. De nyilván az éves 7 ezer km körüli futás szinte már nevetségesen alacsony, ezért nem vág földhöz a gyakori olajcsere. Viszont a 95% városozás miatt abszolút szükségesnek tartom.
Azt nem tudom, hogy mit csinálnék, ha évente 40 ezret kellene mennem. Bár ezt nem is tudom elképzelni 95%-ban városban, egyszerű hétköznapi használat mellett. Ott nyilván több lenne a hosszabb táv, az meg nem veszi igénybe annyira az olajat. Nehéz ügy.
"I'm too old for this sh.t..."
-
diablo1984
veterán
Nekem a megane ülésében már leírtam, hogy a süppedős puhasága nem tetszik és hiába nyel el, de oldaltartása nincs(mert a széle is puha szivacs, mondhatni dísz. Előtte német autóim voltak(és japánok, no meg volt 2 lagunám is), azokkal nem tűnt fel ilyesmi, még a laguna 1esek esetén sem, azoknak is volt oldaltartása, sőt az egyiknek ez a lilás ülése volt az ha jól rémlik, hogy németesen kemény tömésű volt.
-
szebe
őstag
értelmét nem nagyon látom
Pl ha kisebb csomagot akarsz hátra bedobni, akkor nem kell a teljes csomagtérajtót nyitogatni.
Más márkáknál is előfordul ilyesmi, ott nem tudom mennyire szeretnek berobbanni."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
norbert1998
veterán
Én úgy tudtam, hogy 86 és 110. Deeee, ha tévedtem, akkor elnézést
Apum 2007-es Lagúna 3-asában (előszéria talán, mert a felszereltség is kb olyan, ami nem létezhetne...) is 110 lovas a dCi, 270 ezernél cseréltük a csapágyakat. Nem volt életbevágó még az állapotuk, de már látszott rajtuk a kopás. Természetesen ez nem derül ki, amíg nem szeded ki őket
De az egy huszasbol megvolt anyaggal munkával, ismerős csápos emelojen. Plusz ugye az olajcsere, de az amúgy is lett volna.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI kábel TV
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- iPhone topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- További aktív témák...